Vihreiden kansanedustaja Sofia Virta jäi valheesta kiinni koskien puolisonsa tekemiä avohakkuita.
Nyt Virta myöntää Ylelle, että tämä pitää paikkaansa: metsää on hakattu enemmän kuin mitä hän julkisuuteen väitti.
– Olen kommentoinut asiaa puutteellisin tiedoin ja vaalikiireiden keskeltä, mutta en ole tarkoituksella antanut väärää tietoa asiassa, Virta kirjoittaa vastauksessaan Ylelle.
Hän tarkentaa, että ei ymmärtänyt, että myös siemenpuu- tai suojuspuuhakkuut tarkoittavat päätehakkuita.
Olenko veljeni/puolisoni vartija?
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Sofian mies ei ole mikään woke . Muijan ei kuulu tietää mitään miehensä asioista . Mies on aina kunkku !
- Anonyymi
Sofia Virta ei kelpaisi persujen puheenjohtajaksi.
Älkää tehkö kuten me temme, vaan kuten me sanotaan.
Vähän outoa räpistelyä oli Sofian esiintyminen.
Kun eilen puhui luonnon puolesta telkkarissa niin tuli kiusaantunut olo.
Minun puolestani voi jakainen tehdä metsilleen mitä haluaa lain puitteissa.
Mutta joskus vihreät sitovat itsensä ketjuilla puihin hakkuiden estämiseksi.
Suomi on hyvin metsäinen maa jos vertaa muihin euroopan maihin, En ole perehtynyt asioihin tarpeeksi miksi silti metsiä ei saisi hakata maltillisesti. Metsä on uusiutuva luonnonvara joten sitä tulee koko ajan myös lisää.
Turpeen alasajossa olivat mielestäni liian hätäisiä.- Anonyymi
Kaurapuuron sijasta voisi syödä aamu turvetta, kasvikset on terveellistä ja maailma pelastuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209