Arvostelin valintojasi viime vuonna, mutta tänä vuonna olen arvostanut.
Ja nyt meidän ja monen muun suosikki Oliver Rosenholm on finaalissa.
Kiitos Arttu!
17
440
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti onnistuvat valitsemaan jonkun upean kappaleen, jonka Oliver upealla äänellään laulaa niin, että kukaan muu siellä ei kykene samaan.
- Anonyymi
Oli erittäin huono valinta! Tuollaisia tusinalaulajia on maa pullollaan!
Ihmetytti kyllä näin ohimennen sanoen vahva meikkikin. Miksi meikkaa noin runsaasti? Kyllähän kajalit on monillakin mieslaulajilla, mutta että luomiväreistä lähtien..- Anonyymi
Heppelit nyt on tuollaisia.
- Anonyymi
Oliver on 16-vuotias ja laulaa upeasti. Ei todellakaan ole mikään tusinalaulaja.
Sinä tässä nyt vaan paljastat, ettet ymmärrä koko asiasta mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas sinä heppeli olet täällä unelmoimassa nuorista pojista.
Voicessa lauletaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voicessa lauletaan.Projisoit jälleen omia unelmiasi ulkopuolisiin. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projisoit jälleen omia unelmiasi ulkopuolisiin. 😂
Se on tämä outo torvelo, joka tunkee joka keskusteluun heppeleistä puhumaan.
Toistan vielä: Voicessa on kyse laulamisesta, ei mistään muusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliver on 16-vuotias ja laulaa upeasti. Ei todellakaan ole mikään tusinalaulaja.
Sinä tässä nyt vaan paljastat, ettet ymmärrä koko asiasta mitään.Ymmärrä asiasta? Siis mitä??
Ymmärrän hyvin oman makuni näiden laulajien suhteen. Oliver on tusinalaulaja, ja siitä ei pääse mihinkään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrä asiasta? Siis mitä??
Ymmärrän hyvin oman makuni näiden laulajien suhteen. Oliver on tusinalaulaja, ja siitä ei pääse mihinkään!Ei sinun makusi ole mikään totuus. Oliveria äänestettiin kaikkein eniten ja siksi hän voitti.
Minuun hän teki melkoisen vaikutuksen heti ääni ratkaisee vaiheessa.
Onneksi Arttu ymmärsi hänen arvonsa ja piti teamissään, kunnes katsojat hoitivat äänillään hänet voittoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerys !
- Anonyymi
Ei haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voicessa lauletaan.Aivan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun makusi ole mikään totuus. Oliveria äänestettiin kaikkein eniten ja siksi hän voitti.
Onneksi Arttu ymmärsi hänen arvonsa ja piti teamissään, kunnes katsojat hoitivat äänillään hänet voittoon.Väitinkö, että minun makuni on totuus???
Minusta Oliver oli vain tavallinen tusinalaulaja, joka ei erotu millään massasta. Oli kyllä iso moka, että tuollainen voittaa kisan, kun mukana oli oikeita todellisia lahjakkaita esiintyjiä. Tämä on minun mielipiteeni ja piste! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun makusi ole mikään totuus. Oliveria äänestettiin kaikkein eniten ja siksi hän voitti.
Onneksi Arttu ymmärsi hänen arvonsa ja piti teamissään, kunnes katsojat hoitivat äänillään hänet voittoon.Ei sinua mikään muu vakuuta kuin heppeliys.
- Anonyymi
Mun suosikki alusta asti.
- Anonyymi
Ei nyt kannata lähteä tuon jostain heppeleistä fiksoituneen provoilijan provoihin. Eihän ne muuta ole.
- Anonyymi
Mutta Arttu on ihana!
Hän on ottanut siipiensä suojaan myös Ricardon.❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209