Kyllä kaikki tietää että rasvaa pitää saada,mutta sillä ei kannata alkaa läträämään.
Se 80 grammaa mitä ihminen tarvitsee,tulee yleensä aivan piilorasvoista.
Rasvaa saa ostaa sprey pulloissakin.
https://vm.tiktok.com/ZNdYtAGyh/
Laita vähemmän rasvaa paistinpannulle
24
233
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käytän kasvi öljyä.Jopa näkkärin päällä.Tai sitten juoksevaa kasvis margariinia.Ainoastaan ruisleivän päällä käytän rasia margariinia.
Air Fryer on hyvä.Nytkin minulla on maustumassa suoraan Air Fryer pesässä jääkaapissa kaksi annosta lohta.Ei tarvitse käyttää rasvaa ollenkaan.
Ajattelen että jos tulee joskus rasvaa liian vähän, niin elimistö ottaa sisäelin rasvaa.Massu ja lantiot ovat hiukan pienentyneet.- Anonyymi
Lohi kannattaa tehdä uunissa nahka ylöspäin ja n 220 astetta noin 35 min niin että nahasta tulee todella rapea, sen voi syödä kuin nacho lastun kun se on oikeassa rapeudessa, suomuja ei tule erikseen suuhun kun ne on rapeat yhdessä nahan kanssa.
- Anonyymi
Liian rasvan imee monolämmittimet.Mutta pitää olla akkukäyttöiset.
- Anonyymi
Miksi matkit uroskoiria?
- Anonyymi
Tyttö kulkee kuin salama yön,
ketjussa jokaisessa jättää työn:
ei kysy lupaa, ei pyydä paikkaa,
hän jättää jäljen, ei koskaan raivaa.
Nostaa koipeaan kuin poikakoira,
ei piittaa muodosta, eikä noira.
Jälki jää, vaikka tuuli käy,
niin kuin merkki: "Minäkin täällä näin."
Viestit ei kiinnosta, ei aiheen syvyys,
vain hetkellinen oma näkyvyys.
Mut jokaisessa ketjussa tuoksuu hän,
kuin virtuaalinen virtsakylvyn jään.
Mikä lieneekään motiivin juuri?
Huomion kaipuu vai tylsyyden kuuri?
Mut me tiedämme: missä käy tuo tyttö,
siellä tuoksahtaa taas viestin kyyttö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä tuoksahtaa taas viestin kyyttö.Erittäin hyvä runo.
- Anonyymi
Hyvä jos ei loistava keino laihtua! Hyvä kirjoitus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä tuoksahtaa taas viestin kyyttö.Tuossa oli teennäinen pakkosatu naisten vihaajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa oli teennäinen pakkosatu naisten vihaajalta.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
En oikein tajua tuota paasaamista että kuinka paljon käyttää rasvaa paistinpannulla.
Itse teen toisinaan pelkällä voilla paiston ja paistamisen jälkeen se voi on melkein kokonaan siinä pannulla.
Kun sitten syön sen paistetutn lihan niin se rasva jää pääosin siihen pannulle, en juo sitä rasvaa siitä pannulta.
Esimerkkinä voi käyttää esim. munkin paistoa, teet 20 munkkia ja käytät 2l öljyä, sisältääkö 1 munkki siis 1 desin öljyä?
Kuitenkin se paistoöljy laitetaan roskiin sen paiston jälkeen eikä juoda.
Sama juttu suolan kanssa, voin kypsentää lihan suolahauteessa mutta lihasta ei tule jumalattoman suolaista.- Anonyymi
Kyllä ne ilman rasvaa pitää tehdä.Peruna sisältää100 g 70 kaloria ja ranskalaiset perunat 350 kal
https://www.kilokalori.net/ravinto/yleinen/ranskanperuna-uppopaistettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne ilman rasvaa pitää tehdä.Peruna sisältää100 g 70 kaloria ja ranskalaiset perunat 350 kal
https://www.kilokalori.net/ravinto/yleinen/ranskanperuna-uppopaistettuSe kaikki rasva mitä syö ON muutamassa tunnissa muuttunut läskiksi elimistöön 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kaikki rasva mitä syö ON muutamassa tunnissa muuttunut läskiksi elimistöön 😂
Hehee, olipa tuossa kauhea valhe! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kaikki rasva mitä syö ON muutamassa tunnissa muuttunut läskiksi elimistöön 😂
Etkö sinä kuluta lainkaan energiaa?
Jos pannulle jää rasvaa paistamisen jälkeen niin sitä on ollut aivan liian paljon. Kannattaa kokeilla lihan öljyämistä ennen paistoa kuivalla pannulla. Kananmunasta tulee taas kumimainen jos rasvaa on liikaa.
- Anonyymi
Laitan yleensä 3 litraa öljyä, siinä paistan nugetit, perunat, chili-juusto upokkaat.
- Anonyymi
Öljyn voi suodattaa kahvisuofattimella ja käyttää monta kertaa.Minä käytän samaa rypspi öljyä myös pyörän ketjujen ja vaihteiden rasvaukseen.Vappumunkeista tulee hyviä VAIN sillä lailla.
- Anonyymi
Minä laihdun syömällä homeisia viinirypäleitä. Samalla pysyvä antipotti hoito eikö tarvi mennä lääkäriin ja säästää rahaa.En ole käynyt lääkärissä 34jään vuoteen ja olen siksi HUOMATTAVAN terve.Suunnittelen eläväni vuoteen 2070.VAIN veitsenterävillä vatsalihaksilla ja uusilla ketjuilla pyörässä tämä onnistuu.Tietenkin merkkaan kaiken huaveihin.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu.
- Anonyymi
Kananmunan paisto 230 😂 kal ja 77 kal😁
https://vm.tiktok.com/ZNd2NGWE9/ - Anonyymi
Hyvä esimerkki on pekoni, erittäin rasvainen valmiste.
Kun sen paistaa nousevalla lämmöllä maltillisesti niin lähes kaikki rasva irtoaa.
Kun ne pekonit sitten nostaa talouspaperin päälle ja kuivaa hyvin niin huomaa että lähes kaikki rasva on poistunut pekonista.
Ihan saman voi tehdä kananmunallekkin, paistaa se reilussa rasvassa ja sen jälkeen nostaa talosupaperin päälle jolloin rasva jää paperiin.
Jos pelkää rasvaa noin paljon voi alkaa käyttämään silikoni astioita ja mikroa.
Minä kuitenkin jatkan rasvan käyttöä mutta en juo sitä paistinpannuun jäänyttä rasvaa.- Anonyymi
Monella on todella kova kontrolli rasvoista .
Itse juon maitoa joss on rasva prosentit korkealla, paista ruokani voissa ja en laita itselleni minkäänlaisia sääntöjä mistä ruoka lajista pitäisi luopua
Veriarvot normaalit ja paino sama kun se on aina ollut vaatteiden koko myös
Ihmisen ei pitäisi its aloittaa diettejä, sillä joskus on niin etteivät ne tee muuta kun vahinkoa .
Laihdutus hysteria on pilannut monen ihmisen terveyden
,. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monella on todella kova kontrolli rasvoista .
Itse juon maitoa joss on rasva prosentit korkealla, paista ruokani voissa ja en laita itselleni minkäänlaisia sääntöjä mistä ruoka lajista pitäisi luopua
Veriarvot normaalit ja paino sama kun se on aina ollut vaatteiden koko myös
Ihmisen ei pitäisi its aloittaa diettejä, sillä joskus on niin etteivät ne tee muuta kun vahinkoa .
Laihdutus hysteria on pilannut monen ihmisen terveyden
,.Olipa tuossa typerä kirjoitus.
- Anonyymi
Minä saan hyviä rasvoja esim manteleleista ja maustamattomat kanasuikaleet keitän. Kerran viikossa syön kypsää lihaa alle 150 g ja kalaa kaksi kertaa viikossa josta saa hyvää rasvaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076