varsinkin muna anneli.....:)
Älkää murehtiko ikääntymistänne....
ne on munat jotka pilaantuu,
ei kanat.......;)))))))))))) niin ja päivää vaan kaikille munkin puolesta......:)))))
Rakkaat kanssa siskot......
34
1181
Vastaukset
- eijarina
vaan sullekkin, kaunista sellasta.
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
näin se päivä hymyillen alkaa....... kun mukavia viestejä puhelimeen pukkaa......:))))))
Alko olla vähän liian levottomat jutut tuol toisel sivul. Mut onneks en oo mikään tiukka pipo vaan jätän ne omaan arvoonsa, pakkohan sellasille ei ole vastata. Mitäs oot puuhaillu?
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
näin se päivä hymyillen alkaa....... kun mukavia viestejä puhelimeen pukkaa......:))))))
...mukavempii tulis,mut et uskalla mul numeroo...))))
eijarina kirjoitti:
Alko olla vähän liian levottomat jutut tuol toisel sivul. Mut onneks en oo mikään tiukka pipo vaan jätän ne omaan arvoonsa, pakkohan sellasille ei ole vastata. Mitäs oot puuhaillu?
naapuri yritti mua tossa "parittaa"....... siis miestä etsiä...... mut luulen että oli vähän liian vanha mulle.....:))))) mut kyl ihan komia mies...... mut eip jalkoja vaan vienny alta...... heh.....
AMR-52 kirjoitti:
...mukavempii tulis,mut et uskalla mul numeroo...))))
taitaa olla..... iik mikä paljastus.......:)))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
taitaa olla..... iik mikä paljastus.......:)))))))
...ooo, vai pitääkö taas sippipuistoon mennä lorvimaan,sielt löydät mut punkkupullo takataskus. taskulämmintä Gambinaa parempaa juomaa ookkan...)))))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
naapuri yritti mua tossa "parittaa"....... siis miestä etsiä...... mut luulen että oli vähän liian vanha mulle.....:))))) mut kyl ihan komia mies...... mut eip jalkoja vaan vienny alta...... heh.....
sullahan fiksuja naapureita on kun hommailevat sulle miehiä näytille, no onneks sulla on viimeinen sana sanottavana siinä asiassa.
AMR-52 kirjoitti:
...ooo, vai pitääkö taas sippipuistoon mennä lorvimaan,sielt löydät mut punkkupullo takataskus. taskulämmintä Gambinaa parempaa juomaa ookkan...)))))
mihinkään sippipuistoon.... äläs unta nää............... :))))))))
eijarina kirjoitti:
sullahan fiksuja naapureita on kun hommailevat sulle miehiä näytille, no onneks sulla on viimeinen sana sanottavana siinä asiassa.
eikös paritus ole muuten laissa kiellettyä......:))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
mihinkään sippipuistoon.... äläs unta nää............... :))))))))
..sit sibelius-talon rappusil nuokun...))))))
AMR-52 kirjoitti:
..sit sibelius-talon rappusil nuokun...))))))
sut pitäis hakea........ tuunko polkupyöräl...... vai otanko kenties talonyhtiön kottikärryt lainaks....... kumpi kyyti parempi.......:)))))))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
eikös paritus ole muuten laissa kiellettyä......:))))))
kyllä, mut jos ihan ilmatteks niin ei kai sit???!
eijarina kirjoitti:
kyllä, mut jos ihan ilmatteks niin ei kai sit???!
tällä kertaa naapuri ei onnistunnut..... olen ajatellut että seuraava mies kuka mun elämään astuu saa mua myös kunniottaa ja tieten mä häntä........ eli nyt tää tyttö on tarkkana kuin porkkana..... :))))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
sut pitäis hakea........ tuunko polkupyöräl...... vai otanko kenties talonyhtiön kottikärryt lainaks....... kumpi kyyti parempi.......:)))))))
..et pääsen heti satulalle...)))) Siut laitan
siihen ostoskoriin,mie sit ohjaan sinne....minne menos ollaan...)))) - eijarina
BBrunetti kirjoitti:
tällä kertaa naapuri ei onnistunnut..... olen ajatellut että seuraava mies kuka mun elämään astuu saa mua myös kunniottaa ja tieten mä häntä........ eli nyt tää tyttö on tarkkana kuin porkkana..... :))))))))
linjoilla oon sun kanssa ton asian suhtee. Ehkä oon jo tullu liiankin varovaiseks.
AMR-52 kirjoitti:
..et pääsen heti satulalle...)))) Siut laitan
siihen ostoskoriin,mie sit ohjaan sinne....minne menos ollaan...))))siis että mä mahun mun pyörän ostoskoriin..... luulen..... että persaus jää kiinni...... mut voithan sä sit yrittää sitä koria repiä tai vetää pois...... ajatteles kuin vaikiaa mun on istua kori takamuksessa.......:))))
eijarina kirjoitti:
linjoilla oon sun kanssa ton asian suhtee. Ehkä oon jo tullu liiankin varovaiseks.
en mäkään mielestäni ole..... kukas sitä huonoa miestä huolii...... mie en enää..... sen verran itseäni olen oppinut kunniottamaan........ :))
- eijarina
BBrunetti kirjoitti:
en mäkään mielestäni ole..... kukas sitä huonoa miestä huolii...... mie en enää..... sen verran itseäni olen oppinut kunniottamaan........ :))
mäkin luulin löytäneeni viimeks kunnollisen mut se olikin vaan hyvä näyttelijä kunnes totuus paljastu. Onneks siit on vuosia aikaa ettei ole tarvinnu edes nähdä.
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
siis että mä mahun mun pyörän ostoskoriin..... luulen..... että persaus jää kiinni...... mut voithan sä sit yrittää sitä koria repiä tai vetää pois...... ajatteles kuin vaikiaa mun on istua kori takamuksessa.......:))))
..siul valmis siveysvyö,ei kaik nakinhaltijat ylty koriverkon läpi...)))))
Ok.keksitään uus kulkumuoto...)) nytpä sen honasin,taxi. sipeliustalon ees nii hieno taksikatos,jot itse sibeliustalo näyttää ränsistyneelt torpalta....))))) eijarina kirjoitti:
mäkin luulin löytäneeni viimeks kunnollisen mut se olikin vaan hyvä näyttelijä kunnes totuus paljastu. Onneks siit on vuosia aikaa ettei ole tarvinnu edes nähdä.
tuttua...... tässä itse saman kokeneena...... mut helpotus oli se että uskalsin itseäni niskasta kiinni ottaa ja heivata ukon pellolle.... helppoa ei ollut mutta tein sen ja olen ylpeä itsestäni.... nyt mua ei kukaan enää voi satuttaa.... koska olin todella henkisesti loppu ja suhteen loppuaikoina myös fyysisesti sain kärsiä.... mutta uskon että tuolla jossain on mulle se aito oikea rakkaus.... niin myös sinulle....:)
AMR-52 kirjoitti:
..siul valmis siveysvyö,ei kaik nakinhaltijat ylty koriverkon läpi...)))))
Ok.keksitään uus kulkumuoto...)) nytpä sen honasin,taxi. sipeliustalon ees nii hieno taksikatos,jot itse sibeliustalo näyttää ränsistyneelt torpalta....)))))loistava keksintö...... taidan myös hommata siihen kunnon munalukon että se ei varmasti aukea sataan vuoteen..... olen näet päättänyt että elän niin kauan......:))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
loistava keksintö...... taidan myös hommata siihen kunnon munalukon että se ei varmasti aukea sataan vuoteen..... olen näet päättänyt että elän niin kauan......:))))))
...miul kuitekii vara-avain,hukkaat kuitenkin
omasi,ko ryömit jostain Onnelast kotiin...)))) - eijarina
BBrunetti kirjoitti:
tuttua...... tässä itse saman kokeneena...... mut helpotus oli se että uskalsin itseäni niskasta kiinni ottaa ja heivata ukon pellolle.... helppoa ei ollut mutta tein sen ja olen ylpeä itsestäni.... nyt mua ei kukaan enää voi satuttaa.... koska olin todella henkisesti loppu ja suhteen loppuaikoina myös fyysisesti sain kärsiä.... mutta uskon että tuolla jossain on mulle se aito oikea rakkaus.... niin myös sinulle....:)
kerroitko äsken siis musta vai susta??? Mä meen nyt otamaan tunnin tirsat ja tuun sit takas kattoon onko tääl viel ketään.
eijarina kirjoitti:
kerroitko äsken siis musta vai susta??? Mä meen nyt otamaan tunnin tirsat ja tuun sit takas kattoon onko tääl viel ketään.
elämääni kertoa..... mut mees tirsoille ja nuku hyvin...:)
AMR-52 kirjoitti:
...miul kuitekii vara-avain,hukkaat kuitenkin
omasi,ko ryömit jostain Onnelast kotiin...))))jos jonnekin pusikkoon vimppaan..... ne avaimet..... nyt tais mun tissuttelut taas vähäks aikaa loppua....:))) ei käy ikäviä takapakkeja...... :))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
jos jonnekin pusikkoon vimppaan..... ne avaimet..... nyt tais mun tissuttelut taas vähäks aikaa loppua....:))) ei käy ikäviä takapakkeja...... :))))
..BB,mie vaa löpisen joutavii. ilman alkookin ,oikeestaan viel mukavampaa elämä.kyl se joskus kiusaa,mut koittaa olla lujana.
jos kohtuudel pystyy ottaan,siin ei mitään.
ei kohmeloo,mukava aamul nousta virkeenä päivän touhuihin...)))) AMR-52 kirjoitti:
..BB,mie vaa löpisen joutavii. ilman alkookin ,oikeestaan viel mukavampaa elämä.kyl se joskus kiusaa,mut koittaa olla lujana.
jos kohtuudel pystyy ottaan,siin ei mitään.
ei kohmeloo,mukava aamul nousta virkeenä päivän touhuihin...))))koska perjantai tais mulla överiks mennä...... nyt lähen ulos ja auringon paisteesta nauttimaan..... muksaa päivää sulle...... kera hymyn:))))))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
koska perjantai tais mulla överiks mennä...... nyt lähen ulos ja auringon paisteesta nauttimaan..... muksaa päivää sulle...... kera hymyn:))))))
..BB,ulos meen miekin...))),ehkä pyöräl ajelen.
kivaa ulkoiluu Siul...))))
- perskuti
Kyllä siellä launeen litkujen vieressä, mutta tules tänne, ei viikko riitä, mutta takaan,... hauskaa on.
Milloin Sinulla BBrunetti on kesäloma?
Tules estämään munien pilaantuminen!:=))
Hommataan kanoille kukko, niin on mitä pöllyttää!
Odotan yhteydeottoa, tai pöllytystilaisuutta!- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
mut arvaas mitä tuun vaikka heti jos tuut hakeen.......wink...... wink....;)))))
Kuinka Sinulla on tuo kesäloma?... Ei selvinnyt vielä!
Olen lähdössä viemään purjevenettä Ruotsiin( Tukholma,-(Melaren kautta) Södertälje- ja takaisin Suomeen.
Aikaa menee n.1,5-2,5 viikkoa? En ole varma tulenko takaisin lentäen? Kaveri Ruotsissa jatkaa eteenpäin,... jos tarve.
Matkalta pääsee pois milloin tahansa,... paitsi aavalla merellä.
Lähtö n. 2:n viikon sisällä.Ei tarkka,... riippuu ilmoista ja muusta porukasta(aviopari)
Veneen omistajat.
- sir-nylkynen
Toimivat munat ja tyytväiset kanat
- kiinnostaa jotkut
hikiset ja likaset munat,haisevatkin vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564750Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221324- 871315
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271091Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi251941- 65916