Lopunajan ennustajia kuin heinäsirkkoja

Anonyymi-ap

"Sinulla on ennusmiehiä kuin heinäsirkkoja, kirjureita kuin sirkkaparvea, joka asettuu aidoille kylmänä päivänä; kun aurinko on noussut, ne pakenevat, eikä kukaan tiedä paikkaa, missä ne ovat."

Mitä mieltä olet ennustajista ?

15

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumalan nuhde seurakunnille joilla on Jumalan Henki.

Ilm 3:18-19,22:

"Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit. Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus. … Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"

• Anonyymi

Jumalan rakkaus
      - nuhtelua
      - kuritusta
      - parannuksen tekoa

• Anonyymi

2Kor 11:19:

"Tehän hyvin suvaitsette mielettömiä, kun itse olette niin mieleviä."

Mielevät puheet uppoavat kuulijoihin kuin kuuma veitsi voihin.

• Anonyymi

Etten ylpeilisi....

2Kor 12:7,17; 13:6:

"Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Olenkohan minä kenenkään kautta, joita olen luoksenne lähettänyt, pyrkinyt teistä hyötymään?

Minä toivon teidän tulevan tuntemaan, että me emme ole niitä, jotka eivät koetusta kestä."

• Anonyymi

Oikeat kristityt uskovat Raamattuun Jumalan Sanana.
      Se on jokapäiväistä leipää.

• Anonyymi

Matt 23:33:

"Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?"

• Anonyymi

Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.

???? !!!

Lahkohengessä syntynyt uskonnon uhri.
        Mistä niitä sikiää...

• Anonyymi

1Kun 13:3:

"Ja hän antoi sinä päivänä ennusmerkin, sanoen: "Ennusmerkki siitä, että Herra on puhunut, on tämä: alttari halkeaa, ja tuhka, joka on sen päällä, hajoaa"."

Jes 30:10:

"jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita."

• Anonyymi

Valit 2:14:

"Profeettasi ovat sinulle nähneet petollisia, äiteliä näkyjä. Eivät he ole paljastaneet sinun syntiäsi, niin että olisivat kääntäneet sinun kohtalosi, vaan ovat nähneet sinulle petollisia, eksyttäväisiä ennustuksia."

• Anonyymi

Kenen tehtävä seurakunnassa on paljastaa synnit ?

• Anonyymi

Jer 14:14:

"Mutta Herra sanoi minulle: "Valhetta ennustavat profeetat minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, en käskenyt heitä enkä puhunut heille. Valhenäkyjä, turhia ennustuksia ja oman sydämensä petosta he ennustavat teille."

• Anonyymi

"puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita."

Mark 7:6: "Mutta hän sanoi heille: "Oikein Esaias on ennustanut teistä, ulkokullatuista, niinkuin kirjoitettu on: 'Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta heidän sydämensä on minusta kaukana;"

• Anonyymi

Vahva ruoka on tarkoitettu täysi-ikäisille.
      Valitettavasti tarjotaan tuttipullosta maitoa kun ei kestetä vahvaa ruokaa.
      Korvasyyhyä ja sielullista ravintoa mieluummin.

• Anonyymi

Se ainainen parannuksen teko kuolleista töistä oli sitä maitoruokaa.

Juuri se vikinä ja kitinä toisten synneistä on sitä maitoruokaa kun muusta ei mitään ymmärretä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe