Satakahdeksankymmentäyhdeksän minuuttia (189min) elokuvaa viimeyönä rappiosta ja bakkanaalista 20 luvun hollywoodissa elokuvateollisuuden näkökulmasta.
Semihyvä. Nauraa rätkätin kuin varis puussa keskellä yötä, sitten vollotin.
Elokuvassa oli eräs mielenkiintoinen jakso (kohtaus), joka oli niin täydellinen että olin itse kuvauspaikalla, 20 luvulla ja paikalla fiktiossa. Eli olin siis läsnä.
Oltiin siirtymässä uuteen aikaan, jossa elokuvaan tuli ääni. Mykkäelokuva kuoli ja uusi, äänekäs lapsi, syntyi, ja studiolla seurattiin tämän lapsen ensiaskelta sekavin tuntein.
Järjettömän hyvä kohtaus.
Aivan tajuttoman hieno kohtaus.
(hihitystä)
Babylon
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Hitsin pimpulst!
Unohdin mainita että viimeyö ei ole yhdyssana.
Aivan liian pitkä leffa. Jos leffan tiivistäisi timantiksi, niin se olisi juuri tuo kohtaus.
(hirn)- Anonyymi
Elokuva elokuvan tekemisestä tämän lapsuudessa.
Onko se itsetutkiskelua, historian luento vai suora viittaus elokuvamaailman kulissien takana mellastavaan todellisuuteen, jota elokuva yrittää tuoda esiin.
Ei aamusta kannata ajatella liikaa. Voi mennä kahvi päähän.
(hirn)
- Anonyymi
Kiitti vinkistä, pitää katsoa
- Anonyymi
Minä yritin tuijottaa tuota mutta kyllästyin en jaksanut, näytti tylsälle.
Mutta katselusta ja tuijottelusta... ei ole edes kahta vuorokauttakaan koko silmien leikkauksestakaan näen paremmin ilman rillejä jo, kokonaisparannusaika noin kuukausikin.- Anonyymi
Mjoo
Joo ei se minustakaan näyttänyt kuin perhepitsalta koko suvulle, jos noin äärimmäisen kriittisiä ollaan.
Mutta kaikessa on hetkensä, loppu on vain huminaa.
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337