sytyttäjä ei ole tiedossa ja silloin ei ketään voi sakottaa. Terveisin viikon kurssin käynyt Oikeusupseeri.
Kokon voi polttaa jos....
9
128
Vastaukset
- Anonyymi
Ressu on nero.
- Anonyymi
Yksinäinen ja täysin ymmärrettävästi.
- Anonyymi
Siis apua miten nerokasta taas kerran… haha! 😂🔥
Mutta joo, pakko sanoa että idea on oikeesti aika nokkela, ja kokon näkeminen olis kyllä ihanaa! Mä rakastan sitä tunnelmaa, kun liekit nousee iltaan ja kaikki tuijottaa…… siinä on jotain maagista. ✨
Toivottavasti pääsen näkemään sen tänäkin vuonna!
#KokkoKutsuu #LiisaHaluuLiekkienLuokse #OikeusupseerinOivallus- Anonyymi
Valitan, ja olen pahoillani , jos pilaan pääsiäistunnelman. Kokko poltetaan juhannusaattona, kuten sadoissa "Suomi-Filmeissä" voimme nähdä.
- Anonyymi
Ala sille tosielämän ystäväksi. Se olisi ehkä kaikkien etu. Tiedät mistä naruista vetää.
- Anonyymi
Keski-Pohjanmaan pelastuslaitoksen päivystävä palomestari Kusti Komulainen sanoo selväsanaisesti, ettei maastopalovaroituksen aikana saa polttaa kokkoja.
– Siinä rikotaan lakia, jos joku näin päättää tehdä, varoittaa Komulainen.
Kyläyhdistykset ympäri Keski-Pohjanmaata pohtivat parhaillaan, mikä on se oikea tapa reagoida tilanteeseen. Osa on päätynyt perumaan kokonpolton lisäksi myös pääsiäisen tapahtumia. Näin on käynyt esimerkiksi Kälviän Välikylällä, kertoo Sari Maunula.
– Valitettavasti olemme perumassa tapahtumaa. Olin juuri postaamassa someen tätä peruutusilmoitusta. Oletus on, ettei ihmisiä tule paikalle, kun kokkoa ei polteta, Maunula sanoo. - Anonyymi
Kusti ei tiedä asiasta ja Ressu tuntee lain pykälät, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Kyllä joku juoruaa sen kokon sytyttäjän hyvinkin, jos pahempi metsä taikka maastopalo tapahtuu.
- Anonyymi
Kokko poltetaan juhannusaattona. MOT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803