Uusi Kyläratio

Anonyymi-ap

Eikö oikeesti olis löytynyt kunnon juontajia radioon? Siinä olis ollut taas pari työpaikkaa ja mahdollisuus päivittäiseen radioon, eikä niin että tämä kaksikko on kohta jo kaupan kassallakin. Ideana hyvä, mutta...

24

1560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä selität ja kuka kuuntelee radiota 2025? Et oo kuullu YouTubesta tai Spotifystä?

• Anonyymi

Mitäpä sinä selität, kun et oo edes lukenut koko uutista kyläratiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sinä selität, kun et oo edes lukenut koko uutista kyläratiosta.

Oisko aika siirtyä nykyaikaan? 😆

• Anonyymi

Anonyymit mielipiteet painaa aina eniten

• Anonyymi

Toivoivat palautetta. Se täytyy myös kestää. Pj. totisen paikan edessä. Talous ja toiminta tarkasteluun. Kyläradio ha kyläju...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei näitä meinaa jaksaa, naisoletetun ääni on kuin virtsaa korville ja ukon naama joka julkaisussa. Varmaan nämä vastassa seuraavan kerran kun menee lääkäriin tai hyötyjäteasemalle, oishan meillä muitakin persoonia ettei näitä tarvi joka paikkaan tukkia. Kannuksen Vappu Pimiä ja Janne Kataja

• Anonyymi

Ukon työnkuva edellyttää esilläoloa....

Kateelliset taas ulisee ja valittaa. Menkää itse "esille". Kaikille on mahdollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateelliset taas ulisee ja valittaa. Menkää itse "esille". Kaikille on mahdollisuus.

Ei kukaan kuuntele nykypäivänä radiota, ehkä jokku vanhat pierut jokka ei tiedä teknologiasta mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vetää kateus-kortti esiin? Kerro toki mistä pitää olla kateellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vetää kateus-kortti esiin? Kerro toki mistä pitää olla kateellinen?

Kateus ajaa toksisuuteen. Sinullakin oli samat mahdollisuudet esim koulunkäyntiin. Olisit lukenut ja sitämyöten hankkinut työtä ja kokemusta jolla pääsee ko. työhön. Toki luonnekin pitää olla extrovertti jollaista ko. hommaan vaaditaan.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateus ajaa toksisuuteen. Sinullakin oli samat mahdollisuudet esim koulunkäyntiin. Olisit lukenut ja sitämyöten hankkinut työtä ja kokemusta jolla pääsee ko. työhön. Toki luonnekin pitää olla extrovertti jollaista ko. hommaan vaaditaan.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee

Kiitos, mutta olen koulutettu mieleiseeni työhön.

• Anonyymi

Olen ymmärtänyt, että kyläradio-toiminta on poikkeusaikojen varajärjestelmä, jota on kehitetty kun kännykät ja puhelimet jostain syystä eivät toimi. Tämä Kyläradio-ohjelma, jota kuuntelin ei kyllä vaikuttanut tältä. Onko tässä nyt joku väärinkäsitys, joka johtuu tuosta samanlaisesta nimestä?

• Anonyymi

Puskaratio

• Anonyymi

Varmasti täällä stooreja riittääkin nuoret varastaa kaupoista ja on kurittomia ja tappeluita joka vko loppu raitilla

• Anonyymi

Päivän poikafantasiat pervo-sedältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän poikafantasiat pervo-sedältä

Minä puhun aina faktaa kysy minulta lupa jatkossa ennenkuin kommaat minua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puhun aina faktaa kysy minulta lupa jatkossa ennenkuin kommaat minua

Keneltä tulen kysymään ja mitä on kommata?

• Anonyymi

Kannus-City, Onni joen rannalla!

• Anonyymi

Kohta tarvitaan voi tulla isompi hässäkkä naapurin puolelta

• Anonyymi

Parhaat juorut kuulee kampaajalla, siellä missä monta ilmeistä. Omistaja se on oikeen tietotoimisto, kertoo kaikista kaiken ja kaikille.
      En mene vaikka palaisi mikä valo

• Anonyymi

Kuka niin tyhmä ? Asikkaiden kuullen juoruaa. Törkeää.

• Anonyymi

Sinäpä sen sanoit

• Anonyymi

Vihreä palaa eli voit mennä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe