Suomi ja suomessa asuvat ihmiset jaheidän elämä ei vaurastu työllä ja yrittämisellä!
Suomessa koko julkinen sektori, hallitus, ministeriöt tekee työtä mutta jokainen euro on kerätty ottamalla velkaa ja muilta veroina!
Rahaa saadaan ja vaurastutaan tekemällä oikeaa bisnestä ja tuomalla sitä suomeen.
Hallitus ei ymmärrä tai heidän lukuiset neuvonantajat = Suomi ei vaurastu työllä ja yrittämisellä!
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Valtion ja kuntien talous, eli julkinen talous on eri asia, kuin yritysten aikaansaama raha. Valtiota/kuntia pyöritetään verovaroin. Suomi on pohjoismainen hyvinvointivaltio (sosiaalidemokraattinen hyvinvointivaltio).
Pohjoismaisen hyvinvointivaltion malli on sellainen, jossa päävastuu on valtiolla. Hyvinvointivaltion etujen piiriin kuuluvat kaikki kansalaiset tasapuolisesti ja järjestelmän painopiste on tulonsiirroissa. Pohjoismaisen hyvinvointivaltiomallin periaate perustuu yksittäisen henkilön oikeuteen saada julkisia palveluja, jotka ovat kollektiivisesti rahoitettu verovaroin.
Peruskoulutus, terveydenhoito, kirjastopalvelut, kulttuuripalvelut, sosiaalipalvelut, teiden rakentaminen ja niiden ylläpito yms. kustannetaan valtaosin verojen avulla. - Anonyymi
Mitähän se pisnes on, jota pitää tuoda?
Ettei vaan olisi työtä ja yrittämistä 🤡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491