Afganista pako,oliniin Suuri häpeä lännelle,että piti saada korvaava sota, Ukrainan aloittamana !?

Anonyymi-ap

Tämä kaikki Venjän syyksi, talouskateus peitteenä !?
Eikä sitä himmennä Israeilin tekemä kansanmurhakaan,sen hoiti länsimediat taidokkaasti !? Paavikin pantiin samaan katekoriaan,vaikka tarkoitti kaikkia sotia !?

19

369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuule prkleen putlerin trolli, UKRAINA EI aloittanut sitä sotaa vaan sen aloitti venäjä!!!

• Anonyymi

Et varmaan ole yksin häpeämässä,vaihda kuitenkin kuivat alle,Yhdysvallathan koulutti ja aseiti Talipanin,Venläisiä vastaan,että sai itse lähteä !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmaan ole yksin häpeämässä,vaihda kuitenkin kuivat alle,Yhdysvallathan koulutti ja aseiti Talipanin,Venläisiä vastaan,että sai itse lähteä !?

Minun ei tässä tarvitse hävetä vaan SINUN koska valehtelet täällä jokapäivä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitten Poroshenko,kehui ensin aloittavansa sodan ja sitten sen aloitti,jota meidän Sauli Niinistö käsi sitä tukemassa !?
        Ei sinne tyhjästä Venjää pyydetty suojelemaan ja todisteene Ukrainan panssaritkin jäi mottiin !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitten Poroshenko,kehui ensin aloittavansa sodan ja sitten sen aloitti,jota meidän Sauli Niinistö käsi sitä tukemassa !?
        Ei sinne tyhjästä Venjää pyydetty suojelemaan ja todisteene Ukrainan panssaritkin jäi mottiin !?

KUKAAN, SIIS EI KUKAAN, ole pyytänyt venäjää suojelemaan eikä se ole koskaan mitään suojellutkaan, muuta kuin omia hallitisijoitaan!!

• Anonyymi

Onhan Ukrainan aloittama sota, enemmä Lännen junailemaa,vallankaappauksineen,sen todistaa jo Poroshenko tunnustus ja piileskely !?

• Anonyymi

TAAS VALHEITA!!! Ukraina ei sitä sotaa aloittanut eikä lännellä ole asiaan osaa eikä arpaa! VENÄJÄ on syyllinen siihen sotaan!!

• Anonyymi

Miedän Ryysien on vekikeä erota sotan alotaja,kun miedän alygyys osa märä on vaan 75.

• Anonyymi

Vaikuttaa että venäläisten äo on 0!

• Anonyymi

Sielläki viattoman maankimppuun käytiin ja viellä Natollakin,Venläisillä oli aiknaa rjarauha syy !?

• Anonyymi

Yhdysvaltain Venjälle kosto,niin Vietnamista ja Afganista, on kohdistunut maihin joissa yhteistyö,liittolaisuudesta puhumattakaan !?
      Nyt ei länsi tunnusta Luhanskin ja Donetski yhtälaista itsenäisyys oikeutta !? Hakkerit työssä,paljonko palkkaa !? Vai natsimme vapaaehtois estäjinä !?

• Anonyymi

Niin, ainoa missä puhut totta, on se että teillä venäjällä todellakin on natseja!!

Mutta mitä tulee Luhanskiin ja Donetskiin niin tietenkään ei niiden itsenäisyyttä tunnusteta, ne kun kuuluvat yhä Ukrainaan!!

• Anonyymi

Trumpilla oikeatieto,Ukrainan aloittamasta sodastaki, eikä vielä paljasta miten vallankaapaus ja venjän kaasuputki räjäytettiin,terroristi Tanskan vesialueella !?

• Anonyymi

Kuule nyt venäjän trolli, TANSKA EI OLE MIKÄÄN TERRORISTI VAAN VENÄJÄ ON TERRORISTI- JA NATSIVALTIO!!

• Anonyymi

Lännen oikeiston Natokolhoosiin, Suomikin liittyi,vai todellisuudessa maksajana ja Venjälle ärsyttäjänä, ei ole puolustanut ketään,vain hyökkääjänä,käskytettynä !?
      Siinä Trumpille toinen paljastus,jos uskaltaa Ukrainan lisäksi !?

• Anonyymi

Eikö Suomalaiset itse nää,venjä kateuttaan,niin taloudessa ja eritoten sotahulluina !?

• Anonyymi

Lopeta muiden viestien tahallinen poistattaminen vain siksi etteivät ne ole sinun mieleesi, mokoma r*ssän kätyri!

Suomalaiset ei ole sotahulluja eikä kateellisia roistovaltio venäjälle! PAINA SE KOVAAN KALLOOSI!!

• Anonyymi

Venjä venjä venjä, on tuo kirjoitusosaamisesi merkillisen heikkoa, tulee mieleen että oletko vierasmaalainen eli...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1539
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      100
      1470
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      21
      1270
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1168
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe