Ihan tulee mieleen sairas meno itärajan takana, vanhassa Neukkulassa.
Pakkoruotsittajat haluavat lähettää ne suomalaiset psykiatrille, jotka eivät pidä ruotsin kielestä
12
143
Vastaukset
- Anonyymi
totta, jos arvostelit puoluekaadereita Neuvostoliitossa, jouduit mielisairaalaan.
Pakkoruotsittaja haluaa tehdä ruotsin kielestä pyhän instituution, jonka arvostelusta saa diagnoosin mielisairaalaan. - Anonyymi
Voi, voi, kun se on kamalaa pakkoenglannittajalle kun joku maksaa potut pottuina.
Miten tällainen prinsessa ja turhasta loukkaantuja pärjää normaalielämässä? - Anonyymi
Meinaako arvon aloittaja, että nykyisessä Neuvostoliitossa tai sen äpärässä, venäjällä, meno olisi jotenkin tervehtynyttä. Jos mahdollista, se on vielä sairaampaa.
- Anonyymi
Juu, on se yhtä sairasta kuin pakkoruotsitus meillä Suomessa.
- Anonyymi
Pakkoruotsitus on sairaus.
- Anonyymi
Aloittaja on valehteleva persu, koska mikään kirjoittamansa ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Tottahan se haastelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan se haastelee.
Missä?
Pelkkää valetta ja likaisen mielikuvituksen tuottamaa softaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan se haastelee.
Pakkoruotsittajat on sellaisia.
- Anonyymi
Saisimme Suomen talouden kuntoon tämän vaalikauden aikana, jos vain pakkoruotsitus poistettaisiin.
- Anonyymi
Hulluja nuo pakkoruotsittajat.
- Anonyymi
Totta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244