En ymmärrä Pyhäjärven ns. yrittäjiä, jotka ovat nnnnniin kovaa oikeistoa? Kolmen nakin myyjä ei minusta ole kummoinen, joten kannattaisiko olla EK:n herroja kumartelematta?
En ymmärrä nappikaupiaita
9
311
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa jos et jotain asiaa ymmärrä! Enemmän saattais kiinnostaa jos ymmärtäisit jostakin asiasta jotakin🤣
- Anonyymi
Olen sivullinen teidän taistossanne, mitä ymmärtämistä on kolmen nakin kauppiaassa.
Pienet on markkinat ja pueminä pysyy.
EK:n häkä pilaa ilmanalan totaalisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sivullinen teidän taistossanne, mitä ymmärtämistä on kolmen nakin kauppiaassa.
Pienet on markkinat ja pueminä pysyy.
EK:n häkä pilaa ilmanalan totaalisesti.Ps auto keikkuu/korjaus/ pieninä pysyy....
- Anonyymi
Ei täällä oo nappi kauppiaita
- Anonyymi
Jaa, ei siellä ole sitten mitään.
- Anonyymi
Ai ei vai. Miks tolle vanhalle rastapäälle ei tehdä mtn?
- Anonyymi
Onko joku vielä Pyhäjärvellä haukkumatta.
On täällä ollut muutama , joka on vuodesta toiseen ollut haukuttavan.
Siinä varmaan nahka paksuuntuu, kun luuserit panee parasta osaamistaan pelìin- Anonyymi
Onneksi näitä luusereita ei paljoa ole päättämässä kiitos persujen romahduksen.
- Anonyymi
Näin nämä kovaa oikeistoa esittävät luuseri yrittelijät tekevät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337