300m korkeat tuulivoimalat tappavat maakotkan päivässä. Siipien nopeus on niin suuri, ettei maakotkilla ole mitään mahdollisuutta niitä havaita tai väistää.
Miksi Vihreä Liitto vihaa maakotkia?
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
Somessa näkyy melkein päivittäin kuvia maakotkista, jotka tullivoimalan siivet ovat nuijineet kuoliaaksi. Kantaako Sofia Virta vastuunsa tuulivoimaloiden niittämistä linnuista?
- Anonyymi
Mikään elukka ei kestä noiden aiheuttamaa saastetta.
Tuulivoima ei todellakaan ole saasteeton.
Vihreistä on tullut täysiä puskareita. Agenda on PELKKIÄ VALHEITA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään elukka ei kestä noiden aiheuttamaa saastetta.
Tuulivoima ei todellakaan ole saasteeton.
Vihreistä on tullut täysiä puskareita. Agenda on PELKKIÄ VALHEITA!Vihreät ovat kultti.
- Anonyymi
Vihreä Liitto vihaa maaseutua, maaseudulla asuvia ihmisiä ja luontoa.
"Jos haluaa asua metsässä niin ole hyvä, mutta ihan turha odottaa samaa palvelutasoa ja metsässä on ankeata, ainoa syy muuttaa sinne on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua", Vihreän Liiton kansanedustaja Fatim Diarra kirjoittaa omilla Facebook-sivuillaan.- Anonyymi
Fatima taitaa olla mieleltään sairas?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038152- 1075677
- 2815067
- 494993
- 763767
- 562990
- 662707
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 432431