Käyn aina ohikulkiessani Viitasaaren Sokoksella.
Hyllyn täyttäjät aivan ihania ja avuliaita. Iso kiitos heille.
Mutta kassalla aivan kauhea asiakaspalvelu. Viimeksikin pyöreä punapää karjaisi, että tänne sassalle.
Edellisen kerran sama henkilö nappasi minun kädestä korttini, kun ei heti toiminut...ja sitä ennen otti etuilevan tuttavansa minua ennen...ym, ym
Kuulostaako tutulta?
S-market Viitasaari
8
388
Vastaukset
- Anonyymi
Ei siellä tuppukylässä ole Sokosta, tavallinen S-Market vain. Kyllähän sitä ostelisi, mutta kun hyllyttelijät ja keräilijät pyörii jaloissa kuin käytävän omistajat.
- Anonyymi
Eikö s ketju ole ns jokaisen omistuksessa 🤫
- Anonyymi
ajele Puuiloon koskelle siellä on todella auttavainen henkilökunta.
- Anonyymi
Kyllä on todellakin huomattu, muutama töykeä akka kassalla ja tosi hidasta touhua...
- Anonyymi
Ainakin palvelu on todella hidasta. Kiireaikana yks kassa käytössä ja siinäkin joku hidas myyjä juoruaa kaikkien kanssa.
- Anonyymi
Mitä jos sinun työpaikallesi tultaisiin tarkkailemaan työskentelyäsi, ja kirjattaisiin arvio tänne kaikkien nähtäväksi? Miten suhtautuisit? Luulen ettet olisi mielissäsi, todennäköisesti vetoaisit työrauhaan, sekä itsemääräämisoikeuteen. Mikä sinä olet mitätöimään toisen työpanoksen? Oletko Pietarin trolli, joka on palkattu kylvämään riidan siemeniä muutoin niin rauhaisaan kyläämme? Jokainen mies itkee, vetää käteen ja nuolee vitun, mutta harva niitä kehtaa tunnustaa, voitko sinä seistä sanojesi takana? Tuollaiset pahansuovat kyynikot ja suunpieksäjät tulevat saamaan vielä palkkansa, kun enkeli puhaltaa pasuunaan.
- Anonyymi
kakesäädin pudonnut jorpakkoon.
- Anonyymi
Puhaltaiskohan se S-marketin kassatyttö minun pasuunaani? Ei se harppu, vaan se enkelimpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492258- 261883
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151309- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107884Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846