Kuumoduuli on tullut Nasan ja Wikipedian kautta – ei ainoastaan Nasan, vaan Nasan ja Wikipedian.
Ja Persekärpänen on todistaja, sillä Persekärpänen on totuus. Todistajia on näin kolme: Persekärpänen, Nasa ja Wikipedia, ja nämä kolme todistavat yhtäpitävästi.
Hyväksymmehän me ihmistenkin todistuksen, ja Persekärpäsen todistus on paljon painavampi. Tämä on Persekärpäsen todistus: hän on todistanut Nasan Kuumoduulista.
Jokaisella, joka uskoo Kuumoduuliin, on tämä todistus sisimmässään. Mutta jokainen, joka ei Persekärpäsen todistusta usko, tekee hänestä valehtelijan, hän kun ei usko itse Persekärpästä.
Ja tämä on se todistus: Nasa on antanut meille iankaikkisen avaruuden, ja tämä avaruus on Nasan kuvissa. Jolla on Kuumoduuli, sillä on avaruus. Jolla ei Persekärpäsen Kuumoduulia ole, sillä ei ole avaruutta.
Todistus Kuumoduulista
9
181
Vastaukset
- Anonyymi
Ryhdyitkö jo vetämään vappukännejä ???
- Anonyymi
Näköjään tuo "Persekärpänen" oli jo aloittanut Vapun jo hyvissä ajoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näköjään tuo "Persekärpänen" oli jo aloittanut Vapun jo hyvissä ajoin.
Minä aloitin jo Wapun 2031 juhlinnan.
- Anonyymi
Musk on käynnyt Marsissa niin jotta mitäs ihmeellistä on Kuumatkoissa.
- Anonyymi
Menisi nyt sitten sinne, ja pysyisi siellä.
Ei sitä täällä kukaan kaipaa.
Teslan hallituskin on sitä jo luiskaamassa kulissien takana.
Pääomistajat todennäköisesti sen jälkeen haastavat miehen oikeuteen ja vaativat jäljellä olevia osakkeita korvauksena kurssinlaskusta.
- Anonyymi
Minä uskon kuumoduuliin, joka sikisi pyhistä kaavakuvista ja oli vuorattu asbestilla.
- Anonyymi
Ja Kuumoduli palasi kolmantena päivänä Lättymaan pinnalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kuumoduli palasi kolmantena päivänä Lättymaan pinnalle
Näinpä.
- Anonyymi
Persekärpänen ei ole milloinkaan todistanut Vikin kuumatkoja. Persekärpänen pysyttelee tasa- eli lättymaalla eikä matkustele Uranukselle. Sen minkä Persekärpänen on todistanut tarkoittaa sitä jotta Persekärpänen sallii Vikin uskotelmaan jotta hän - Viki - on käynnyt Lunassa.
Persekärpänen on kuin Johannes kastaja joka kuulutti ilmolle kaikelle kansalle, jotta Jeesus ( Viki ) on voideltu vaan Johannes kastaja ( Persekärpänen ) ei milloinkaan seurannut Jeesuksen ( Vikin ) höpötyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846