Suomeksihan tiltu tarkoittaa henkilöä joka toistaa Moskovan fasistijuntan venäjää tukevaa usein länsivastastaista propagandaa, siis propagandistia.
Mutta miten tiltu ilmaistaan muilla kielillä?
Miten ilmaista "tiltu" muilla kielillä?
6
178
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taasen tämä sama aloitus,,,
Vikistä poimittua,,,
"Vatnik (ven. ватник, ukr. ватник, vatnyk) on pejoratiivi, jolla viitataan Venäjän hallinnon viestintään kritiikittömästi luottavaan aggressiivisen, jingoistisen isänmaallisuuden kannattajaan."Englannin kielessä on myös aika hauska väännös jonkinlaista fantasian pikkupirua tarkoittavasta sanasta Gremlin.
Kremlin.
- Anonyymi
Esim. väärän informaation suoltaja voisi olla lause, millä selittää mitä Tiltu tarkoittaa, käännettynä mille tahansa kielelle.
Koska Tiltu on oikean, historiallisen henkilön nimi, niin kääntäminen ei taida onnistua asiayhteyttä selittämättä.- Anonyymi
Entä miten muissa kielissä ilmaistaan vastaava asia? Olen varma että ruotsiksi, englanniksi jne. on olemassa vastaava termi tai slangisana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä miten muissa kielissä ilmaistaan vastaava asia? Olen varma että ruotsiksi, englanniksi jne. on olemassa vastaava termi tai slangisana.
Jos olet siitä varma, tietenkin tiedät jo sanan etkä tarvitse enää vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet siitä varma, tietenkin tiedät jo sanan etkä tarvitse enää vastausta.
Olipas hauska ja ennenkaikkea kypsän ihmisen kirjoittama kommentti. /s
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846