"Sinulla on ennusmiehiä kuin heinäsirkkoja, kirjureita kuin sirkkaparvea, joka asettuu aidoille kylmänä päivänä; kun aurinko on noussut, ne pakenevat, eikä kukaan tiedä paikkaa, missä ne ovat."
Mitä mieltä olet ennustajista ?
Lopunajan ennustajia kuin heinäsirkkoja
15
112
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalan nuhde seurakunnille joilla on Jumalan Henki.
Ilm 3:18-19,22:
"Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus. … Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'" - Anonyymi
Jumalan rakkaus
- nuhtelua
- kuritusta
- parannuksen tekoa- Anonyymi
2Kor 11:19:
"Tehän hyvin suvaitsette mielettömiä, kun itse olette niin mieleviä."
Mielevät puheet uppoavat kuulijoihin kuin kuuma veitsi voihin.
- Anonyymi
Etten ylpeilisi....
2Kor 12:7,17; 13:6:
"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Olenkohan minä kenenkään kautta, joita olen luoksenne lähettänyt, pyrkinyt teistä hyötymään?
Minä toivon teidän tulevan tuntemaan, että me emme ole niitä, jotka eivät koetusta kestä." - Anonyymi
Oikeat kristityt uskovat Raamattuun Jumalan Sanana.
Se on jokapäiväistä leipää. - Anonyymi
Matt 23:33:
"Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"- Anonyymi
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
???? !!!
Lahkohengessä syntynyt uskonnon uhri.
Mistä niitä sikiää...
- Anonyymi
1Kun 13:3:
"Ja hän antoi sinä päivänä ennusmerkin, sanoen: "Ennusmerkki siitä, että Herra on puhunut, on tämä: alttari halkeaa, ja tuhka, joka on sen päällä, hajoaa"."
Jes 30:10:
"jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita." - Anonyymi
Valit 2:14:
"Profeettasi ovat sinulle nähneet petollisia, äiteliä näkyjä. Eivät he ole paljastaneet sinun syntiäsi, niin että olisivat kääntäneet sinun kohtalosi, vaan ovat nähneet sinulle petollisia, eksyttäväisiä ennustuksia."- Anonyymi
Kenen tehtävä seurakunnassa on paljastaa synnit ?
- Anonyymi
Jer 14:14:
"Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille." - Anonyymi
"puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita."
Mark 7:6: "Mutta hän sanoi heille: "Oikein Esaias on ennustanut teistä, ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;" - Anonyymi
Vahva ruoka on tarkoitettu täysi-ikäisille.
Valitettavasti tarjotaan tuttipullosta maitoa kun ei kestetä vahvaa ruokaa.
Korvasyyhyä ja sielullista ravintoa mieluummin.- Anonyymi
Se ainainen parannuksen teko kuolleista töistä oli sitä maitoruokaa.
Juuri se vikinä ja kitinä toisten synneistä on sitä maitoruokaa kun muusta ei mitään ymmärretä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269