mahtaaks löytyä muita keskustelun aiheita, vai vieläköte ihmiset jaksatte puhua tuon YHDEN AINOAN MIEHEN PUUTTESTA(alleviivattuna ed.sana!) KU SE EI SAA???
-eikä tarvitse edes vastata. Mä en ainaka jaksa tuosta enää kiinnostua. öitä...
ei jaksa enää kiinostaa tuo "pelimeis"
38
2159
Vastaukset
- Pelimies
Tuonkin viestin tilalla olisit aloittanut mieleisesi keskustelun niin olisi turhilta jorinoilta vältytty!! Sua ei varmaan kukaan ole pakottanut lukemaan noita juttuja? niin luulisin:)
- Pelimies
sen verran että kukas ihme sulle on kertonut että puutteessa olisin:))) Että oikein hyvää huomenta sinullekkin:)
- (.)Y(.)
:DDDD Joko söit, koko kakun?.. :DDDDDD
- MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
:DDDD Joko söit, koko kakun?.. :DDDDDD
en oo kauhian tarkkaan ehtinyt lukea noita "Pelimies" ketjujanne, kun en tuosta kakustakaan tiedä mitään....
Mutta se mitä olen lukenut, niin vedet silmissä olen tällä kaksinkerroin hohotellut, kiitos kaikille asianosaisille makeista nauruista :DDDD
Aurinkoista ja lämmintä maanantaipäivää – etenkin lomalaisille!
Töihin on tästä lähdettävä mun...:((( - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
en oo kauhian tarkkaan ehtinyt lukea noita "Pelimies" ketjujanne, kun en tuosta kakustakaan tiedä mitään....
Mutta se mitä olen lukenut, niin vedet silmissä olen tällä kaksinkerroin hohotellut, kiitos kaikille asianosaisille makeista nauruista :DDDD
Aurinkoista ja lämmintä maanantaipäivää – etenkin lomalaisille!
Töihin on tästä lähdettävä mun...:(((Pelimies sanoi kaapivansa, kakusta kermat päältä
ja syövänsä yksin koko kakun.. :DDDD
Kiitos, Aurinkoista maanantaipäivää myös Sinulle ja Muillekkin Palstalaisille sekä Lukijoille.. :)))
Työn iloa Mys.. :)))))
Mie, lähen kohta asioille.. ;)))) (.)Y(.) kirjoitti:
Pelimies sanoi kaapivansa, kakusta kermat päältä
Kiitos, Aurinkoista maanantaipäivää myös Sinulle ja Muillekkin Palstalaisille sekä Lukijoille.. :)))
Mie, lähen kohta asioille.. ;))))kermakakku onkin hyvää kun yksin yö...tai sitten kaksin...hauska lukea noita juttujanne...kesäiloa kaikille...puutteessa tai puutteettomina oleville ja Nimettömälle myös...pitäis varmaan lähteä rannalle
- MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
Pelimies sanoi kaapivansa, kakusta kermat päältä
Mie, lähen kohta asioille.. ;))))Kivempihan sitä on tehdä töitäkin, kun aurinko paistaa - onneksi ei tarvi konttorissa paljon kököttä :)))
Vai sellainen ahmatti on Pelimies, mistäs hän sen kakun sai? Palstalaisiltako? :DDD
Kun käyt asioilla, niin kipaisisit sen kakkarapellon kautta! - MysNa
MysNa kirjoitti:
Kivempihan sitä on tehdä töitäkin, kun aurinko paistaa - onneksi ei tarvi konttorissa paljon kököttä :)))
Vai sellainen ahmatti on Pelimies, mistäs hän sen kakun sai? Palstalaisiltako? :DDD
Kun käyt asioilla, niin kipaisisit sen kakkarapellon kautta!Oon miettiny et pitäiskö mun laittaa vaikka profiiliin varakirjaimia oikeen iso läjä, ni ei tarvis yks kerrallaan niitä tekstinsä perässä heitellä....??? :))))
- (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
Kivempihan sitä on tehdä töitäkin, kun aurinko paistaa - onneksi ei tarvi konttorissa paljon kököttä :)))
Kun käyt asioilla, niin kipaisisit sen kakkarapellon kautta!Sittenhän sinäkin, voit nauttia auringosta.. :))))
Niin sano olevansa.. :DDDD
Eipä oo tietoo?.. :DDD
Kakkarat on laskettu, 17 kukassa hajonta, oli aika iso!.. ;))
Terälehtien määrä vaihteli 23:ta, 36:teen.. ;)))
Vai sekosinkohan laskuissa?.. :DDDD
http://personal.inet.fi/luonto/pentti.hamalainen/suvi.html - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
Sittenhän sinäkin, voit nauttia auringosta.. :))))
Niin sano olevansa.. :DDDD
Eipä oo tietoo?.. :DDD
Kakkarat on laskettu, 17 kukassa hajonta, oli aika iso!.. ;))
Terälehtien määrä vaihteli 23:ta, 36:teen.. ;)))
Vai sekosinkohan laskuissa?.. :DDDD
http://personal.inet.fi/luonto/pentti.hamalainen/suvi.htmlupea!
HYVÄ TYTTÖ, viimein siekin sait sen aikaiseksi !!!
Ohoh, noin suuri otanta, löysit oikean pellollisen niitä, vai kävitkö kukkakaupasta hakemassa? :))
Vai laskitkos tuosta kauniista kuvasta :DDD
Sanoitko laskujesi lomassa sen, rakastaa - ei rakasta - rakastaa - ei sittenkään jne ? :))) - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
upea!
HYVÄ TYTTÖ, viimein siekin sait sen aikaiseksi !!!
Ohoh, noin suuri otanta, löysit oikean pellollisen niitä, vai kävitkö kukkakaupasta hakemassa? :))
Vai laskitkos tuosta kauniista kuvasta :DDD
Sanoitko laskujesi lomassa sen, rakastaa - ei rakasta - rakastaa - ei sittenkään jne ? :)))tosi lämmintä vieläkin.. :))
Sain, kuin sainkin.. ;)))
Vähänhän, noita oli!.. :((
Ei , kun ihan ite keräsin!.. :DDD
Nauratti, kun nypin niitä ja laskin.. :DD
Taisin seota, niijen kanssa, pari kertaa?.. ;)))) - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
tosi lämmintä vieläkin.. :))
Sain, kuin sainkin.. ;)))
Vähänhän, noita oli!.. :((
Ei , kun ihan ite keräsin!.. :DDD
Nauratti, kun nypin niitä ja laskin.. :DD
Taisin seota, niijen kanssa, pari kertaa?.. ;))))kesä viimein saapunut :))
Jaa, en mie löytänyt noin suurta otosta...
Mihis laitoit rangat? Et kai maljakkoon? :)))
Niin teki itseänikin kun niitä laskeskelin :DD
Ei haittaa vaikka sekoaakin - mitenhän on niiden Pärnuun kanan..seiden kanssa? Eiköhän lähetä laskemaan? :)))) - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
kesä viimein saapunut :))
Jaa, en mie löytänyt noin suurta otosta...
Mihis laitoit rangat? Et kai maljakkoon? :)))
Niin teki itseänikin kun niitä laskeskelin :DD
Ei haittaa vaikka sekoaakin - mitenhän on niiden Pärnuun kanan..seiden kanssa? Eiköhän lähetä laskemaan? :))))Siehän laskit useemman kukan?.. :)))
Majakkoon.. :DDDDDDDDDDDDDDD
No, en tietenkään.. sellasia nypittyjä.. :DDDD
Se oli, ihan hauska hommeli.. :DDD
Ei haitannu, kun nauratti vaan enemmän.. ;)))))
Niin, niitähän sitä piti hakia?.. ;)))
Joko sulla on, se Urho vuokrattuna meidän alle?.. :DDDD
Urho sais kyytiä, kahelta likalta mennen tullen.. :DDDD - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
Siehän laskit useemman kukan?.. :)))
Majakkoon.. :DDDDDDDDDDDDDDD
No, en tietenkään.. sellasia nypittyjä.. :DDDD
Se oli, ihan hauska hommeli.. :DDD
Ei haitannu, kun nauratti vaan enemmän.. ;)))))
Niin, niitähän sitä piti hakia?.. ;)))
Joko sulla on, se Urho vuokrattuna meidän alle?.. :DDDD
Urho sais kyytiä, kahelta likalta mennen tullen.. :DDDDvaan en niin montaa ku sie :)))
Onhan se kakkara maljakossa kauniin keltainen nypittynäkin..?
Pitäis vaan saada se yllätyskanapuska aikaseks :DDD
Ei taida täällä olla kakkaroita tarpeeksi, joten Pärnuu kutsuu - muuten, kumpi meistä on se yllätyskana? :DDDD vai ollaanko molemmat :DDDD
Urhoa kyselin ja kyllä se nyt joutaa, kun ei ole kesällä hommissa. Juu, ajeltas Urhoa vuorotellen - vain ruokatauko välissä :))) - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
vaan en niin montaa ku sie :)))
Onhan se kakkara maljakossa kauniin keltainen nypittynäkin..?
Pitäis vaan saada se yllätyskanapuska aikaseks :DDD
Ei taida täällä olla kakkaroita tarpeeksi, joten Pärnuu kutsuu - muuten, kumpi meistä on se yllätyskana? :DDDD vai ollaanko molemmat :DDDD
Urhoa kyselin ja kyllä se nyt joutaa, kun ei ole kesällä hommissa. Juu, ajeltas Urhoa vuorotellen - vain ruokatauko välissä :)))muistin väärin.. ;)))
Aika karun näkösiä, maljakossa ilman terälehtii!.. :DDD
Ylläri kanapuskan, hakuun Pärnuuseen.. ;))
Nyt tuli, vaikee kyssäri?.. :DDD
Arvotaanko?.. :DDDD Tai, sit on tasapeli.. :DDDD
Jipii, Urho alle ja menoksi.. ;)))
Hö, siinä kerkee, mitään ruokataukoja pitämään,
kun saa kerrankin Urhon alle!.. :DDDDD - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
muistin väärin.. ;)))
Aika karun näkösiä, maljakossa ilman terälehtii!.. :DDD
Ylläri kanapuskan, hakuun Pärnuuseen.. ;))
Nyt tuli, vaikee kyssäri?.. :DDD
Arvotaanko?.. :DDDD Tai, sit on tasapeli.. :DDDD
Jipii, Urho alle ja menoksi.. ;)))
Hö, siinä kerkee, mitään ruokataukoja pitämään,
kun saa kerrankin Urhon alle!.. :DDDDDlisäks muutama lupiini tai rentunruusu, ni avot :)))
Eiku hei, piilotetaan puskaan aito PärnuunKana, kyl Urho yhen salamatkustajanki jaksaa :DDD Onhan tuo jykevä värkki!
Saadaan se ruokataukokin PärnuunKanan ajovuorolla :DDD - (.)Y(.)
MysNa kirjoitti:
lisäks muutama lupiini tai rentunruusu, ni avot :)))
Eiku hei, piilotetaan puskaan aito PärnuunKana, kyl Urho yhen salamatkustajanki jaksaa :DDD Onhan tuo jykevä värkki!
Saadaan se ruokataukokin PärnuunKanan ajovuorolla :DDDkyllä, muttei niitä kakkaran rankoja.. ;))))
Sitä paitsi, ne onkin jo roskissa.. :DDDD
Ja, varmasti en nypi uusia!.. ;))
Juu, niin tehäänki, kyllä luulis Urhon
värkin kolme kestävän?.. :DDDD
Jeps, eihän sitä, tyhjällä vatsalla jaksa!.. :DDD
Urhon päällä.. :DDDD - MysNa
(.)Y(.) kirjoitti:
kyllä, muttei niitä kakkaran rankoja.. ;))))
Sitä paitsi, ne onkin jo roskissa.. :DDDD
Ja, varmasti en nypi uusia!.. ;))
Juu, niin tehäänki, kyllä luulis Urhon
värkin kolme kestävän?.. :DDDD
Jeps, eihän sitä, tyhjällä vatsalla jaksa!.. :DDD
Urhon päällä.. :DDDDtee sitten niin, kun itse kuitenkin joudut niitä maljakossais katselemaan :)))
En miekään nypi enää yhtään, hymyillen vaan leviästi, ku kakkaran pellonpientareella tai mökin pihamaalla nään :DDD
Onhan Urho porukastaan suurin ja mahtavin, kestää 3 mennen tullen, vaikka lennosta vaihettas :DDD
Urho tykkää oli alla tai päällä, tottunut kovaan työhön on! :DDD
- Marion.T
ei haukuta ketään vaan yritetään kaikki innolla miesparan kimmppuun :DDDD
Hyvinhän tuo on meidän hyökkäyksistä selvinnyt, kun tuntuu edelleen mukana kuvioissa olevan :DD
Eihän tarvi lukea sellaista mikä ei kiinnosta.joku kateellinen "vanhapoika",joka ei ole koskaan edes käyny vällyn alla muuta ku satukirjansa kanssa? :D
- Marion.T
mii-su kirjoitti:
joku kateellinen "vanhapoika",joka ei ole koskaan edes käyny vällyn alla muuta ku satukirjansa kanssa? :D
"Vällykäärme" niiiin haluaisi jotakin muutakin kun tummppua :DDDDDDDDDDD
Marion.T kirjoitti:
"Vällykäärme" niiiin haluaisi jotakin muutakin kun tummppua :DDDDDDDDDDD
käyhän se "vällykäärmeelle" aika kuivaks tuo touhu,lähtee pian luomaan nahkaansa! :D tumppu parka....
- ihmetyyppi
niitä lukea?
Voit aivan vapaasti vaihtaa maisemaa ja mennä muualle marisemaan! - ggnojoP
eiköhän ne halut mennyt nurinpäin heti kättelyssä.
:DDD - sinkku55
jos ei olisi seksiä:)))))))
Sehän on kiva keskustella pelimiehen kanssa,huumoria pitää olla:))))))))))- Marion.T
ihan pip-pelimies ;D - siis se pelimies :))
- sinkku55
Marion.T kirjoitti:
ihan pip-pelimies ;D - siis se pelimies :))
Täytyy olla vähän varovaisempi,tai lopettaa koko leikkiminen:))))
- Merja44v
Ettekai te nyt hyvät siskot heitä pyyhettä kehään koska oli tosi hauskaa lueskella teidän kirjoituksia kun pelimiehen kanssa keskustelitte,hih:),melkein pissat tuli housuun ja nauroin oikein kunnolla=)))
Olen tosi ylpeä teistä yli 40v naisista,teillä on se huumorintaju todellakin tallella!
Nyt tässä sivusta seuranneena odottelen josko toi pelimies minusta kiinostuisti..*nostaa tissit ylös ja laittaa tekarit kunnolla suuhun*
Nuin.. ja eikö odottelemaan....
=O )- jpntar
suuhun..Samat mahikset ne on varmaan sullakin kuin muilla:) Saattaa olla tosin Pelimiehellä vaikea valita.. :)
jpntar kirjoitti:
suuhun..Samat mahikset ne on varmaan sullakin kuin muilla:) Saattaa olla tosin Pelimiehellä vaikea valita.. :)
tuota tiiä....aika paha kilpailija
tuli..omistaa oikeen kunnon tekaritkin :D- Merja44v
mii-su kirjoitti:
tuota tiiä....aika paha kilpailija
tuli..omistaa oikeen kunnon tekaritkin :DNo sie sen sanoit;)
*ottaa tekarit pois suusta*
Arvaat sie miisu,kun mie otan k...n suuhun ilman tekareita, niin kyllä pelimies hihkuu innoissaan ja on myyty.....minulle=)))
Mie se oon sellanen flikka notta oksat poies,mie olen joka pelimiehen unelma*räpsyttelee ripsiä kieroissa silmissä*
=o ) - Merja44v
jpntar kirjoitti:
Sisko hyvä,tiet sie,et miehet tykkää kun ilman hampaita .......höh,tiijäthän sie,ei miun tarttes rautalangasta vääntää*virnuilee*
*Näyttää pitkiä, punaisia maalattuja kynsiä* ja nämä on ku tol Morticialla,tiijät sie sen vampyyrieukon?..*raapii seinään kunnon jälet*...näet sie....*hykertelee naurua* Merja44v kirjoitti:
No sie sen sanoit;)
Arvaat sie miisu,kun mie otan k...n suuhun ilman tekareita, niin kyllä pelimies hihkuu innoissaan ja on myyty.....minulle=)))
Mie se oon sellanen flikka notta oksat poies,mie olen joka pelimiehen unelma*räpsyttelee ripsiä kieroissa silmissä*
=o )saattaapi pian olla,että ku oikeen
kovasti imasee,niin jääpi pili kurkkuun kiinni!!
:D- (.)Y(.)
Merja44v kirjoitti:
No sie sen sanoit;)
=o )Johtopaikan pitääksesi, sinulla onkin
sitten syytä, olla hyvä imuteho.. ;)))
Ettet häviä tuolle !!.. :DDDD
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=1047
Oishan se noloo... (.)Y(.) kirjoitti:
Johtopaikan pitääksesi, sinulla onkin
Oishan se noloo...ois varmaanki noloa mennä
lekuriin kul...li kiinni kurkussa..:)
tosi hauskoja kuvia!!:)- Merja44v
mii-su kirjoitti:
saattaapi pian olla,että ku oikeen
kovasti imasee,niin jääpi pili kurkkuun kiinni!!
:Dpelottele vanhaa immeistä;),kyl mie ossaan varani pittää vaikka hyvä sillä k...a on noi kurkunpäät availla,notta laulaminenkin sujuis paremmin.
*Tarkistaa,notta hampaat pyssyvät suussa*
=O ) - Merja44v
(.)Y(.) kirjoitti:
Johtopaikan pitääksesi, sinulla onkin
Oishan se noloo...Höpö,höpö,tollanen imuri jääpi toiseksi meikäläisen suussa olevaan imuun ja sitä imua onpi muuallaki ku suussa;)
Ku o tällänen vanha harakka,tietää kaik venkulat mitä pittää olla pelimiehen kiinni pitämisess.
*vinkkaa kieroo silmää*,kai tyä siskot sen bonjaatta?
=O ) - jpntar
Merja44v kirjoitti:
Höpö,höpö,tollanen imuri jääpi toiseksi meikäläisen suussa olevaan imuun ja sitä imua onpi muuallaki ku suussa;)
Ku o tällänen vanha harakka,tietää kaik venkulat mitä pittää olla pelimiehen kiinni pitämisess.
*vinkkaa kieroo silmää*,kai tyä siskot sen bonjaatta?
=O )ei kai tuo...kierosilmäisyyskään...:))) haittaa...ehkä ei:)) Ja imua pitää olla..että saa pidettyä..:)))))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136