Pääsiäisaihe: Piispat tuomitsevat hallituksen politiikan

Anonyymi-ap

Ev. lut ja ortodoksien arkkipiispat tuomitsevat yhteisessä pääsiäisjulkilausumassaan persuhallituksen eriarvoistavan politiikan. Erityisesti he ovat huolissaan lapsiperheköyhyyden lisääntymisestä.

27

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matteus 25
      Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
      43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.’

44 Silloin nämäkin kysyvät: ’Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?’
      45 Silloin hän vastaa heille: ’Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.’

• Eiköhän nuo Jeesuksen sanat kuulu yhtä lailla arkkipiispoille ja kaikille yksityishenkilöillekin, eikä vain "persuhallitukselle".
        On vain niin paljon helpompi nähdä se "rikka toisen silmässä".

Montako koditonta esim. aloittajalla on luonaan tällä hetkellä? Käsi sydämelle.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Eiköhän nuo Jeesuksen sanat kuulu yhtä lailla arkkipiispoille ja kaikille yksityishenkilöillekin, eikä vain "persuhallitukselle".
        On vain niin paljon helpompi nähdä se "rikka toisen silmässä".

Montako koditonta esim. aloittajalla on luonaan tällä hetkellä? Käsi sydämelle.

Mitä hlvt:ä hourit? Montako heitä on omassa kodissasi? Vaikka siitähän tässä aiheessa ei tietenkään ole kyse. Snaijannetko?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä hlvt:ä hourit? Montako heitä on omassa kodissasi? Vaikka siitähän tässä aiheessa ei tietenkään ole kyse. Snaijannetko?

Yksi koditon kissa on.
        Enhän se ollut minä, joka tuomitsin hallituksen politiikan käyttäen keppihevosena Jeesuksen sanoja yrittäen peittää omaa syntisyyttään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä oli kyse?
        Omasta kopiostasi kopsattua;
        "Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. "

• Anonyymi

Vihdoinkin. Jo oli korkea aika kirkon(kin) lausua painava sanansa huonon hallituksen ala-arvoisista arvovalinnoista.

• Onkos heiltä jäänyt huomioimatta Raamatusta se, että "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisiin".
        Pitäisivät vai huolen omista arvovalinnoistaan, armeliaisuudestaan ja hyväntahtoisuudestaan, että kelpaisivat Jumalalle, mieluumminkin kuin osoittelevat toisia, mitä toisten pitäisi tehdä ollakseen tarpeeksi vanhurskaita Herramme edessä.

Samoin sinä voisit ottaa nuo Jeesuksen sanat itsellesi, sillä myös sinulle ne on tarkoitettu.

• Anonyymi

Arkkipiispa Luoma kirjoitti hallitukselle jo ensimmäisten leikkausten jälkeen
        kirjeen hallitukselle kirjeen sen epäinhimillisyydestä, mutta inhimillisyys ei kiinnosta
        vähääkään hallitusta. Hallitus leikkasi kirkoltakin sitä rahaa, jolla kirkko tekee diakoniatyötä,
        eli auttaa pulassa ja hädässä olevia.

Se on minusta jo sadistisuuden huippu, että niiltäkin, jotka pulassa ja hädässä olevia
        yrittävät auttaa viedään mahdollisuuksia siihen.

Hallitus haluaa ikäänkuin nitistää hengiltä heikossa asemassa olevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kirjeen hallitukselle kirjeen sen epäinhimillisyydestä, mutta inhimillisyys ei kiinnosta
        vähääkään hallitusta. Hallitus leikkasi kirkoltakin sitä rahaa, jolla kirkko tekee diakoniatyötä,

Se on minusta jo sadistisuuden huippu, että niiltäkin, jotka pulassa ja hädässä olevia

Arkkipiispa on ottanut tiukastikin kantaa, itse puhe ei enää ole
        luettavissa, mutta Ahmed Ahne hymyilee kuvassa eikä välitä hiukkaakaan
        ihmisistä, jotka hän ja Purra haluavat nitistää.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/17f48dc2-dba0-4631-868b-500d0396fb0d

• Anonyymi kirjoitti:

Jokos ne kaikki kirkkohopeat on myyty ja lahjoitettu rahat köyhille?

Hänelle Jeesus sanoo: "Mene ja myy kaikki mitä sinulle on ja lahjoita rahat köyhille".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallituksella ei ole kuin ivaa ja ylimielisyyttä tarjota heikossa asemassa oleville.
        Velka-Purra kehtaa ilkkua saksiensa kanssa. Ei ole ministeriainesta missään
        asiassa.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Jokos ne kaikki kirkkohopeat on myyty ja lahjoitettu rahat köyhille?

Hänelle Jeesus sanoo: "Mene ja myy kaikki mitä sinulle on ja lahjoita rahat köyhille".

Ja arkkipiispa meni murheellisena pois koska hänellä oli paljon omaisuutta :))))

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Onkos heiltä jäänyt huomioimatta Raamatusta se, että "älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisiin".
        Pitäisivät vai huolen omista arvovalinnoistaan, armeliaisuudestaan ja hyväntahtoisuudestaan, että kelpaisivat Jumalalle, mieluumminkin kuin osoittelevat toisia, mitä toisten pitäisi tehdä ollakseen tarpeeksi vanhurskaita Herramme edessä.

Samoin sinä voisit ottaa nuo Jeesuksen sanat itsellesi, sillä myös sinulle ne on tarkoitettu.

Et ole tosissasi, toivottavasti. Kuka vähäväkisiä puolustaa, ellei kirkko(kaan) ? Eivät ruohonjuurella elävät itse ainakaan. Joten etsipä viisastelija Kirjastasi sopivampi lauseke. Sellainen löytyy varmasti.

• Anonyymi

Ups ! Ahmed Ahneesta onkin liitetty totisen näköisen kuva.

• Anonyymi
      • Minkähän takia kirkkoon kuulumattomienkin pitää verorahoillaan tukea kirkkoa?

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Minkähän takia kirkkoon kuulumattomienkin pitää verorahoillaan tukea kirkkoa?

Voi jopa haluta tukea kirkon auttamistyötä ?

• Anonyymi

pakko leikata kun Marinin velan korko on noussut niin korkeaksi.

Taidamme mekin ennakko vaaleissa mennä
      ennakkoäänestykseen ja äänestää Persuja.

emme oo 15 v äänestäneet, kun on muuta toimintaa, siis oma yritys auki samaan aikaan.

• Anonyymi

Talousasiantuntijat Purran veroalen takana – kannustaa työllisyyttä ja investointeja

OP-ryhmän pääekonomisti Reijo Heiskanen ja valtiovarainministeriön osastopäällikkö Mikko Spolander antoivat keskiviikkoillan Ylen A-studion talouskeskustelussa tukea perussuomalaisten puheenjohtajan, valtiovarainministeri Riikka Purran puheille veroalesta hallituksen puoliväliriihen yhteydessä.

https://www.suomenuutiset.fi/talousasiantuntijat-purran-veroalen-takana-kannustaa-tyollisyytta-ja-investointeja/

• Anonyymi

Eikö ole kummallista, ettei Ristus-puolue KD puolusta heikossa asemassa olevia
      vaan sortaa heitä samalla vimmalla kuin muutkin hallituspuolueet ?

• Essayah kuuluu helluntailaisiin. Miksi ihmeessä hän tukisi verorahojen syytämistä lisää lut.kirkolle.
        Kyllä helluntailaisilla on ihan omaakin köyhienauttamistoimintaa jäsenistön hyväntahtoisesti lahjoittamilla varoilla. Kaikilla vapailla suunnilla on.

Lut.kirkolla ei taida kolehditkaan paljon tuottaa, kun käykö siellä niitten kirkoissa enää ketään muuten kuin jouluna, pääsiäisenä, häissä ja hautajaisissa.

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Essayah kuuluu helluntailaisiin. Miksi ihmeessä hän tukisi verorahojen syytämistä lisää lut.kirkolle.
        Kyllä helluntailaisilla on ihan omaakin köyhienauttamistoimintaa jäsenistön hyväntahtoisesti lahjoittamilla varoilla. Kaikilla vapailla suunnilla on.

Lut.kirkolla ei taida kolehditkaan paljon tuottaa, kun käykö siellä niitten kirkoissa enää ketään muuten kuin jouluna, pääsiäisenä, häissä ja hautajaisissa.

Essayah lahjoitti ennestään rikkaalle lestapuolueen johtajalle miljoonia.
        Se "sattui" olemaan Päivi Räsäsen mies.
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e424c0af-89c7-4b70-9317-1bc9f19b7f71

• Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

Essayah kuuluu helluntailaisiin. Miksi ihmeessä hän tukisi verorahojen syytämistä lisää lut.kirkolle.

Essayahilla on eduskunnan kaikkien aikojen paras ylioppilastodistus. Tosin Räsäsen voi voittaa hänet koska on päässyt lukiosta aikaisemmin, kun vastimukset olivst kovempia

Tämän palstan lehtiuutispönttöjen arvostelua ei paljon kannata korjailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Essayahilla on eduskunnan kaikkien aikojen paras ylioppilastodistus. Tosin Räsäsen voi voittaa hänet koska on päässyt lukiosta aikaisemmin, kun vastimukset olivst kovempia

Tämän palstan lehtiuutispönttöjen arvostelua ei paljon kannata korjailla

YO-todistus ei todista mitään, Essayah todistaa sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YO-todistus ei todista mitään, Essayah todistaa sen.

Essayah siunaa nyt perunavakoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1166
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe