Siis missä kulkee raja vitutuksen ja ärsytyksen.
Moni pikku asia mikä ei toimi niinkuin haluan ärsyttää,mutta missä vaiheessa se muuttuu vitutukseksi.Siinäkö kun joutuu pyytämään muilta apua kun ei itse saa asiaa hoidettua,siis vituttaa kun joutuu turvautumaan toisten apuun(kyllä mä tän hoidan itse vaikka henki menisi)
Entäpä vielä mielenkiintoisempi raja.
Missä loppuu kauneus ja alkaa rumuus(miehet on rumia).
Missä on raja v....
4
410
Vastaukset
sinulla tuo sama perisynti kuin minulla: ylpeys.
Kun se oikein iskee päälle, niin kyllä vituttaa välillä.Tulee tehtyä tekoja, joita katuu myöhemmin.
Ärsyyntyminen voi iskeä hetkittäin, mutta häipyä myös heti pois.
Kauneus loppuu siihen kun ensin alkaa ärsyttään ja sitten kohta jo vituttaa..siitä alkaa rumuus....- Marion.T
niin sanotaan.
Mun mielestäni rumia ihmisiä ei olekaan - jokaisessa on jotakin kaunista, ja kun osaa korostaa sitä parasta puoltaan oikein, niin silloin vähemmän kauniskin voi olla varsinainen kaunotar.
Sama on kauniissa ihmisissä, jos naama on hapan ja luonne vittumainen, niin silloin ei ole kovin kaunis, vaikka päälle päin äkkiä katsottuna niin näyttäisikin.
Enpä tuosta vitutuksen rajasta osaa sanoa paljoakaan - mua aika harvoin vituttaa, mutta sitten kun suutun, niin kyllä astiat lentelevät.
Mutta eihän sekään kai vitutusta ole - paremminkin äkkipikaisuutta.
Toisten apuun turvautuminen on varsinkin miehille todella kova paikka. Ennemmin tehdään melkein mitä vain, ennenkun pyydetään apua - ja auta armias jos nainen tietääkin paremmin miten jokin asia tehdään. Silloin voi kyllä miehillä kiehahtaa sinne vitutuksen puolelle :DDD - ggnojoP
Ärsyttää,
kun joutuu osoittamaan kärsivällisyyttä, missä
itse ymmärtää ja yrittää saada toisen ymmärtämään.
Vituttaa,
kun kärsivällisyys loppuu kun ei saa toista ymmär-
tämään toistuvista yrityksistä huolimatta. - tuffe
kulkee siinä kolmannen ja viidennen yrityksen välissä. Eli jos ei hommat onnistu alkaa kolmannella yrityksellä ärsyttää, neljännellä vaivun epätoivoon ja viidennellä vituttaa. Se oli uutta että apuakin vois pyytää... ;)
Enkä tiedä muita rumia miehiä kuin Klonkku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136