A. Vappu on työläisten juhlapäivä, käyn kuuntelemassa puheita, vappumarssillekin voisin osallistua.
B. Vedän iloisesti valkolakin päähän ja lähden kylille teekkareiden ja meidän entisten opiskelijoiden kanssa juhlimaan.
C. Vappu on hauska lasten juhla, ostamme vappupallot ja serpentiiniä, sekä syömme hyvin.
D. Eipä vappu kummoinen juhla minulle ole, ylimääräinen vapaapäivä toki on mukava.
E. Juopottelen muutaman päivän ja olen muutaman päivän saikulla sen jälkeen flunssan takia (krapulan ja morkkiksen takia)
Miten aiot viettää vappua?
Anonyymi-ap
4
186
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaukseni on A.
- Anonyymi
Vappu tulee onko sinulla tarpeeksi saikkua...
- Anonyymi
Ei vaikuta millään tavalla, ja jos en avaa tv:tä niin vapusta en sitten kuulekkaan tai näe. Mulla on vappu silloin kun mua huvittaa ja syön sikaa milloin vain.
- Anonyymi
E tietenkin mitäs muuta huvia tuppulandiassa olisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203193- 162092
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3611865Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311467
- 301390
- 221207
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 641029
- 54997