🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑🛑
Analyysi: Hallitus jakoi kaksi vuotta kurjuutta, mutta riihessä rahaa alkoikin löytyä – yksinkertaisesta syystä
Asiantuntijat eivät niele hallituksen selityksiä siitä, miten veronalennukset maksavat itsensä takaisin. Vaaleja ei kuitenkaan voiteta pelkillä leikkauksilla, kirjoittaa politiikan toimittaja Päivi
Hallitus jakoi kaksi vuotta kurjuutta, mutta riihessä rahaa alkoikin löyt
7
97
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus sitoo seuraavalta hallitukselta
- miljardin rahaa yhteisöveroon
- tunnin junaan tarvitaan n. 5 miljardia
- lisäksi hallitus sitoo terveyspalveluja yksityisille.
Pääsevät sitten seuraavan hallituksen aikana oppositiosta huutelemaan, että otatte velkaa. - Anonyymi
Olisi ollut kivaa nähdä millainen pöllyytys on käynyt siellä mistä hallitus on sitä rahaa hakenut ja nyt kun löytänyt voisi kertoa mullekin tarvetta olisi.
- Anonyymi
Rahaa on! Rikkaille.
Köyhiä kyykytetään, julkisia palveluita, koulutusta ja terveydenhuoltoa ajetaan alas.
Onhan Suomi rikkaille hyvinvointivaltio, niinkuin Venäjäkin! Sille teille on menty!
Onneksi saatiin vessat ja vesijohdot, kun oli vielä kansanvalta! - Anonyymi
Kokoomus on saanut kaiken mitä on uskaltanut toivoakaan.
Persut suostui kohdistamaan leikkaukset kantasuomalaisten palveluihin. - Anonyymi
Raha rupeaa nyt liikkumaan, kun rikkaat lähtevät kaupoille. Vähemmät rikkaata laskevat edelleen senttiensä riittävyyttä.
- Anonyymi
Heitä on vähän ja heillä on jo kaikkea. Talous seisoo ,niin kauan kuin tavalliselta kadun tallajilta leikataan jotka kuluttavat kaiken ylimäärisen ja joilla on tarve hankkia yhtä sun toista.
- Anonyymi
Enräs sitten??? Mikä oli aloittajan pointti???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204