Vanhempien kuuluu olla ylpeitä lapsistaan, tekivät he mitä vaan.
Miksi yrität tehdä vaikutusta omaan äitiin?
17
254
Vastaukset
- Anonyymi
Anopin vois kyllä heittää saunan taa.
Sivukommentti- Anonyymi
Juuri näin
- Anonyymi
Miks et heitä?
- Anonyymi
En tee vaikutusta häneen
- Anonyymi
Onko äitisi koskaan saanut sinua itkemään?
- Anonyymi
Aikuisena siis.
Onko äitisi saanut sinua koskaan itkemään aikuisena?
- Anonyymi
Olen viisikymppinen, enkä ole koskaan kyennyt tekemään vaikutusta äitiini vaikka minulla on useampi korkeakoulututkinto ja olen hyvin menestynyt. Entinen puolisoni sen sijaan sai paljon ylistystä lääkäri kun oli, samoin sisareni ja veljeni. Olen luovuttanut ajatuksen suhteen ja nykyään pidänkin ihan kohtalaista etäisyyttä äitiini. Tulee vaan paha mieli kaikesta, mitä äidin mukaan minun olisi tullut saavuttaa.
- Anonyymi
Money
- Anonyymi
Ei minua voi ns. ostaa rahalla, jos en pidä ihmisestä ollenkaan. Täysin mahdoton ajatus se, että voisin olla temisisissä häirikön kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minua voi ns. ostaa rahalla, jos en pidä ihmisestä ollenkaan. Täysin mahdoton ajatus se, että voisin olla temisisissä häirikön kanssa!
Olen kokenut jo useamman vuoden hänet eihyväksi ihmiseksi, ja sen takia olen inhonnut kautta rantain kertomista ja esitystä, koska olen kokenut että minua yritetään pakottaa olemaan tekemisissä syvästi inhoamani ihmisen kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kokenut jo useamman vuoden hänet eihyväksi ihmiseksi, ja sen takia olen inhonnut kautta rantain kertomista ja esitystä, koska olen kokenut että minua yritetään pakottaa olemaan tekemisissä syvästi inhoamani ihmisen kanssa!
Käsi sydämelle, tuskin yksikään ihminen haluaisi olla tekemisissä syvästi inhoamansa ihmisen kanssa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsi sydämelle, tuskin yksikään ihminen haluaisi olla tekemisissä syvästi inhoamansa ihmisen kanssa!
Valtavaa pahaa oloa ja stressiä on aiheuttanut juuri se tunne, että minua on yritettty pakottaa sellaiseen mikä on minulla täysin mahdotonta!! Näin olen ajatellut jo kuuden vuoden ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtavaa pahaa oloa ja stressiä on aiheuttanut juuri se tunne, että minua on yritettty pakottaa sellaiseen mikä on minulla täysin mahdotonta!! Näin olen ajatellut jo kuuden vuoden ajan!
Projektin on pakko loppua, tai menetän elämänhaluni kokonaan! Haluan sanoa häirikölle kasvotusten sen, että harvoja ihmisiä inhoan niin paljon kuin sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Projektin on pakko loppua, tai menetän elämänhaluni kokonaan! Haluan sanoa häirikölle kasvotusten sen, että harvoja ihmisiä inhoan niin paljon kuin sinua!
Nuo sanat ovat ne mitä hänelle todella haluan sanoa ja tulen varmasti sanomaan, jos näen hänet jossain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo sanat ovat ne mitä hänelle todella haluan sanoa ja tulen varmasti sanomaan, jos näen hänet jossain!
Miksi en saa elää omannäköistäni ikäiseni miehen kanssa? Tarvitsen rakkautta ja syliä, jotta voisin paremmin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en saa elää omannäköistäni ikäiseni miehen kanssa? Tarvitsen rakkautta ja syliä, jotta voisin paremmin!
elämää
- Anonyymi
Ohi. Ei kuulu elämääni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327