Etsin vapaata tasoa, mutta kaikki tasot olivat varattuja. Kuinka voi olla mahdollista, että myydään tasokasta, mutta päädytään tasottomuuteen.
Olin ylen harmissani. Lapsena poljin aina jalkaa ja heristelin nyrkkejä, mutta nyttemmin vain kirjoittelen palautteita nettiin, sillä lasten raivossa on jotain hämmentävän koomista, jolle ei voi antaa palautetta, vaan se pitää vain ottaa nöyränä vastaan.
Tasot eivät kohtaa. Olen tasokriisissä tasokriisin sisällä.
(hitn)
Vapaa taso
18
201
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä näitä hauskoja palautteita sais lukea?
- Anonyymi
Mjaa-a
Olen niin tasojen pyörryttämä, että silmät tuntuvat pyörivän päässä.
Huomasin nimittäin että tasoja on aivan uskomaton määrä, ja osa niistä on jopa käänteisiä tasoja. Sitten on olemassa negatiivisia tasoja, ryhmätasoja ja yksilötasoja, jotka eivät millään mahdollisella vertailutavalla ole keskenään linjassa.
Siis tunsin hukkuvani tasoihin, kunnes pääsin jälleen pinnalle.
Huh huh
Siis mitä sä kysyitkään?
(hirn)
- Anonyymi
Haluaisin
Haluaisin asettua tasolleni, levätä hetken kaltaisteni seurassa ja olla hiljaa, sanomatta sanaakaan.
Lausumatta lausettakaan.
(reps)- Anonyymi
Dialogi
- Anteeksi, mutta onko tämä taso vapaa.
- Se on varattu miehelleni. Meillä on kultainen taso.
- Anteeksi. Minä katselen vapaata tasoa tuolta vähän kauempaa.
(Kipikapikopi)
- Anteeksi, mutta olisikohan tässä vapaa taso?
- Nämä tasot ovat perhetasoja. Teidän tasonne taitaa olla tuolla.
- No eihän tuo ole mikään taso. Tuohan on uima-allas.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dialogi
- Anteeksi, mutta onko tämä taso vapaa.
- Se on varattu miehelleni. Meillä on kultainen taso.
- Anteeksi. Minä katselen vapaata tasoa tuolta vähän kauempaa.
(Kipikapikopi)
- Anteeksi, mutta olisikohan tässä vapaa taso?
- Nämä tasot ovat perhetasoja. Teidän tasonne taitaa olla tuolla.
- No eihän tuo ole mikään taso. Tuohan on uima-allas.
(hihitystä)Omalla tasolla
Kun istuksin altaan reunalla katsellen kimmeltävää vettä ja sen eleganssin rikkovia lapsia vesileikeissään, tunsin ensimmäisen kerran tasottomuuden kirpaisevan sisintä. Se on fyysinen tunne, kuin koura, joka rusentaa sisintä kasaan.
Olin löytänyt oman tasoni perheenäidin opastuksella. Hän näytti minulle oman tasoni etusormellaan.
Hämmästyin kaiken tämän tasorikkauden läsnäolosta. En ollut sitä ennen tätä koskaan nähnyt.
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omalla tasolla
Kun istuksin altaan reunalla katsellen kimmeltävää vettä ja sen eleganssin rikkovia lapsia vesileikeissään, tunsin ensimmäisen kerran tasottomuuden kirpaisevan sisintä. Se on fyysinen tunne, kuin koura, joka rusentaa sisintä kasaan.
Olin löytänyt oman tasoni perheenäidin opastuksella. Hän näytti minulle oman tasoni etusormellaan.
Hämmästyin kaiken tämän tasorikkauden läsnäolosta. En ollut sitä ennen tätä koskaan nähnyt.
(reps)Pimeän taso
Hiljalleen aurinko sammui ihmismielessä yksinäisessä, ja tämä vaipui pois toiseen maailmaan, pimeän tasoille. Ei kuulunut enää mitään kuultavaa, eikä kukaan liikkunut. Missään. Mistä tahansa kykeni työntämään kätensä läpi ja tunnustelemaan matkalla, mistä haamu oli tehty.
Kahvikuppi tai kujalissa, aivan sama.
Palmu ei ollut enää palmu, siinä missä perheenäiti ei enää ollut perheenäiti, vaan savuinen kiehkura itseriittoisuudessaan olemattomalla perhetasollaan yhdessä tulevaisuuden kauhuihin ja tuleen katoavien lastensa kanssa.
Katsoin häntä, mutta en nähnyt mitään. Hänen kohdallaan oli hämärämpää kuin muualla.
Päätin murhata hänet.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeän taso
Hiljalleen aurinko sammui ihmismielessä yksinäisessä, ja tämä vaipui pois toiseen maailmaan, pimeän tasoille. Ei kuulunut enää mitään kuultavaa, eikä kukaan liikkunut. Missään. Mistä tahansa kykeni työntämään kätensä läpi ja tunnustelemaan matkalla, mistä haamu oli tehty.
Kahvikuppi tai kujalissa, aivan sama.
Palmu ei ollut enää palmu, siinä missä perheenäiti ei enää ollut perheenäiti, vaan savuinen kiehkura itseriittoisuudessaan olemattomalla perhetasollaan yhdessä tulevaisuuden kauhuihin ja tuleen katoavien lastensa kanssa.
Katsoin häntä, mutta en nähnyt mitään. Hänen kohdallaan oli hämärämpää kuin muualla.
Päätin murhata hänet.
(hihitystä)Ylin taso
Ylimmän tason problematiikka lähtee liikkeelle sen merkityksestä. Mikä ja millainen on ylin mahdollinen taso, jonne kaikki kiipivät kilvan.
Koska kukaan ei vastaa kysymykseeni, vastaan siihen itse.
Kiipesin hyppytorniin ja auringonpalvojien matto allani humahti, sitten pulisi hiljalleen odottaen vääjäämätöntä osoitellen taivaalle.
(hihitystä) - Anonyymi
Tuosta minäkin olen aina haaveillut, tasoni tuntuu aina olevan varattu jollekulle toiselle...asettuminen ei onnistu millään, noh aina voi lohduttaa itseään hiljaisuudella :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylin taso
Ylimmän tason problematiikka lähtee liikkeelle sen merkityksestä. Mikä ja millainen on ylin mahdollinen taso, jonne kaikki kiipivät kilvan.
Koska kukaan ei vastaa kysymykseeni, vastaan siihen itse.
Kiipesin hyppytorniin ja auringonpalvojien matto allani humahti, sitten pulisi hiljalleen odottaen vääjäämätöntä osoitellen taivaalle.
(hihitystä)Kuka täällä kutsuu :)
On hyvä osoittaa toiselle taso, missä hän on onnellisin, vaikkei mistään muusta nauttisi. Ja hyvä tiputtaa hänet hyppylaudalta veteen, jos siltä lipsuisi.
Sillä aikaa voi voi liikkua vapaasti omilla tasoilla mielen ihmeiden parissa...
- Anonyymi
O;MG- pikkutyttöjwn termi joku oh-minä-jumalani... kun niin on mustat lasit kun silmälääkärillä niin johan...
optikoille poitkut.. - Anonyymi
niin kuin itsw yeitän parhaani mukaa sekoitella juyuja... mutta truossa ptytäille hyvä en harraste-ase
https://smith-wessonforum.com/firearms-knives-other-brands-general-gun-topics/596394-colt-python-45-colt.html - Anonyymi
Hirn kopoti kopsis vai mites se menee hevosilla
- Anonyymi
Onko sinkut palstalla yli päänsä mitään tasoa enää.
- Anonyymi
Mjaa
En minä tiedä. Onko tällä saitilla jokin funktio, siis vaikka agenda tai jokin idea, josta en ole tietoinen?
(hihitystä) - Anonyymi
Onko joskus ollut
- Anonyymi
Tasokkaat on varattuja kuten sanoit. Hyvin harvoin meitä on vapailla markkinoilla. Nuorempana en kelvannut "tasokkaille" ja nyt kun olen omani löytänyt, ne entiset tasokkaat ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
En usko tuohon, mutta vaatimukset voivat sinkulla kasvaa ja lopulta ei kelpaa kukaan :D
-Suhteessa minäkin.
- Anonyymi
Muistuttaa kovin tätä hyllytystä ja rassistaakkaa kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337