-olen minä
-Suomi24-foorumin trolli, joka nostaa vuosia vanhoja ketjuja turhilla kysymyksillä pienkoneista
-löydän ketjun vuodelta 2003, aiheena ”Partner-moottorisahan käynnistysvaikeudet”
-kirjoitan ”onko bensat vanhentuneet?”
-alkuperäinen kysyjä ei ole kirjautunut sivulle 15 vuoteen
-joku vastaa silti vakavissaan ja kirjoittaa novellin mittaisen vastauksen polttoaineen säilytyksestä
-odotan puoli vuotta, nostan taas
-”mites kaasuttimen kalvo, ootko tsekannu?”
-boomeri hermostuu, haukkuu mut trolliksi
-admin poistaa boomeri-viestin, jättää mun kysymyksen näkyviin
-seuraavana päivänä joku uusi käyttäjä kiittää keskustelusta ja sanoo ”hyvä kun joku nosti tän tärkeän aiheen!”
-jatkan ketjun nostamista hamaan tulevaisuuteen
-elämäni tarkoitus löytynyt
-mfw suomi24:n pienkoneharrastajat eivät koskaan lepää
-olen minä
-Suomi24 aktivointivalittaja
-huomaan taas trollin nostaneen vuoden 2004 lumilinkoketjun ylös
-verenpaineeni nousee
-kirjoitan vastaukseksi: ”Kohta on jännäkakka housuissa, mitähän seuraavaksi?”
-kukaan ei reagoi
-seuraavana päivänä toinenkin vanha ketju ylhäällä: ”Briggs & Stratton ei käynnisty”
-en pysty hillitsemään itseäni, kommentoin isoilla kirjaimilla: ”KATSOKAA NYT HYVÄT IHMISET PÄIVÄMÄÄRÄÄ!!!”
-moderointi poistaa viestini, jättää trollin kysymyksen
-tilini saa viikon jäähyn ”turhasta valittamisesta”
-palaan viikon kuluttua
-näen vuoden 1999 moottorisahaketjun etusivulla
-sydän hakkaa, kirjoitan kiivaasti vastauksen: ”ÄLKÄÄ HERÄTELKÖ NÄITÄ ZOMBIKETJUJA!”
-joku vastaa minulle: "Kerrankin hyvä ja asiallinen aloitus. Tämä kannattaa aktivoida.”
-saan toisen jäähyn
-mfw trollit jatkavat, mutta minä olen pahis
-olen minä
-suomi24-foorumin legendaarinen 2T-virittäjä
-selaan foorumia, silmiin osuu 15 vuotta vanha "Solifer SM ei kulje kuin 45 km/h" -ketju
-en voi hillitä itseäni, pakko kommentoida
-"ootko tsekannu männän, pitää olla läpihönkivä jos haluat tehoo"
-OP ollut jo 10 vuotta töissä, lapsia ja perhettä, Solifer romutettu ajat sitten
-joku kysyy uteliaana mitä tarkoittaa läpihönkivä mäntä
-innostun, teen esseen mittaisen postauksen pyramidiläpistä, männänhelman modaamisesta ja kanavien porttauksesta
-joku boomer vastaa "älä pilaa hyvää konetta viilaamalla, vakio on paras"
-hermot menee, vastaan välittömästi: ”Eihän siitä vakiopaukusta tule mitään jos squish-välys on kuin lentokenttä”
-ketju räjähtää, joku tuo oman kokemuksen esiin, keskustellaan squishin optimaalisesta mittauksesta
-yllättäen ketju hiljenee liian teknisenä
-seuraavana päivänä avaan uuden ketjun aiheesta ”Supermini ei lähde käyntiin”
-kommentoin itse omaan ketjuuni: ”jos oot unohtanut chamferit aukkojen reunalta, niin sylinteri on sökö ennen joulua”
-joku kysyy, mikä on chamfer
-elämäni merkitys jälleen saavutettu
-mfw seuraavat 20 vuotta kuluu selittäessä pyramidiläppien, squishin ja viilauksen saloja uusille sukupolville
-mfw yksikään saha ei kierrä yli 10000 rpm ennen kuin olen kommentoinut ketjuun
Pääsiäisen pienkonetrullit
5
136
Vastaukset
- Anonyymi
-olen minä
-ikuisesti suomi24:n halkomakonetrolli, aktivointivalittaja ja 2T-virittäjä samassa paketissa
-löydän vuoden 2007 ketjun: ”Biltema halkomakone ei jaksa halkasta koivua”
-en kestä, on pakko aktivoida
-kommentoin: ”ootko tsekannu squissin välyksen männän ja halkoterän välissä?”
-boomer suuttuu, vastaa: ”Mikä helvetin squissi, tää on sähköllä käyvä halkomakone eikä mikään Derbi”
-kirjoitan pitkän vastauksen siitä, miten porttaus ja viilaus voisi parantaa hydraulipumpun virtausnopeutta
-ehdotan pyramidiläppien asentamista sylinteriin “varmuuden vuoksi”
-tiedän ettei halkomakoneessa ole läppiä, mutta haluan nähdä jonkun yrittävän
-aktivointivalittaja ilmestyy
-”TÄÄ KETJU ON 18 VUOTTA VANHA, MIKSI TE HERÄTÄTTE NÄITÄ?!”
-vastaan: ”Koska halko ei halkea ilman tietoa, eikä tietoa tule ilman keskustelua”
-keskustelu lähtee laukalle, joku väittää että halkomakone toimii paremmin kun käyttää Valvoline STOU öljyä
-vastaan että se toimii vain jos käytät oikeanlaista viilaa männän reunan chamferointiin
-moderaattori lukee, saa aivohalvauksen ja antaa mulle varoituksen
-perustan uuden ketjun: ”Itse tehty halkomakone, altahöyläävä, ideaa?”
-joku oikeasti rakentaa sen, video Youtubessa, menee viraaliksi
-mfw Suomi24 on taas herännyt henkiin halkojen voimalla
-mfw tämä kaikki alkoi yhdestä läpihönkivästä halkomäntä-vitsistä - Anonyymi
Jos olet noin viisas, niin häivy palstalta. Kun mielestäsi on maailma valmis ja kaikki vi*tuttaa, niin jätä muut rauhaan. Täällä on mahdollisuus kysyä aiheen asioista kenellä tahansa.
Ottaako päähän kun kukaan ei jaksa kommentoida aktivointi, aloitus ja jännäkakkelijuttujasi? Järjestä joku kuuntelija otilta. Moido!- Anonyymi
Tuntuuko ettet ymmärtänyt? Menikö boomerilta yli hilseen? Niin meni itseltäkin mutta ei anneta sen häiritä ja annetaan kukkien kukkia vaan.
- Anonyymi
Mistä aiheesta saamme seuraavan vedätysaloituksen...
- Anonyymi
Tuli jännät housuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269