Suomi putosi EU:n velkaantuneimpien joukkoon – "Tilanne ei voi enää pitkään jatkua tällaisena"
Velkaantumisenhan piti loppua, orpo???? Miten se vaan kasvaa ja kasvaa, Matriinia haukkui koko ajan ja sanoi että hän kyllä lopettaa velkaantumisen, nyt velkaa on jo niin paljon että orpo ei itsekkään näe mitä on tekemessä. Puolustaa vaan tekeojaan, vaikka o suomi on uppoamssa nniin silti orpo vaan porskuttaa ja lisää velkaa... valheteljija,
On omituinen pääministeri, tekee mitä itse haluaa, kuten Trumppi, ei välitä asiantuntijoiden mielipiteistä i kansalaisista ei mistään.. tekee mitä itse lystää, kuvittelee että suomi on hänen ja sille voi tehdä mitä vaan. Omituista on myös se ettei kukaan pysäytä tuollasta tyyppiä, ei yksi ihminen voi ykisn päättää koko suomen asioista.
Orpo se vaan porskuttaa omia teitään
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
rikkaat ne vaan pärjää
- Anonyymi
Orpoa hävettää kun kovaan ääneen huuteli oppositiossa mariinin aikaan evelkaantuminen pitää lopettaa että hän kyllä lopettaisi sen heti! Nyt kun ei osannutkaan eikä kyennyt niin pitäähän sitä puolustaa.
Orpon milestä velkaantuminen kääntyykin saamisen puolelle!!!!!! Outoa on. Kaikkihan orpon lulaukset on valunu kaivoon, työttömyys lisääntynyt valtavasti ja nyt velkaantuminen lisääntyy, mutta opron mielestä se on erittäin hyvä asia ja se näkee että asiat paranee!!!! heheeee.. hullu mies. - Anonyymi
Urpo ei saa mitään kerättyä valtion kassaan . Muuta kuin tyhjännyt sitä . Suuret oli puheet mutta pienet teot , teotkin oli väärin nostaa arvonlisäveroa . Nyt rikkaille verotusta kevennetty . Alkaako urpon lähtölaskenta . Osaavampiakin varmaan olis tulossa .
- Anonyymi
Suomi painuu suohon johon Orpo meidät halusikin johtaa.
Eduskuntavaalien vaaliväittelyssä ukko hehkutti kosteikkoviljelmän autuutta, ylistäen sitä kultamunaksi.
Nyt lähinnä kastuu pääministerin munat. - Anonyymi
Suuret oli pienellä ukolla puheet, valheella ja uhittelulla pääsi pääministeriksi.
Eikä ukko näytä itse haluavan tajuta mitä on teynyt? Työttömyys kasvaa, velat kasvaa, loppua!!! Voi ukko parka, eikä vieläkään ymmärrä asiantutijoiden sanomisia.
Puhuu omiaan kuen stuppi aikanaan.
Hävettähän sitä myöntää että suomi suossa enemmän KUIN KSOKAAN. Orpo korvatkoot ja maksakoot!!! IHAN ITSE. - Anonyymi
Alkoi tyhjentämään eläkerahastoa Orpopoika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034