https://moottori.fi/uutinen/uudehko-skoda-enyaq-on-vaatinut-yli-30-huoltokayntia-kahdessa-vuodessa-autoliikkeet-eivat-suostu-ostamaan-autoa-vikojen-vuoksi/
Sähköauto tosiaan on lähes huoltovapaa kunhan muistaa käyttää huollossa vähintään kerran kuukaudessa. 10 tonnilla tuostakin selvitty. Sähköautolla on todella edullista ajaa.
Skoda Enyaq 30 kertaa vain huollossa 2 vuoden aikana pienillä kilsoilla
41
332
Vastaukset
- Anonyymi
Upeaa skoda laatua. Samaa paskaa on kaikki volkkarit, audi ja porsche. Porschessa vikoja on vielä enemmän kuin muissa merkeissä yhteensä ja sen tietää jokainen possukuski joka kätensä sontaan on kerran työntänyt.
- Anonyymi
Sähköautoissa ei usein toimi muu kuin arvonalenema pikavauhtia.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa Tesla, siinä ei ole pakollisia huoltoja.
- Anonyymi
Ei ole pakollisia huoltoja, mutta Teslat ovat jatkuvasti korjaamolla. Eikä nuo Skodan käynnit korjaamolla oikeasti ollut huoltokäyntejä, tuossa käytettiin väärää sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakollisia huoltoja, mutta Teslat ovat jatkuvasti korjaamolla. Eikä nuo Skodan käynnit korjaamolla oikeasti ollut huoltokäyntejä, tuossa käytettiin väärää sanaa.
Lisään... Ja muutenkin Tesla kuuluu markkinoiden heikkolaatuisimpiin autoihin. Nuo Teslaa kehuvat ovat harhaisia idiootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään... Ja muutenkin Tesla kuuluu markkinoiden heikkolaatuisimpiin autoihin. Nuo Teslaa kehuvat ovat harhaisia idiootteja.
Minkä verran sinulla on kokemusta Teslasta?
Itse olen omistanut Teslani n. 2,5 vuotta, ajanut yli 60tkm ja tähän mennessä ei ole ollut yhtäkään vikaa.
Eli on ehdottomasti vähävikaisin ja paras autoni.
Edellinen autoni oli 2017 MB E200d ja se oli vastaavalla ajolla käynyt jo kolme kertaa huollossa (a’ 800€) ja kaksi kertaa korjattavana; öljynpaineen merkkivalo syttyi välillä, samalla tutkittiin jäähdytinnesteen hajua auton sisällä, toisella kerralla vaihdettiin joku pakokaasuläppä (n. 500€)
Sitä aikaisemmassa Audi A6:ssa moottorin vikavalo syttyi vähintään kerran kuussa.
Ehkä sinun pitäisi hankkia ihan omaa kokemusta Teslasta, mutta tietenkin se on rahattomalle hyvin hankalaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä verran sinulla on kokemusta Teslasta?
Itse olen omistanut Teslani n. 2,5 vuotta, ajanut yli 60tkm ja tähän mennessä ei ole ollut yhtäkään vikaa.
Eli on ehdottomasti vähävikaisin ja paras autoni.
Edellinen autoni oli 2017 MB E200d ja se oli vastaavalla ajolla käynyt jo kolme kertaa huollossa (a’ 800€) ja kaksi kertaa korjattavana; öljynpaineen merkkivalo syttyi välillä, samalla tutkittiin jäähdytinnesteen hajua auton sisällä, toisella kerralla vaihdettiin joku pakokaasuläppä (n. 500€)
Sitä aikaisemmassa Audi A6:ssa moottorin vikavalo syttyi vähintään kerran kuussa.
Ehkä sinun pitäisi hankkia ihan omaa kokemusta Teslasta, mutta tietenkin se on rahattomalle hyvin hankalaa.Se, että on ollut hieman onnea ei todista mistään paskaakaan. On ihan tilastoista todistettava asia, että Tesla tuottaa lähinnä heikkolaatuista paskaa tehtaistaan. Lisäksi Teslan ajettavuus ja käytettävyys ovat perseestä. Kaiken tunkeminen tuohon saatanan lääppimisnäyttöön on typerin keksintö mitä vain koskaan on. Tesla on paskin auto mitä markkinoilla on. Ja, kyllä, olen ajanut ja ollut myös Teslan kyydissä ja surkeampaa autokokemusta minulla ei ole koskaan ollut. Lisäksi Tesla kovasti valehtelee jatkuvasti ajoavustimillaan, jotka ovat todellisuudessa täysiä paskoja. Muut ovat menneet jo ajat sitten ohi ajoavustimissakin (tosin kaikissa ne ovat huonoja).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että on ollut hieman onnea ei todista mistään paskaakaan. On ihan tilastoista todistettava asia, että Tesla tuottaa lähinnä heikkolaatuista paskaa tehtaistaan. Lisäksi Teslan ajettavuus ja käytettävyys ovat perseestä. Kaiken tunkeminen tuohon saatanan lääppimisnäyttöön on typerin keksintö mitä vain koskaan on. Tesla on paskin auto mitä markkinoilla on. Ja, kyllä, olen ajanut ja ollut myös Teslan kyydissä ja surkeampaa autokokemusta minulla ei ole koskaan ollut. Lisäksi Tesla kovasti valehtelee jatkuvasti ajoavustimillaan, jotka ovat todellisuudessa täysiä paskoja. Muut ovat menneet jo ajat sitten ohi ajoavustimissakin (tosin kaikissa ne ovat huonoja).
Ja nuo Skodat on monta kertaa laadukkaampia autoja kuin Teslat. Tuo artikkelin tapaus on yksittäistapaus ja Tesloissa on paljon tapauksia jotka ovat olleet kuukausia ensimmäisten vuosien aikana korjaamolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että on ollut hieman onnea ei todista mistään paskaakaan. On ihan tilastoista todistettava asia, että Tesla tuottaa lähinnä heikkolaatuista paskaa tehtaistaan. Lisäksi Teslan ajettavuus ja käytettävyys ovat perseestä. Kaiken tunkeminen tuohon saatanan lääppimisnäyttöön on typerin keksintö mitä vain koskaan on. Tesla on paskin auto mitä markkinoilla on. Ja, kyllä, olen ajanut ja ollut myös Teslan kyydissä ja surkeampaa autokokemusta minulla ei ole koskaan ollut. Lisäksi Tesla kovasti valehtelee jatkuvasti ajoavustimillaan, jotka ovat todellisuudessa täysiä paskoja. Muut ovat menneet jo ajat sitten ohi ajoavustimissakin (tosin kaikissa ne ovat huonoja).
Lisävikoja on sekin että pelkän hansikaslokeron avaamiseen tarvitaan tuota lääppimisnäyttöä. Kuka idiootti tuonkin idean on keksinyt? Lisäksi ollaan riippuvaisia joistain saatanan äpeistä kännykässä. Auton pitää pystyä toimimaan täydellisesti ilman yhtäkään äppiä ja auton kaikkia ominaisuuksia pitää pystyä käyttämään vaikka ei olisi älykännykkää eikä ylipäätään kännykkää mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisävikoja on sekin että pelkän hansikaslokeron avaamiseen tarvitaan tuota lääppimisnäyttöä. Kuka idiootti tuonkin idean on keksinyt? Lisäksi ollaan riippuvaisia joistain saatanan äpeistä kännykässä. Auton pitää pystyä toimimaan täydellisesti ilman yhtäkään äppiä ja auton kaikkia ominaisuuksia pitää pystyä käyttämään vaikka ei olisi älykännykkää eikä ylipäätään kännykkää mukana.
Ainakin tuolla meidän Iidalla voi ajella, vaikkä känny ei olisi mukana. Ei tarvii äppejäkään, mutta ei niistä haittaakaan ole. Esilämmityksen laitan kännyllä päälle, mutta muuhun en autossa ole äppiä ja puhelinta tarvinnutkaan. Paitsi puhumiseen ja siihenkin pulututti on tosi ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ajanut Teslalla, mutta silti moitit sen ajettavuutta. Kuinka tyhmä olet?
Oikeastihan kyse on vain suunnattomasta kateudesta, kun sinulla ei ole rahaa edes käytettyyn Teslaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistia harmittaa, kun Ladoja ei saa enää mistään. Onneksi skoda ja tojota on kuitenkin edes hiukan lieventämässä kommunistin kaipuuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ajanut Teslalla, mutta silti moitit sen ajettavuutta. Kuinka tyhmä olet?
Oikeastihan kyse on vain suunnattomasta kateudesta, kun sinulla ei ole rahaa edes käytettyyn Teslaan.Olen ajanut Teslalla ja siinä on surkea ajettavuus. Ja mitä kadehdittavaa on Teslassa kun melkein kaikki autot ovat sitä parempia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistia harmittaa, kun Ladoja ei saa enää mistään. Onneksi skoda ja tojota on kuitenkin edes hiukan lieventämässä kommunistin kaipuuta.
Kun sähköautoilija haluaa polttomoottorikieltoa niin hän on täysiverinen kommunisti. Markkinatalouteen kuuluu vaihtoehdot ja vaihtoehtoja ovat myös vanhalla autolla ajaminen ja uuden polttomoottoriauton hankkiminen. Vaihtoehtojen kieltäminen on pelkkää kommarimeininkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajanut Teslalla ja siinä on surkea ajettavuus. Ja mitä kadehdittavaa on Teslassa kun melkein kaikki autot ovat sitä parempia?
Et sinä persaukinen ressukka ole koskaan Teslalla ajanut, enkä usko että olet ollut edes kyydissä.
- Anonyymi
No tukivarret ja puslat pettää alta aikayksikön. Ikiliikkuja autoa ei ole keksitty ja sähköauto ei tee tässä poikkeusta vaikka näin luullaan, että ei ole huoltoja. Huollot tulee takuuajan jälkeen usein 2-3 omistajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porvaritko niillä sähköautoilla pelkästään ajaa. Kyllä on taas harhainen käsitys kuplassa asuvalta porvarilta. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sähköautoilija haluaa polttomoottorikieltoa niin hän on täysiverinen kommunisti. Markkinatalouteen kuuluu vaihtoehdot ja vaihtoehtoja ovat myös vanhalla autolla ajaminen ja uuden polttomoottoriauton hankkiminen. Vaihtoehtojen kieltäminen on pelkkää kommarimeininkiä.
Sähköautoja ajaa porvarit jotka asuu kuplassa omien käsityksien mukaan. Ovat niin kujalla taas harhoineen.
- Anonyymi
Noista vioista oikeastaan mikään ei liity millään tavalla auton voimalinjaan tai auton käyttövoimaan.
- Anonyymi
Paitsi että sähköautoissa on paljon vikoja aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että sähköautoissa on paljon vikoja aina
Montako sähköautoa sinulla on ollut ja mitä vikoja niissä on ollut?
- Anonyymi
Sähköautojen yleisin moottorivika on, kun tulee jäähdytysnesteen vuoto siitä putkesta joka kulkee siellä moottorin sisällä, niin se tuhoaa 6000€ moottorin hetkessä.
- Anonyymi
Tuolla säästää todella paljon, kun ei ole edes ajokelpoinen. Heti tilaukseen.
- Anonyymi
Maanantaikappale. Ei ole mitenkään yleisiä tuollaiset viat missään autossa.
- Anonyymi
Kyllä ne sähköskodissa on.
- Anonyymi
Skoda Eunug ei tietenkään ole kaikkein laadukkaimpia ajopelejä. Ei sitä kenenkään ole pakkoa ostaa, koska toimiviakin ajoneuvoja on myynnissä.
- Anonyymi
Kuullut yksityisesti samanlaista tarinaa sähköskodasta. Vikaa toisen perään ja huollossa nostetaan kädet pystyyn.
- Anonyymi
Epäilemättä essonbaarissa kuultua.
- Anonyymi
Sähköauto on hieno peli, kunhan akusto keksitään uudelleen !
Nyt akustoon on sitoutunut puoli omaisuutta !? Tai enemmän !?- Anonyymi
Akustot on vasta prototyyppejä. T:sähköautoliike
- Anonyymi
Sähköautot on erittäin vikaherkkiä
- Anonyymi
Kyllä,,,., Kota ompi hyvä auto sano juu - - - Sillä oon ajellu siitä asti kum..,.,. Kommunisti puolueeseen liityin 70-luvulla ....- - Laatua tulleepi itäblokista....
- Anonyymi
Hurja tahti
- Anonyymi
Totuus sähköautosta alkaa valkenemaan.
- Anonyymi
Siinä vasta huoltovapaa sähköauto😂😆 huiputuksen makua koko sähköautohommassa.
- Anonyymi
Skoda on parhaillaan kun se on ylös tunkattuna eikä sillä ajeta. Skodalla ajosta tulee paha mieli ja itsetunto kärsii.
- Anonyymi
kuluttajariita on jo VW omistuksessa?
- Anonyymi
Sähköautojen laatu on surkea
- Anonyymi
Seuraavat vuode vaan tihenee huollot skodan sähköautossa
- Anonyymi
Lisää tulee huoltoja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856