Viinaa juomalla sen heilan löytää baarista?
T: viinamies
Nyt kannattaa lähtee etimään vappuheilaa baarista?
22
214
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset saataisiin pariutumaan lailla.
Parisuhdekaari 1/2026
1 § Ken ilman kumppani on hänelle maallisen vallan vaikuttamana osoitettakoon vastapuoli ja he sopikoot kumpanensa asuijaimistoon sijoittuvat.
Jos sopua yhteisestä asuinpaikasta ei löydy sen vallesmanni päättäköön.
2 § Jos se kenelle kumppani on osoitettu ilmoittaapi löytäneensä 3 kuukauden kuluessa maallisen vallan osoituksesta itsenäisesti vastapuolen ja sopineensa yhteiselon todeksi osoittaapi, kumoutuu ensinnä mainitun pykälän säännös.- Anonyymi
Lyhyestä virsi kaunis, ja häämessut soi.
- Anonyymi
Voisi kuvitella että persut, suomalaisuuden sanansaattajina, olisivat tälläistä lainsäädäntöä edistämässä, mutta kun eivät ole.
- Anonyymi
Järjestetty avioliitto on avioliitto, joka on kokonaan tai osittain muiden kuin avioparin itsensä järjestämä. Avioparin saattavat yhteen avioliittotarkoituksessa tavallisesti joko avioparin sukulaiset tai heidän yhteisönsä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Järjestetty_avioliitto
Ei mikään estä järjestelemästä avioliittoja valtio- ja lainsäädäntö-tasolla.
Ja lakialoitteessahan ei edes puhuta avioliitosta, vaan seurustelun kaltaisista olosuhteista.
Perustuslain mukaan yksilönvapautta voidaan lailla rajoittaa, ja tässä kohtaa se olisi tarpeellista kansallisen olemassaolon turvaamiseksi. - Anonyymi
Voit olla varma,,että jos tuollainen tulisi voimaan, niin valeliittoja syntyisi pilvin pimein.
- Anonyymi
En lähe!!
- Anonyymi
Ilmat on ihan perseestä. Olisin saattanut tytön baarista kotiin, mutta se otti taksin.
Kyselin siltä haluaisko se että tulen samaan taksiin saattamaan, mutta se muisti, että asun ihan eri suunnassa.
Paremmalla säällä olisi voinut tapahtua vaikka mitä. - Anonyymi
Vappuhuiskan löytää lähikaupasta; ei sitä varten tarvitse baariin mennä.
- Anonyymi
Ostitko vappuhuiskan. Ei tarvinnut baariin mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostitko vappuhuiskan. Ei tarvinnut baariin mennä.
Ja minä löysin vanhoja saippuakuplia. Voin puhallella niitä tuosta parvekkeelta.
- Anonyymi
no kuka haluaa viinaa juovan naisen vielä tupakoiva kenties ei ei
- Anonyymi
No löytykö vappuheila?
- Anonyymi
Ei, mutta etsin juhannusheilaa nyt.
T: Viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: ViinamiesItse lähden etsimään helluntaihellua. T. Vissymies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: ViinamiesOnnea etsintään. Vaihda viiniin, niin voi käydä parempi tuuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea etsintään. Vaihda viiniin, niin voi käydä parempi tuuri.
Olen siis viininainen.
- Anonyymi
pakollisakin lepoaikaa kun oli keikkaus, niin voi suunniella jotain hauskaa peliä tyttojeknin kanssakin niin
Onnekssi Valtionvaharainminisrweeiö weri rällä kertaa tuhonnur ihmisiäå - Anonyymi
kipöiaayypma uöeml¨'lom vaååijeoöaa lammatta urott' kpiöiå'ov'm' kp
kun minun silmä jutussa niin ei siis huolestua paljoa jotain silmiern kiherrusrurwenmukseksta, mutta pitäisi syödä kaksi hirveäå vuorokaudessa jorta proteniinia parantgamaan. - Anonyymi
nyt mä unohdankin joakua ailmälasit pääaä muttaa niin leikkausjuttu oli parantuminen on kyllä aikansa oikweasti
- Anonyymi
jos heilaa ei ole jrööitaoå'ov' vipmma---- 1963 silloin r i tule olemaan ikinä
- Anonyymi
mikä niin no jos Sinulla ei ole ollut heilaa vappuna 1971 Åontiac GTO
Itse niin olen saanut apuja nuorilta naisila niin paljon... nyt haluan itse auttaa heitä sillwikin - Anonyymi
täällä meern jonkin verrain tuo Jell's *Angerls juttua mueera hawmieaxasi vesisdaderra..
ilmilmasrton viileneminen aiheuttaa sawn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337