sanallakaan Trumpin ja Putinin sekoiluja.
Sofi oli hyvä Venäjä kriitikko mutta nyt kun Trump
ja Usan hallinto veljeilee Venäjän kanssa niin Sofi on täysin hiljainen.Sofi syytti Venäjää imperialismista mikä oli hyvä mutta kun Trump haluaa Grönlannin ja Panaman kanavan itselleen niin onko tämä vaikea paikka Sofille että myös USA on imperialistinen ja häikäilemätön maa nykyisin.Tällainen kaksinaamainen käytös Sofilta vie uskottavuutta ja luottamista.Olen aina arvostanut Sofin näkemyksiä mutta nyt tämä hiljaisuus kuin huopatossu tehtaassa vie uskottavuutta Sofia kohtaan.Missä on se vanha Sofin rohkeus kritisoida suurvaltoja.Mihin se on kadonnut?!
Oksanen on mennyt maan alle eikä kommentoi
11
136
Vastaukset
- Anonyymi
Niin Usa kuin Venäjä pitää laittaa kritiikin alle.
Ei vain toista.Ehkä moni ei uskalla purra Trumpin kättä. - Anonyymi
Sofi sai paljon positiivisia klikkauksia kun kritisoi Putinia mutta jos kritisoi Trumppia voi menettää kirjallisuuspalkintoja ja rahoitusta.Moni on opportunisti.
- Anonyymi
Onneksi sinä et sitä ole! Fanitat Nazi-valtiota katkeraan loppuun asti!🤡🤪😂🤣😅👍👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä et sitä ole! Fanitat Nazi-valtiota katkeraan loppuun asti!🤡🤪😂🤣😅👍👏
Ja sinä itse tunnetusti osaat ja uskallat kritisoida komeasii sekä länttä että itää! Silloin on aivan oikein kun kritisoit Sohvia pelkän idän kritisoimisesta!
Näytäs taas kerran kuinka sinä ITSE kritisoit Putinia!🤡🤣😂🤪😅👍👏
- Anonyymi
Sofi,Trump ja Putin on kuin hyvä runo.
Parhaat sanat parhaassa järjestyksessä. - Anonyymi
Trump ja Putin ovat kuin vanhat veljekset kuin ilvekset
- Anonyymi
Suomi joutuu jälleen valitsemaan ruton ja koleran välillä.
- Anonyymi
EI JOUDU! RIITTÄÄ KUN PITÄÄ VENÄLÄISEN KOLERAN RAJAN TAKANA!
- Anonyymi
Sofi Oksanen on vain russofobinen puolivirolainen julistaja joka suolsi pakkomielteisesti venäjävastaisia tuotoksiaan.
Hiukan samassa hengessä kuin täysin poissa tolaltaan oleva Kaja Kallas, jonka kuuluisi hoitaa eu-diplomatiaa, ei julistaa venäjävihaa.
Näillä on näkökyky täysin mennyt hahmottaa laajemmin tämänpäivän kuten historiankin tapahtumia oman vihantunteensa sokaisemana.
Siksi ei kaksimaismoralismin alta kyetä näkemään yhteismitallisesti kaikkien tekoja vaan vain syytetään yhtä ja ainoaa pahana.- Anonyymi
Sofi ja Kallis näkevät selkeästi Putinin ja VENÄJÄN LAAJENTUMISHALUISEN SOTAKIIMAN JA TUOMITSEVAT SEN, KUTEN KUULUUKIN!
- Anonyymi
Se väritetty harakka pärähti,mie romahan🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813