Uusi sarja "Murhamysteeri merellä" ja Shayne Ward. Joo osaa laulaakin. Ihan on voittanut jonkin X-factor kilpailun. Ääni voisi olla piirun verran matalampi tai voimakkaampi ja kenties rouheampi.
Tompan manttelinperijä?
Ilmeisesti hieman tuo S.W. on katsonut Tompan liikehdintää, sillä niin mukavasti lantio liikkuu musiikin tahdissa just eikä melkein.
Ja ihan kiva purenta hällä.
Vilma poispilattu
Kivaa pääsiäiskamaa.
Oon joutunut koukkuun
7
121
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole muita ahvenia näkynyt.
- Anonyymi
Ai, että.
Tässäkin olisi niiiiin kiva pääsiäisaloitus, missä olisi mahdollista leikkiä niiiin kilttiä ja hyveellistä. Ei edes piruja merrassa.
Mutta ei.
Ja todistaa siitä, miten voi olla itselleen kylliksi. - Anonyymi
Mä olen istunut henkisessä keinutuolissa ja odottanut, että koska ne 'kivat' ihmiset avautuvat koukuistaan täällä.
Taitavat olla virkkuu- ja ongenkoukkualalla.
Vilma - Anonyymi
Täälläpä näkyy ahvenia!
Z:)- Anonyymi
Oi. Kun joku paistaisi rautapannulla voissa ahvenia!
Kiitos ZZ top?
Vilma
- Anonyymi
Shayne Ward on laulajana hyvä, ainakin tässä superkauniissa biisissä.
https://m.youtube.com/watch?v=40H9mpkkaz0&pp=ygUXc2hheW5lIHdhcmQgc3RhbmQgYnkgbWU=- Anonyymi
Kiitos! Kiitos oikein paljon.
Koskettava. Ystävä on tiukassa paikassa elämänsä kanssa. Laulaja muistuttaa.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337