Hyvät tyypit vaihtavat maisemaa useimmiten mulkkujen HR-tyyppien kyykytyksen takia.
HR-tyypit täysiä mulkkuja
4
194
Vastaukset
- Anonyymi
harvemmin kuitenkaan. Hyvät tyypit pärjäävät ja menestyvät aina elleivät ihan ehdoin tahdoin sössi elämäänsä. Sen sijaan ns. heikommin suoriutuneilla "perustyypeillä" on haasteita HR ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Ne, jotka avoimesti esittelevät itseään 'hyvänä tyyppinä' ja kuvittelevat kykenevänsä menestymään ja selviytymään ilman merkittäviä esteitä, ilmentävät usein narsistisia tai sosiopaattisia piirteitä, jotka heijastavat harhakuvaa omasta erinomaisuudestaan. Tällaisilla yksilöillä on taipumus jakaa ympäristönsä 'roskasakkiin' ja 'perustyyppeihin', joiden yläpuolelle he itse sijoittavat itsensä – usein tietämättään heidän omat piirteensä ovat lähinnä tuota omahyväisyyden ja itsetunnon vääristymää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne, jotka avoimesti esittelevät itseään 'hyvänä tyyppinä' ja kuvittelevat kykenevänsä menestymään ja selviytymään ilman merkittäviä esteitä, ilmentävät usein narsistisia tai sosiopaattisia piirteitä, jotka heijastavat harhakuvaa omasta erinomaisuudestaan. Tällaisilla yksilöillä on taipumus jakaa ympäristönsä 'roskasakkiin' ja 'perustyyppeihin', joiden yläpuolelle he itse sijoittavat itsensä – usein tietämättään heidän omat piirteensä ovat lähinnä tuota omahyväisyyden ja itsetunnon vääristymää.
Niin tai näin, mutta hyvät tyypit menestyy ja takoo massia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai näin, mutta hyvät tyypit menestyy ja takoo massia.
olet täysin oikeassa. Se on fakta. Vappukaan ei sitä muuksi muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131