Kyllä meillä onkin varaa
Ollaan taas oikeen oikeuden mukaisia ja köyhien puolella
Kyllä meillä onkin varaa Ollaan taas oikeen oikeuden mukaisia ja köyhien puolella
6
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ei käy ! Eliitin täytyy ehkä luopua yhestä kaviaaripurkista kuukaudessa ! Se ei käy .! Ei , ei käy !
- Anonyymi
Tämä hallitus vihaa työtätevää väestöä. Yrityksille, rikkaille ja opti saajille verohelpotus. Ja sak maksaa.kitoos tunari OrpoPurra
- Anonyymi
Aina on oltu köyhien puolella.
Missä muualla maailmassa saa ilmaisen asunnon, terveydenhoidon, koulutuksen ja vielä 600 euroa taskurahaa joka kuukausi?
Meidän köyhät olisivat monessa maassa rikkaita.- Anonyymi
No, mitä ehdotat? Köyhät kerjäämään ja kiertämäään talosta toiseen, slummikylät kotimaisemillasi, näpistely ja ryöstöt, huumekauppa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mitä ehdotat? Köyhät kerjäämään ja kiertämäään talosta toiseen, slummikylät kotimaisemillasi, näpistely ja ryöstöt, huumekauppa?
Tehdään kuten ennen.
Köyhät töihin maatiloille rengeiksi ja piioiksi.
Ruoka palkalla. Asunto talon puolesta.
Vanhat ja vammaiset myydään huutokaupalla kuka halvemmalla hoitaa.
(viimeinen jo toteutunut, omaishoito) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään kuten ennen.
Köyhät maaseudulle talollisille töihin ruoka ja asuntopalkalla.
Vanhukset myydään niille, jotka halvimmalla hoitavat.
Tämä asia on jo ratkaistu kun on omaishoitajat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491