On niin erilaisia

Anonyymi-ap

liikunnan jälkeen kun käydään suihkussa, huomaa kuinka joillakin pojilla on valtavan pitkä vehje. Vertailetteko te omaan vehkeeseen muiden vehkeitä?

12

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ite ainakin vertailen ja joo kyl joillain on tosi pitkiä. Varmaan kaikki vertailee vaikka eivät myönnä.

• Anonyymi

Vertailen ja olen kaateellinen jos jollain on tosi iso, ite oon 13v ja kovana jtn 12cm ja löysänä 7cm

• Anonyymi

No mun mielestä sul ihan ookoo kokonen 13v:s ja sun kasvaa viel paljon. Onks joillain samal luokal sit tosi isoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mun mielestä sul ihan ookoo kokonen 13v:s ja sun kasvaa viel paljon. Onks joillain samal luokal sit tosi isoja?

Muutamalla on kai 13-14cm ja suurimmalla osalla löysänä 5-7cm ja joku poika jolla stondis 6-8cm. En usko et mulle kasvaa iso, broidilla 17v samaa kokoa kun mun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutamalla on kai 13-14cm ja suurimmalla osalla löysänä 5-7cm ja joku poika jolla stondis 6-8cm. En usko et mulle kasvaa iso, broidilla 17v samaa kokoa kun mun.

No itel on just tyyliin 13,5cm ja oon sua vanhempi. Mut syö hyvin ja urheile tms niin voi vielä kasvaa isompi kun broidilles.

• Anonyymi

voi tulla vertailee kikis, wby08

• Anonyymi

Ite joskus pienenä viel ku käytiin koulussa suihkussa nii eipä sitä sillo siihe keskittynyt kauheesti ku oli kolmosella mut sit ku nuutin pois ni ei koskaan tarttunut käydä enää eikä kukaan käyny. Periaatteessa voihan sitä joskus olla toivonut et pääsis esim sivusilmällä vertailee mutta se on jälkeen jäänyttä.

• Anonyymi

Olen pienessä koulussa jossa on urheilutunnit yhdistettyjä, 1-3 luokkalaiset, 4-6 luokkalaiset ja 7-9 luokkalaiset. Ja kaiken kokoisia löysiä ja kovia on, mutta ei yhtään 16cm tai 15cm, yks kehuu et sillä 13,5cm, no on karvattomia ja sitten monenlaista karvatusta, tämä herra 13,5cm sillä erittäin vähän karvaa ja velttona 7-8cm. 1-5 luokkalaisilla keulii peli eninten ja taitavat tällä hetkellä kaikki olla karvattomia pilejä. Isoimmat jotka on stondannut jotka olen nähnyt on 10-12cm oma mukaan lukien.
        Uimahallissa käydään koko porukalla. Siis yhden koulun stondikset 5-12 cm
        Ja aloittajan kysymykseen kaikki pojat katsovat ja vertailevat, myöskin jokainen poika on runkannut, momi aloittaa 9-10v sen ja aika usein heillä stondaa, monesti pojat suihkussa sienellä hinkkaavat itseään ja käsisuihkulla vettä samalla, jopa 14v poika on nähty tekevän sitä.

• Anonyymi

En tiä muista mut ite ainakin tykkään mennä uimahalleihin ja siellä kattella muitten kyrpiä ja verrata omaan. Varsinki et joku suunnilleen oman ikänen kattoo mun posliini kyrpää ja mä sen on tosi kiihottavaa.

• Anonyymi

Olemme paljon erilaisia, minulla kaveri joka 151cm, minä 174cm ja molemmat olemme 14v.
      Kaverilla löysänä 6cm minulla 8cm ja stondikset kaverilla just 9cm esarilla, minulla 12cm, kaverilla enempi karvoja kuin minulla. Kaverin kyrpä on kuin pienoismalli aikuisen kalusta ja sen terska näkyy hyvin muodokkaana esarin peittämänä. Kuitenkin sen kyrpä näyttää isommalta kuin minun, hänen pieni vartalo korostaa kalun mittaa, kuin minun isompi vartalo ei juuri korosta.
      Tulee mieleen se kuva sarvijumalasta hänen kyrvästä.

• Anonyymi

Mun mielestä pikkasen häiritsevää jos pukkareissa ja suihkuissa jotku vilkuilee toisten pippeleitä. Tästä syystä ite en uimahalleissa käy. Mieluummin kesällä uin jossain luonnon rannassa.

Yks päivä sisäliikunta hallista pois lähtiessä en viitsiny hikisiä urheilu shortseja laittaa farkkujen alle koska olin menossa vielä kaupungille. Riisuin shortsit ja puin tosi nopeesti farkut ettei ehdi alkaa seisoa ihan jäykkänä ja joku ois voinu huomata. Tosi ärsyttävä tilanne jos joku jäis tarkotuksella katsomaan varsinkin jos meinaa seisoa.

Yleensä en liikunta hallin pukkarissa riisu shortseja jos meen suoraan kotiin sieltä vaan ne saa olla farkkujen tai talvella ulkohousujen alla. Paitsi jos shortsit on todella hikiset tai likaset. Tai jos meen vaikka pidemmäks aikaa kaupungilla käymään niin hikiset shortsit päälihousujen alla ei oo mukavat. Pukkarissa on kuitenkin aika usein jotain muita ihmisiä samaan aikaan ja jotenkin tuntuu että jotku on siellä tarpeettoman kauan oleskelemassa.

Uimahallit ei todellakaan oo mun juttu. Ja varsinkaan nyt kun on lukenu toisten kokemuksia.

• Anonyymi

Jopa sinä itse myös tuijottelet toisten kaluja siellä, intissä tuskin saat tuota samaa "yksityisyyttä".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2825
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2713
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1590
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe