Minulla on sormi suussa. Mitä ehtoisan emännän tulisi taikoa lapsenkin kannalta makoisaa syöpöteltävää?
Tutkin vähän nettiä.
Tuli oitis liian kylläinen olo.
Vilma
Ehdotuksia uudenlaista vappuaaton menua varten
13
207
Vastaukset
- Anonyymi
Mjumiiul onb ux soorm byklysdä
)hihitystä) - Anonyymi
Itse teen 2 suolaista piirakkaa ja siihen salaattia viereen. Itse halua sipulipiirakkaa ja muksu haluaa katkarapuversion, joten niillä mennään.
- Anonyymi
Piirakka olisi tietenkin kätevä tarjottava.
Katsoin V:n mainosta. Yksi iso pyöreä karjalapiirakka, mistä voi leikata kolmioziipaleita.
Sen kanssa munavoi. Voihan senkin päälle virittää muuta täytettä riisin lisäksi.
Vilma
- Anonyymi
Nyt sekoan 🤭
Vappuun sopii pennepasta, grillikanaa ja salaattia. Joukkoon voi heittää minitomaattia ja ellei niitä kestä, niin viinirypäleitä.- Anonyymi
Yökc
Vikniblybälert obv hirveitä.
Öks
Eio btlk
(reps) - Anonyymi
Kaupantädin grillaama broileri olisi helppo myöhäislounas.
Salaattia todennäköisesti teen myös.
Vilma
- Anonyymi
Alkupalat: kylmiä nakkeja
Lounas: grittattuja nakkia
Välipala: snacsnakkeja
Päivällinen: keitettyjä nakkeja
Illallinen: uuninakkeja
🥂- Anonyymi
Pyrsk.
Ja mitä päätteeksi, kun korvista alkaa tulla nakkeja? Lasilliset?
Vilma
- Anonyymi
Muutama paketti pekonia pannulle.
- Anonyymi
Tirisevää? Rasvat roiskuu.
Ilmakuivattu olisi kätevämpi.
Katsoin, kun burgerimiehille vuoltiin ohuen ohuita ziipaleita eläimen eri kypsennetyistä osista. Näyttivät ihan syötäviltä ziipaleilta.
Sellaista. Hmmm.
Vilma
Mä kävin kerran siinä työväen vappubrunssilla. Sinne pääsi raksaliiton kortilla kyllä sisään. Mutta enemmän siellä muuta työväkeä oli. Ne vähän kattoo, että oltas niin ku enemmän siellä yrittäjä puolella. Meillä kun on vähän muusta työporukasta poikkeavat ehdot, omat työkalut ja urakkahinnoittelut.
Mutta se mitä syötiin, niin perunasalaattia ja nakkeja. Sitten tippamunkki ja kahvi. Olikohan jotain alkoholitonta kuoharia juomana, en muista. Siitä jo kymmenen vuotta aikaa.- Anonyymi
Nakit ja perunasalaatti lienee aika tavallinen tarjottava.
Tippaleipä on niin pakollinen. Sanon sitä neuroosipullaksi. Sitä ei voi siististi syödä.
Sitäkin on rakebteelta kahdenlaista; ohuenohuita nauhoja ja paksumpia.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nakit ja perunasalaatti lienee aika tavallinen tarjottava.
Tippaleipä on niin pakollinen. Sanon sitä neuroosipullaksi. Sitä ei voi siististi syödä.
Sitäkin on rakebteelta kahdenlaista; ohuenohuita nauhoja ja paksumpia.
Vilma”Neuroosipulla”
Päivän naurut.
(hihitystä)
😁☝️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337