Yleinen sanonta on: Voi pojat sentään tai voi veljekset sentään.
Ei ole mitään vastaavaa sanontaa, eikä edes käytetä: Voi tytöt sentään tai voi siskokset sentään.
Voi pojat sentään
17
191
Vastaukset
- Anonyymi
Voi rinkelinmäki rinkelin syököön,, okkimjusiikkia jälleen Hellueei-Helix:
Helix - Gimme Gimme Good Lovin
Unbelievable really, siis oieasti uskomasytontas mitren näkö kiekastui kun kävin leikkaukswssa oikwin silmälääkäweillä hwri jo wi ciwlä täysin mutta niin joohJaa sä oot käyny hpk peleissä.
Meidän suvussa on monelta leikattu kaihi. Sai ajokortinkin takas. Ihmeitä ne tekee, mutta julkisella puolella ei tosiaan pääse, ennen kuin on lähes sokee.
Meidän vanha pomo sano aina kun oli tehty joku virhe, niin sano hei veljet. No mä taas olin sen yksikön pomo. Ja kun ne työntekijätkin näki kun se sano hei veljet. Niin mä rupesin käyttään sanaa, voi veljet, kun huomasin jotain epäkohtaa. Ja se osoittautu tehokkaaksi. Ei useinkaan tarvinnu sanoo kuin voi veljet ja osoittaa kohtaa, nii jo korjaantu. Että jos johtaminen ois ollu kaikkialla noin helppoa, niin varmaan oisin vieläkin niissä hommissa.
Meidän alalla toi veljet on aika luontevaa, kun lähes kaikki ollaan miehiä.- Anonyymi
Tässä teille jotka on parasta jättää sanomatta
”Ei millään pahalla, mutta...”
”Pakko sanoa, että...”
”En ole rasisti, mutta...”
”Kyllä tekevälle töitä löytyy.”
”Ota itseäsi niskasta kiinni.”
”Pojat on poikia.”
”Oletpa lihonut/laihtunut.”
”Oletpa vanhentunut.”
”Tosi hyvin naiseksi/mieheksi/tytöksi/pojaksi!”
”Olet aivan kuin isäsi/äitisi/vanhempasi.”
”Olet aivan kuin eksäni.”- Anonyymi
Samaa mieltä muuten, mutta kyllä pojat on aina poikia :)
- Anonyymi
Kyllä noita löytyy pilvin pimein. Suomi sanontojen luvattu maa.... hitsi tääkin oli sanonta
- Anonyymi
Juu, sanontoja on monia, ei ole missään muussa kielessä niin paljon sanontoja, kuin suomen kielessä.
-Hiisi meni talolle
-Hiisi meni taloo
-Hiisi oli talolla
-Hiisi oli talossa
-Hiisi on talossa
-Hiisi tuli taloon
-Hiisi tuli talosta
-Hiis tuli talolle
- Anonyymi
niin no rakkaus alkaa siirfä kun endin tunnudrelee erilesidi pimppejä
mihin voidi rksdrue, eli dekdi ennen rkksurrse..
Sammy Hagar- I Donätr need love - Anonyymi
Onhan näitä sanontoja naisillekin kuten: "Olen sen arvoinen", tai "Minä olen pöytä". Mutta tietenkään niissä ei ole mitään järkeä miehen näkökulmasta, vaan sitä vain ihmettelee, miten tuo nyt liittyy yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Mjoo
Noin viikko sitten kävin jonkinlaisen ’keskustelun’ asian tiimoilta.
Kaiken tällaisen lätinän jälkeen ajattelin itsekseni, että voihan vittu.
Piste
(hihitystä) - Anonyymi
Mut sit on kyllä voi äeti ainakin meilläpäin
- Anonyymi
Koska pojat ja veljekset on niitä pahimpia
- Anonyymi
Voihan veljet sentään tätä elämää ja kevättä.
- Anonyymi
Elämänkevättä sana poistui siis haloo ylläpito mitä pahaa siinä on 😳🤔. Sit täällä saa haukkua ja kiroilla jne eikä kyllä poistu mikään mutta voi elämänkevät on liian paha. Ei voi olla totta mutta totta näyttää olevan. Mikä tämä ylläpito oikein on.
- Anonyymi
Pojat ja miehet kiusaa vaan aina koko elämänsä sellaisia ovat. Jo lapsesta saakka. 😃 Siksi varmaan ollaan ihan että voihan pojat miksi olette tuollaisia parantakaa tapanne.
- Anonyymi
Tietenkin on, voi Pyhä Sylvi.
- Anonyymi
No siinäpä sen keksit tosiaan voihan pyhä Sylvi on hyvä just 😃😃👍🏻
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337