14-vuotias hakattiin ja ryöstettiin koulun käytävällä – Ulkopuoliset eivät auttaneet
14-vuotias koulupoika joutui yllättävän päällekarkauksen kohteeksi välitunnilla yläkoulussa.
Todella törkeä teko ja sivulliset eivät puuttuneet siihen!
Kyllä alle 15 vuotias voi myös tehdä rikoksia.
Suojaikäraja laitettava 10 vuoteen!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/07d15877-13f9-4a4b-ae9b-04459aabdde2
14-vuotias hakattiin ja ryöstettiin koulun käytävällä. Ulkopuoliset eivät auttaneet
13
197
Vastaukset
- Anonyymi
uLLATUS!!
- Anonyymi
Oliko tama Muhis, vai Mahis?
- Anonyymi
Video valvonta paljastaa rodun alkuperän, kuitenkin.
- Anonyymi
uli uli persu uli
- Anonyymi
😏sulta se lähtee lonkalta tuo uliuli asiaan kuin asiaan. Varsinainen verbaaliakrobaatti näytät olevan
- Anonyymi
Toivottavasti oli suvakkiperheen lapsi.
Selkäkekkanaurua vartti!- Anonyymi
Äänestä sdp
- Anonyymi
Näissä tilanteissa on vaikea mennä auttamaan, kun hyökätään isommalla joukolla nuoremman lapsen päälle...
Tämä väkivalta on todellisuutta, päättäjät nukkuvat ja nostavat omaa palkkaansa... - Anonyymi
Miksi ulkopuoliset ei auttaneet ryöstäjiä
Yleensä suomen hyysäri akat auttanut kaikkia mamu rosvoja
Ja ymmärtää - Anonyymi
no saako korvaukset ? muistan miten minulle joku vajakki alkoi kyynerpäillä hakata taaksepäin minun ollessa selkä seinäävasten ja osui minua leukaan ja hampaat upposivat kieleen ja sitten jouduin kieli tikattavaksi 🤔 no ei tullut sen jälkeen , kun sanoin ettei se tarkoituksella vaan pelleili
mutta sitten 7 joudunin pää pönttöön ja opettaja kysyi nimiä ja sanoin että kiusasimme sitä pienenä , että se vain kosti 🤣🤣🤣ei me sitä kyllä kiusattu vaan huudeltiin ja oli 3vutta vanhempi 🤔 mitä jos lähden vielä kostamaan ? voisin tehdä niin 🤣🤣🤣🤣🤣- Anonyymi
oliko tämä toinne tapaus niitä hallan kiusaajia ?
- Anonyymi
Hyysärit ne pettää suomalaisuuden, tälle touhulle on annetava kylmää kyytiä
JA AINA KERRASTA POIKKI - Anonyymi
Puolustautujalla on vastuu hyökkääjän terveydestä , ei saa puolustautua liian voimakkaasti .
Tämmöinen tasapainoilu on luonnolisesti hankalaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096