Kolme päivää vaaleista ja SDP:n AnttiLindtman jo pakittaa vaalilupauksistaan. Ja vieläpä syyttää si

Anonyymi-ap

Kolme päivää vaaleista ja SDP:n @AnttiLindtman jo pakittaa vaalilupauksistaan. Ja vieläpä syyttää siitä Orpon hallitusta😂Uskomatonta! SDP sääti sote-lain ja on alueilla leikannut vanhuspalveluista.

SDP:n ontto höttöpopulismi paljastui ennätysvauhtia.https://t.co/i73wgZ7nWt

19

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ddd

• Anonyymi

*
        '
        ____ Taas Me Näemme ja Kuuleemme - että ;

____ SDP:n Sosialistit - - - VALEHTELEE - - - Kansalle PäinNaamaa - !

____ - TOSI - ON - !
        '
        *

• Anonyymi

Lusikoimaan sdp
      Kok sanoi hyvin
      Lupaukset

• Anonyymi

Kiitos aloituksesta moktar gubta

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

Avaruudesta havaittu älyllistä elämää SDP..eessä Ei, Syyttely.kiukuttelua.päälle huutelua räkyttämis

Avaruudesta havaittu älyllistä elämää SDP..eessä Ei, Syyttely.kiukuttelua.päälle huutelua räkyttämistä

Joka ei ole älyllistä käyttäytymistä , lähinnä kevät kiimaisten koirien hommia.

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

Mutta vain Tampereella...

• Anonyymi

Koko konkurssiin menevässä Suomessa, ei vain Tampereella.

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

Onko Antti Lindtman Tampreen kaupunginvaltuutettu, vai onko hän Pirkanmaan hyvinvointialueen poliitikko?

• Anonyymi

Tämähän oli jo tiedossa ja odotettavissa. Mitä muuta te hyväuskoiset ressukat odotitte😱

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

kissat nuotioon ja juhlat pystyyn

• Anonyymi

44564

• Anonyymi

https://www.tampereensanomat.fi/uutiset.html?245051
      "SDP oli yksi vaalien voittajia ja huvittavaa voitossa oli se, että SDP itse oli tätä talouden alamäkeä alulle laittamassa kun Marinin hallituksen holtiton velanotto, sekä huono ulko- ja turvallisuuspolitiikka laittoi Suomen talouden alamäkeen. Nyt siis äänestäjät halusivat ne takaisin valtaan joiden takia ongelmat Suomen taloudessa alkoi."

• Anonyymi

Kokoomuksen jargonia kun ovat itse niin tumpuloita, että ovat saaneet aikaan vain kaaosta ja talouden alamäkeä. Niin ressukkamaista aina vedota edellisen hallituksen aikoihin, jolloin kriisit iskivät voimalla päälle ja kokoomus oli itse huutamassa tukia joka paikkaan. Rassukoita muiden syyttelijöitä, jotka lupasivat laittaa talouden kuntoon mutta ovat vain huonontaneet sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksen jargonia kun ovat itse niin tumpuloita, että ovat saaneet aikaan vain kaaosta ja talouden alamäkeä. Niin ressukkamaista aina vedota edellisen hallituksen aikoihin, jolloin kriisit iskivät voimalla päälle ja kokoomus oli itse huutamassa tukia joka paikkaan. Rassukoita muiden syyttelijöitä, jotka lupasivat laittaa talouden kuntoon mutta ovat vain huonontaneet sitä.

Tän hetken surkeaan tilanteeseen on useampia syyllisiä ja myös demarit.

• Anonyymi

Hih

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7545
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      100
      5463
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4708
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4632
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3342
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2748
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      55
      2405
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2398
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2362
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2234
    Aihe