Piha tyhjiä, onko firma muuttanut kahvitieltä vai firma lopetanut
Pake autoliike
11
801
Vastaukset
- Anonyymi
Lopettaa ei kannata 😂
- Anonyymi
Kukka ei osta auto ei olla raha eikkä myydä velaksi!Minnä halua hieno auto miksi ei anta mulle Mersu?
- Anonyymi
Myyneet kaikki autot eikä uusia kerkeä tulla sillä vauhdilla kun kauppa käy niin kuumana,
Yhden ostavat ja kaksi myydään niin loppuuhan ne autot pihasta. - Anonyymi
Ei siinä auta edes kiivaat rukoukset, kun käytettyjä autoja on enemmän, kuin niiden tarvitsijoita. Kun ostaa auton kymmeniä vuosia paikkakunnalla toimineelta merkkiliikkeeltä, vaikka maksaa jokusen satasen enemmän, niin voi olettaa, että parin vuoden jälkeenkin on jäljellä kauppa johon voi ottaa yhteyttä, jos tulee tarvetta.
- Anonyymi
mikä oikeasti on paken tilanne, me voitas tulla siihen mukaan.
00- Anonyymi
Missä sijaitsee tälläinen autokauppa?
- Anonyymi
se on ilmeisesti loppunut, se nousi Jumalan Poikaa vastaan.
- Anonyymi
SRK sai palkkansa.
- Anonyymi
Venäläiset jätti osarit maksamatta, rahoitusyhtiö meni konkkaan
- Anonyymi
Eiköhän syynä ole omistajien epärehellisyys ja uskonlahko.
- Anonyymi
Okei siis… hmm 🙈✨
Mä en ihan rehellisesti sanottuna tajuu mitä kaikkea tässä nyt edes tapahtuu vähän niin kuin ois sekotettu autokauppa, Jumalan poika ja Mersu samaan keittoon, eikä resepti ihan auennu, haha 😅 Mutta sen ainakin tajusin, että joku kyselee Paken tilanteesta ja että autot on vissiin kadonneet pihasta?
Mutta onneksi auton ostaminen ei oo mulle ajankohtaista, ja ehkä se on ihan hyväkin ihan yleisistä turvallisuussyistä, hihi! 😂🚗
#MersujaJaMessiaita 💁🏼♀️🚗 #AutoasiatYliTasoni#PyörälläPääsee💁🏼♀️✨🚲
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012