Hallituksen hyvätuloisille ja yrityksille jaetut hurjat veronkevennykset ei vähennä suomen velkaantuneisuutta eikä tasapainoista valtion taloutta vaan päinvastoin.
Puolustusmenojen lisäys ja muut menontarpeet sekä veronkevennysten vajaus antaa hallitukselle uuden pakottavan tekosyyn hyökätä sosiaaliturvan ja työttömien kimppuun uudella leikkaus kierroksella..
Nyt kerrotut tasapainoitustoimet kun on riittämättömiä
Hallitus tavoittelee veronkevennyksillä lopettavan sosiaalituet kokonaan
8
192
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvä vain. Tulonsiirroissa on leikkaamisen varaa.
Tulonsiirtomies, Hki. - Anonyymi
Tämä on hyväosaisten hallitus.
Tämä hallitus on duunarien ja kansalaisten vihollinen.
Suomi on ihanteellinen paikka kaikelle kiusaamiselle ja muunnellulle totuudelle.
Täällä politikot ovat pilkallisia ja tykkäävät kiusaamisesta vähäosaisia kohtaan. Ollaan maailman paras kiusaamiseen ihastunut yhteiskunta.- Anonyymi
Nyyh...byähhhh...ilkeä hallitus yhy yhy.
T:Lawetorder
- Anonyymi
Purra selvästi virnuili tiedotustilaisuudessa. .aika paljon purrakin hyötyi itselle tehdyistä verinalennuksista ...omia palkkojakin on nostettu monen työttömän peruspäivärahan edestä kuukaukaudessa
- Anonyymi
Ostan sosiaalituilla olutta koko lahalla
Läski savolaistoope, mikkeli. Savo- Anonyymi
minä juon kiljua, siihen tuet vielä riittävät
- Anonyymi
Mulle on nyt tulossa satku enemmän veronpalautusta ,kuin normisti on tullut, mutta keveneekö verotus myös työmarkkinatuesta?
- Anonyymi
Ei, koska verotusta kevennetään nostamalla työtulovähennystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107080- 954591
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista554465Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503713- 513688
- 2013605
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san253124- 502673
- 312221
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222058