Heippa!
Olen ensimmäistä kertaa tehnyt pari kappaletta positiivista raskaustestiä. Minulla onkin pari kysymystä jotka mietityttävät. Osaisikohan teistä kokeneemmat auttaa.
Onko menkkakrampit normaaleja, jotka tulevat yhtäkkiä välillä ja ovat tosi kovia, että ei voi liikkua. Nämä kivut kestävät aina pari sekuntia ja tulevat siis välillä, ei kokoaikaa, mutta useasti päivän aikana.
Toinen mietityttävä asia on pieni verinen tuhruvuoto, sitä tuli tänään pikkurillin verran wc paperiin. Menkat ovat nyt 3 päivää myöhässä. Voiko olla kiinnittyminen vaikka positiivisen testin olen tehny?
Raskaustestiliuskat ovat haaleita, mutta clearblue digi näytti raskaana 1-2.
Tarviiko minun nyt pelätä tulevaa keskenmenoa vai onko tämä näin alussa normaalia?
Tiedän, että odottamisella se kyllä selviää, mutta haluaisin kuulla onko kellään muulla ollut näin.
Alkuraskaus vuoto ja menkkakivut
Anonyymi-ap
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Itse vuodin aikoinaan lapseltani raskausaikana. Terveen lapsen synnytin ja täysiaikaisena. Eli kaikki mahdollista.
Kun vuotaa odotuksen aikana on vain pakko keskittyä elämään ja luottaa biologian hoitavan parhain päin. Kohtuuden rajoissa odotukset on mennyt tyylillä että kroppa kyllä kertoo milloin esim. työskentely tai muu touhuilu on liian raskasta minulle ja vauvalle.
Tilanteessasi mikä on aina alkuun hirmu jännittävää , tuskin on muuta vastausta kuin aika.
Onnea tulevaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873196
- 883033
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191822- 281722
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331345- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309