Lisää työntekoa kiristykset köyhille. On se prrr le että työntekiälle ei palkka ole kannustin vidd minä en ainakaan ole tehnyt huviksi töitä vaan siksi että saa täytettä mahaan ja välillä vaihtaa jonku ropposen alle ei kalliita vaan käytettyjä erään yritgäjän takuutkin työllä ansaituilla maksoi. Nämät keleet nytki köyhdyttää työläisen entisestän itse jouduin kun sen yrittäjän takuut tuli niskaa tekeen 6 pvä viikko 13 - 14 h tunti joskus 7 päivää viikossa yleensä 6p ja se yrittäjä oli puhdas jatkamaan touhujaan muualla perhekki piti elättää ja omat maksut maksaa.
Veroale rikkaille
7
106
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitus vihaa palkansaajia. PS vihaa erikoisesti demareita.
Niinkuin Anders Norjassa, joka massamurhasi 77 demarinuorta.
Tarkoittaako työväen vihaaminen sitä, että vihaa työntekoa ?- Anonyymi
Breivik ihailee Halla-ahoa .
- Anonyymi
On kyllä kumma ajatus hallitukselta, että vain varakasta raha innostaa
työntekoon.
Tavalliselle kansalle kohdistetaan leikkauksia, kepitystä ja halveksuntaa.
Jos maksettaisiin duunarillekin kunnon palkkaa, se innostaisi paljon
enemmän tekemään lisää töitä kuin päähänpotkiminen, jota hallitus
ja EK harrastavat. - Anonyymi
Koeta käyttää älyä tuossa työhommissa!
Teet suomessa hommia tehtaassa niin sun tekemä tavara pitää myydä ulkomaille.
Miten myyt kalliin vehkeen, jos kiinalainen tarjoaa saman tavaran puolta halvemmalla.
Kommunistit ja kokoomuslaiset haluaa suomeen tuoda halpatyövoimaa ja saada neitin palkkoja alas.
Noi persut on ainut puolue joka yrittää estää työvoiman tuontia, kun meillä yli 300000 työtöntä ja niitä ei voi kouluttaa, vaativat sitten palkkaa. - Anonyymi
Lopetan lähihoitajan työt ensi kuussa ja aloitan uuden ilotyttö yrityksen .
- Anonyymi
Onko rajoitteita poliittisesti asiakkaissa?
- Anonyymi
Purra mikkiä nääs https://youtu.be/AKR8nNE2YCo?si=GZ3IQaMwBIr8hcnb
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066