Tällä tavalla työttömyys laskuun

Anonyymi-ap

Eli rajoitetaan lailla maahanmuuttajien ja ulkomaalaisten palkkaamista.
Työnantajan pitäisi tehdä kaikkensa että työhön saadaan suomalainen henkilö, kuten että jos paikkaan ei puoleen vuoteen ole löytynyt suomalaista niin silloin voisi palkata maahanmuuttajan tai ulkomaalaisen. Yhdelle marjatilalle mahtuu jo paljon työttömiä ja suomalainen vanhus haluaa että suomalainen hoitaa häntä.

10

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työnantajan ei pidä yhtään mitään.

Työnantaja on yrittäjä joka tekee omaa liiketoimintaansa eikä mitään yhteiskunnan määräulemää hyväntekeväisyyttä niinkuin vasurit luulee.

Jos on jotain poliittisia agendoja niin poliitikot ja puolueet voi perustella omia yrityksiään ja ajella ne minun puolestani ideologisiin konkursseihinsa.

Kunhan ei vaan tule sorkkiin minun liiketoimiani tai siitä tulee takuulla seuraamuksia.

• Anonyymi

Totta. Työnteon täytyy olla kannattavaa yrittäjälle, työntekijälle ja asiakkaalle. Kaikille samanaikaisesti. Muutoin homma menee nurin. Eikä siinä vielä kaikki. Valtio ja muut lukuisat sidosryhmät haluavat ja ottavat osansa. Aloittajan ehdottamassa mallissa ei oteta kannattavuuteen ja järkevyyteen lainkaan kantaa. Siksipä aloittajan esittämä toimintatapa on täysi umpikuja. Mahdottomuus. Ikilikkujaan verrattava "heureka" tason innovaatio.

• Anonyymi

Eihän tuo ole vasurin kirjoitus vaan oikeistolaisen. Oikeistolainen luulee, että ihmiset menevät töihin pelkästä työn ilosta ja palkkaa ei tarvitse maksaa. Työntekijä pärjää pelkällä Pyhällä Hengellä ja työnilolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuo ole vasurin kirjoitus vaan oikeistolaisen. Oikeistolainen luulee, että ihmiset menevät töihin pelkästä työn ilosta ja palkkaa ei tarvitse maksaa. Työntekijä pärjää pelkällä Pyhällä Hengellä ja työnilolla.

Mistähän näitä harhaisia oikeusto-asiantuntijoita oikein sikiää höpiseen ihan täyttä puuta ja heinää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän näitä harhaisia oikeusto-asiantuntijoita oikein sikiää höpiseen ihan täyttä puuta ja heinää?

näitä samoja palsta-apinoita jotka kuvittelee että työpaikka löytyy vain isin firmasta ja suhteilla

• Anonyymi

Työttömyys laskee vain luomalla uusia työpaikkoja. Se olisi valtion homma, kuten aikoinaan Kemira, Outokumpu, Rautaruukki jne. mutta EU kieltää. Niinkauan kuin EU:ssa ollaan, tilanne ei tule parantumaan, vaan huononee vuosi vuodelta.

• Anonyymi

tässä vaiheessa yleensä herään tai putoan möljältä veteen.

• Anonyymi

Ulkomaanelävät ajettava helvettiin Suomesta. Kyllä rupeaisi töitä löytymään.

• Anonyymi

Suomi on täynnä tekemättömiä töitä.
        Valitettavasti nykyisellä kustannusrakenteella niitä ei kannata tehdä.
        Joko palkkakustannuksia tai itse palkkaa on alennettava reippaasti niin silloin alkaa niitä työpaikkoja löytymään.
        Toinen ongelma on se että sosialituet määrittelevät millä palkkatasolla kannattaa lähteä töihin.
        Sosialituet myös määrittelevät monen asian hinnan, esim. asunnot, ja monet palvelut.
        Ei työllisyystilanne parane nostamalla palkkoja ja palkkojen sivukuluja.

• Anonyymi

Juu, ei pääse enää Postiinkaan kun luku- ja kirjoitustaidottomat murjaanit vieneet nekin duunit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe