0.189 c kwh milloin Suomessa Kuten myös muualla maailmassa Suomessa tehtiin virhe Katainen möi pilkka Hin taan ulkomaille josta nyt tulossa oikeu desta. MRD dien lasku suomen valtiol kuka maksaa...
Sähkön hinta on halpaa Ruotsissa
7
66
Vastaukset
- Anonyymi
Sähkö on halpaa mutta SÄHKÖNSIIRTO ei.
Heti perusmaksu on huima ja lisäksi vero.
Eikö hallitus pysty tekemään mitään näiden sähkönsiirtoyhtiöiden ryöstöhinnoille? - Anonyymi
Olen pienituloinen eläkeläinen. Koitan säästää vähäisestä sähkönkulutuksesta.
Sähkön siirto maksaa kahden kuukaudessa jaksossa 2 kertaa enemmän, kuin sähkön kulutukseni kolmessa kuukaudessa jaksossa.
Jos ei sähkön siirto ole luonnollinen monopoli, niin mikä sitten on ?
Koko viime vuonna maksoin reilusti yli 2 kertaa enemmän kuin sähkön kultuksesta.
Missä on järki ?- Anonyymi
Me muut emme maksa kertoja tai puolikkaita vaan ihan euroja.
Kun kuvailet sähkölaskuasi tuolla tavalla, sen täytyy olla hyvin pieni. - Anonyymi
Jo pelkkä sähkön siirton perusmaksu (ns. sulakemaksu) on suurempi kuin sähkön kulutus. Mutta kun niitä sulakkeita ei voi pienentää lämmitysmuodot ha lämminvesivaraajan vuoksi
Jotain tälle törkeälle ryöstölle olisi tehtävä.
- Anonyymi
Kataiselle voi lähettää laskut hänelle on kertynyt EU RAHAA MILJOONIAA MILLÄ VOI MAKSAA LASKUT POIS
- Anonyymi
Miksi hallitus ei reagoi sähkönsiirtofirmojen hinnoitteluun?
Paljon pieniä sähkönsiirtoyhtiöitä jotka nuottaa ateria rahaa kun sähkönsiirtoa ei voi kilpailuttaa. Pakko käyttää kallista siirtoyhtiötä. - Anonyymi
Pohjois-Ruotsissa on paljon isoja jokia ja niissä runsaasti voimalaitoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174