Minulla on mutta kerron niistä myöhemmin.
Mutta tässä on yksi esimerkki.Vaikka et näe alariviä ollenkaan
Miten muuten pääsee HUS,Silmälääkärille ilman että kaupungin yleislääkäri lyö taulun eteen ja sanoo että näkö on ihan hyvä.
Ja tämä tarina on tosi.
Espoo on paras paikkakunta terveyden huollon suhteen. Mutta mitä te olette omista kokemuksista
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan virsikirjan tekstiä näkee, että voi veisata.
- Anonyymi
>>Miten muuten pääsee HUS,Silmälääkärille ilman että kaupungin
yleislääkäri lyö taulun eteen >>
No eihän sinne pääse. Jostakin syystä silmäsairaudet ja toisaalta myös naistentaudit ovat kokonaan SOTE-hässäkän ulkopuolisia sairauksia.
Niitä sairauksia ei tämä Hyvinvointialueen hoitojärjestelmä edes yritä ottaa hoitaakseen, eikä hoida.
Silmävaivoista kärsivät menkööt yksityiselle silmälääkärille ja naistentaudeista kärsivät yksityisille gynekologille. - Anonyymi
HUS silmälääkärille? Mitä ihmettä? Itse olen silmälääkärini maksanut koko ikäni. Ja käynyt yksityisellä , mitä ihmettä sinä oikein kuvittelet?
HUS Silmäklinikalle pääsee vain jos yksityinen silmälääkäri tekee lähetteen, et muutoin. Paitsi jos saat silmävamman vaikka ilotulitteesta niin pääset päivystyspotilaana hoidattamaan vammasi tai tulee jotain muuta akuuttia kuten lasiaisen irtaumaa jne.
Alinta riviä EI NÄE KUKAAN, joten turha odottaa että saat esim.silmälasit joiden avulla alin teksti näkyy, ei se niin mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274