Positiivinen luottorekisteri

Anonyymi-ap

Voi olla hyvä jossain tapauksissa mutta omalla kohdalla ei ole ollut. Myönnetään että olen ollut raha ongelmissa jossain kohtaa ja maksanut omasta mielestäni kaiken pois. Ulosottoon meni useita kymppitonneja mutta se on puhdas. Jotkut sivuperinnät on yrittäneet pyörittää velkoja sivussa mutta olen käynyt niistä oikeutta ja voittanut suurimman osan koska alkuperäisiä tietoja ei ole ollut eikä ole osattu varmuudella sanoa onko ne minun. Osasta ei ole käyty ja siellä roikutetaan vuosikymmenien takaista velkaa joka väitetään että on minun mutta minulla ei ole siitä varmuutta. Alkuperäisiä lainatietoja ei löydy mistään joten mielestäni silloin ei myöskään voi periä. Olen riitauttanut asian mutta eivät suostu edes merkkaamaan asiaa riitautetuksi. Näistä huolimatta otin ja sain tässä välissä lainoja ja olen niitä maksanutkin jo kokonaan pois mutta nyt jos yritän kun positiivinenluottorekisteri on tullut en saakkaan enää mistään mitään joka vaikeuttaa suuresti elämää. Eli ihan naurettavaa että jotkut yhtiöt pystyy merkkaamaan sinne rekisteriin minun veloikseni jotain mistä ei ole varmuutta ja vaikeuttamaan näin elämääni eivätkä suostu edes merkkaamaan asioita riitautetuksi. Siellä on eräälläkin firmalla punaisella merkitty saatavaksi 0.00 en tiedä miten sellainenkin voi olla siellä.
Positiivinen luottorekisteri näkee vaan huonot asiat ja mahdolliset epäkohdat se ei ota huomioon vaikka olisit maksanut 100 lainaa ajallaan ja sääntöjen mukaisesti vaan tuijottaa sitä yhtä joka on kapulana rattaissa ja joka ei välttämättä edes ole totta.

4

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla oli kans tuolainen 0e punainen merkintä, muistaakseni intrumilta tai lowelilta. Rekisterihän ei tuohon ottanut mitään kantaa vaan kehottivat ottamaan yhteyttä perintäfirmaan...no laitoinkin sinne viestiä ja kylläse lopulta oli hävinnyt.

• Anonyymi

Tämä on totta. Positiivinen luottorekisteri ei ota huomioon ihmisen todellista maksukykyä vaan juuttuu johonkin epäolennaiseen.

• Anonyymi

Kyllä se aika hyvin sen ottaa huomioon. Ja rekisteri ei ole ehdoton. Jos sinulla on rekisterin ulkopuolisia laillisia tuloja, niin aina voit ilmoittaa ne lainan myöntäjälle. Yrittäjät esimerkiksi saavat lainaa kuten ennenkin. Noita ”pikavippejä” ei taas tulisi kenenkään edes ottaa.

• Anonyymi

Ennen sai helpommin lainaa, kun lainanhakija kertoi vain mielestään "olennaisen". Nykyään tietojen kaunistelu ei enää onnistu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe