Synnistä puhutaan Raamatussa paljon ja synnin seurauksista Vanhassa Testamentissa ja Uudessa Testamentissa.
Synnin palkka...
Taivaaseen ei pääse syntiä.
Parannus-saarnaajat ovat melkein kuolleet sukupuuttoon.
Ef 5:13:
"Mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta."
Syntien paljastaminen SRK:ssa
44
194
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen vastuu on SRK:ssa paljastaa synnit ?
Valit 2:14:
"Profeettasi ovat sinulle nähneet petollisia, äiteliä näkyjä.
Eivät he ole paljastaneet sinun syntiäsi,
niin että olisivat kääntäneet sinun kohtalosi, vaan ovat nähneet sinulle petollisia, eksyttäväisiä ennustuksia."- Anonyymi
Etkö edes tunne profetianhengen armolahjaa.
Kun menet seurakuntaan, niin sinun kohdaltasi eritoten profetian hengen pitäisi kertoa, kuin äitelä olet ja puhut mukamas jotain, jota pitäisi kuunnella.
Ei tuollaista puhetta kannata pöhöttyneellä mielellä edes kirjoitella.
- Anonyymi
1Tim 5:24:
"Muutamien ihmisten synnit ovat ilmeiset ja joutuvat ennen tuomittaviksi, toisten taas seuraavat jäljestäpäin;" - Anonyymi
"Katso siis, ettei valo, joka sinussa on, ole pimeyttä."
- Anonyymi
Jaa- katsoit varmaan peiliin ja hokasit ongelmasi- että ei valo loistanutkaan, vaan yliuskonnollinen pimeys iski takaisin....
- Anonyymi
Raamatussa sanotaan syntiä laittomuudeksi.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut kertokaa milloin radion/tv:n jumalanpalveluksessa on puhuttu synnin seurauksista?
- Anonyymi
Synnin seurauksista on syytä puhua kaikissa seurakunnissa.
- Anonyymi
Nuhtelu on pastoreilla vaikeaa seurakunnassa koska he eivät pelkää Jumalaa.
1Tim 5:20:
"Syntiä tekeviä nuhtele kaikkien kuullen, että muutkin pelkäisivät."- Anonyymi
äly hoi sinulla...... ihanko sinä meinasit nuhdella. Ei hyvää päivää.
Anna Pyhän Hengen ja armolahjojen toimia, niin kas, sinutkin paljastettaisiin - kuka olet.
- Anonyymi
Synti, eksytykset, henkivallat.
Niitä vastaan on taisteltava.- Anonyymi
siinäpä taistelet. pidä omasta tiestäsi huoli, kirjoitusten mukaan, äläkä vilkuile ja toisia arvostele. Etkö lue kirjoituksia
- Anonyymi
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihaa helluntailaisia kohtaan; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
Totuus on heitetty romukoppaan.
Tilalle on tullut muuta kivaa.
"Ette vielä ole verille asti tehneet vastarintaa, taistellessanne syntiä vastaan," - Anonyymi
Seurakunta on jakautunut kahtia
1. Viisaat neitsyet
2. Tyhmät neitsyet
Yksi otetaan ja toinen jätetään.- Anonyymi
Jaa- kummassakohan porukassa seisot.?
Miksi Jumalan pitäisi sinut tuntea ja tunteekohan Hän edes- tämän elämäsi tapa- uskontosi jahkaamisen takia --- mietihän sitä...
Huonolta näyttää
- Anonyymi
Paavalillakin oli synnintunto.
"Minä olen syntistä suurin."
Jos ei ole synnintuntoa niin joutuu iankaikkiseen kadotukseen.
Jumalan kadotustuomio koskee myös kuolleita.
Elämän kirja avataan mutta onko siinä nimesi ?
😫😫😫🔥🔥🔥 - Anonyymi
Ei voi pelastua jos ei ole synnintuntoa ja tehnyt parannusta.
Se on osoitus että rakastaa ♥️Taivaan Isää. - Anonyymi
Seurakunnan tehtävä on ohjata oikealle tielle.
Se ei ole helppo tie tässä ajassa.- Anonyymi
Kyllä sen tekee nettihöpöttäjät.
Niiden neuvoilla ei eksy.
Joskaan ei ole tietäkään miltä eksyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen tekee nettihöpöttäjät.
Niiden neuvoilla ei eksy.
Joskaan ei ole tietäkään miltä eksyä.Tie, totuus ja elämä.
"Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle." - Anonyymi
seurakunnan??????
Siis meinasitko jonkun seurakunnan ovenpäällis- nimiä esittää?
Älä viitti- yleisuskonnon hurmionne takia edes yrittää
- Anonyymi
Jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
- seurakunnasta löytyy näitäkin opetuslapsia.- Anonyymi
Löysitkö itselsi - ainaisen opetuksen pulpetista?
Toivottavasti- koska silloin voit päästä polullasi etiäppäin
- Anonyymi
Paimen = pastori.
Kantaa vastuun seurakunnastansa ?
"Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, totisesti, koska minun lampaani ovat ryöstettävinä ja koska minun lampaani ovat kaikkien metsän petojen syötävinä, kun paimenta ei ole ja kun minun paimeneni eivät välitä minun lampaistani, vaan minun paimeneni kaitsevat itseänsä, eivätkä kaitse minun lampaitani,"- Anonyymi
papukaija -- tapansa mukaan rallattelee- vastuun kannosta.
Älä viitti olla naurettava- sinut on nähty ja köykäiseksi havaittu
- Anonyymi
Oikea profetia seurakunnan hajoamisesta.
Näitä tapauksia on ollut jo useita.
Ne tulevat lisääntymään (tiedon sanat).
Joh 10:12:
"Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne."- Anonyymi
mitä sinä denaripiillottelija viittit edes jahkata omaa juttuasi palstalla.
tiedon sanoja, tuskin suusi siitä puhuu- koska armolahjat ovat eri- mitä itse haastat.
- Anonyymi
Jos syntejä ei paljasteta niin se on antikristillisyyttä.
- Anonyymi
Ai- että paljasteta? Miten ajattelit, että ne sinunkin syntisi antikristillisyydessä paljastetaan.
Tuskin seurakunnassasi profetian Hengen armolahjatkaan toimii.... Siiis??!!
- Anonyymi
Entä aloittaja sitten.
Pitäisikö --sinut-- Jumala tuntea?
ja miksi? - Anonyymi
Saastan kylväminen on syntiä.
Kyllä on myrkyllinen mieli. - Anonyymi
Saastutuksen ja eksytyksen henki riehuu kuin mielipuoli.
Sanoo vielä olevansa uudestisyntynyt ja on uudestikastettu.
Että sellainen tapaus tämä.- Anonyymi
ai oliko tuo profetian hengessä puhuttu, vai ihanko omasta päästä rallateltu-- tapasi mukaan.
uuuuuvesikastettu kertoo lihallisesta mielestäsi.
Onko sinulla sitten johanneksen kaste - mutta ei ole kastettu Jeesuksen nimeen.
Kysytäänpä näin---- uuvesikastaja puhujalta.... .miten uusi se sinun kasteesi sitten on.
Eri kirkkokunnissakin on kasteita, ja Ortodoksit sanoo teitin vauva- luterilaistenkasteesta, että pilkkaatte Jumalaa-- - eli onko se teillä se uusikaste--- ja Ortotoilla se oikia kaste....
- Anonyymi
Miten Jumalan pelko näkyy ihmisessä ?
- Anonyymi
Sananl 15:32:
"Joka kuritusta vieroo, pitää sielunsa halpana; mutta joka nuhdetta kuuntelee, se saa mieltä." - Anonyymi
Kehoituksen hylkääjät ovat epäsopuisia eikä Jumala ole heidän kanssaan.
2Kor 13:11:
"Lopuksi, veljet, iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehoituksia, olkaa yhtä mieltä, eläkää sovussa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne."- Anonyymi
huvittaa tuo teitin päpätys, kun perustuksesikin on hukassa, kuka puhuu, kelle puhuu ja miksi puhuu?!
kun puhutaan kehotuksista- palstan kehottajat ovat monet yleisuskonnon harhan kehottajia.
- Anonyymi
Pastoreita vaivaa velttouden henki ja hekin voisivat tehdä parannuksen.
Koetelkaa itseänne.- Anonyymi
missäs se sinun velttoutumattomuus näkyisi? Toisia osoitat, mutta näkyykö sinua edes vanhuslaitoksessa jatkuvasti- käymässä näitten yksinäisten vanhus- henkilöiden luona.
Ota senverran fyrkkaa mukaan, että kun menet- sinne vanhuksen luo- joka ei nyt olisi sukulainen, vaan ventovieras,,,, käytä häntä viikoittain kahveella ja tarjoa se omasta kukkarostasi kustantaen,
koettelepa siten itseäsi--- vaivaako sinua pastoriuden velttouden henki.
Meinaan uudenliiton uskovat ovat pastoreita, jos sitä et satu tietämään.
Näin pääset koettelemaan omaa puheesi vaakakuppia, oletko puheissasi tosissasi ja teet niin.
Toistaalta voi käyttää heitä - kaupassa, kanna kauppakassit kotia ja sielläkin saat kukkarostasi hieman avittaa heitin päiväntarvetta ja myös käytä heitä vaikka abc- lla syömässä.
Asia on tuttua, mutta onko se sinulle tuttu....... puhetta on- muttei eitä näy kenttätyössä matkassa....
- Anonyymi
Jer 8:17: "Sillä katso, minä lähetän teidän sekaanne käärmeitä, myrkkyliskoja, joihin ei lumous tehoa, ja ne purevat teitä, sanoo Herra.""
Room 3:13: "Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla;"- Anonyymi
esittelitkö taas itseäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esittelitkö taas itseäsi?
nyt menen maate- aamulla taas kentälle toimenkuvaan.
Leiviskät vaatii hieman hommaa hoidettavaksi.
Alkaa olla jo kiire, kun aika päättyy, tosin vuosikymmenet tehtäväkuva on selvää..
Kahdekasanvuotta eräänkin sairasvuoteella tuli käytyä, tosin ei siellä edes sukulaisiaan näkynyt. Kuoleman enkeli sitten vei hänet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt menen maate- aamulla taas kentälle toimenkuvaan.
Leiviskät vaatii hieman hommaa hoidettavaksi.
Alkaa olla jo kiire, kun aika päättyy, tosin vuosikymmenet tehtäväkuva on selvää..
Kahdekasanvuotta eräänkin sairasvuoteella tuli käytyä, tosin ei siellä edes sukulaisiaan näkynyt. Kuoleman enkeli sitten vei hänetts. tulkaahan kenttätöihin, älkääkä viittikö rallattaa vuodesta toiseen tyhjänpäiväistä rallatusta. Se ei auta puutten- >alaisia< mitenkään.
Mutta, sitähän te jaksatte tehdä...
Eilen tuli muutes yksi syöpäsairas- levinnyt koko kehoon. Menisitkö sinä, rallattelija hänen rinnalleen, jäisi palsta hieman siistimmäksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066