Kävin tänään stadissa

Anonyymi-ap

Kävin helsinkisä tänään liki kymmen vuoden jälkeen, enkä oo sittemmin käynyt kun sieltä muutin. Kyl ihmismiäli on sitten ihmeellinen. Ei millään meinannut enää muistaa, mitenbsiellä liikutaan ja mikä katu johtaa minnekin. Olin koko ajan jotenkin eksyksissä vaikka aikoinaan siellä asuinkin toistakymmentä vuotta. Mutta sen taas muistan miksi sieltä aikoinaan lähdin! Ihan yhtä pska paikka oli kuten aikaisemminkin ja taas ei tarvi muutamaan vuoteen lähteä tunnuselemaan fiiliksiä. Ei jäänyt yhtään ikävä kun sieltä taas pääsin ruuhkasumpusta kehä 3:n ulkopuolelle!

17

198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjaa

Tuusulaan vai Järvenpäähän?

(En tunne ketään, joka Södiksestä tänne postais.)

(hihitystä)

• Anonyymi

Kaikki vihaavat helsinkiläisiä, vaikka heitä on vain kourallinen Helsingissä.

Emme me täällä kuoppia kaivele, vaan ne muut.

(hirn)

• Anonyymi

minä kun olin ailmien leikkauksessa, niin... lääkäri sräki sanoi... tavallisia oireita noinkin rankan jutun jälkeen, ei huolestua..

• Anonyymi

aitpööa eo lammata ,rmm' ta,åereeööe jeto ö'jhtee lpryoy åpos

• Anonyymi

Joo se on ihan ska paikka

• Anonyymi

Liian levoton paikka. Apinoitakin aivan liikaa.

• Anonyymi

Aika monta miljoonaa euroa pitäisi maksaa, jotta tuonne kuhinaan muuttaisin.

• Anonyymi

Joo. Vajaan kilometrin matka autolla kesti noin puoltoistatuntia. Vappuörveltäjiä oli liikkeellä ja esti kunniallisten autolijoiden liikkumisen

• Anonyymi

Niin aina hyvä muistaa, et on ainoa miljoona kaupunki Suomes!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin aina hyvä muistaa, et on ainoa miljoona kaupunki Suomes!

Miljoona? Kovasti on sitten apinat lisääntyneet viime vuosina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miljoona? Kovasti on sitten apinat lisääntyneet viime vuosina.

Kaikkihan tänne etelään tuntuu pakkautuvan ja varmaan joukossa on aina tietty prowentti niitä mainitsemiasi apinoitakin?

• Anonyymi

Mä kävin Vantaalla just vast äsken ja se taas on piskuinen unelias kylä. Suomessa kaikki on maalaiskyliä maailman suuriin maihin verraten, mutta Helsinki on mullekin liikaa.

Liikaa ihmisiä, liikaa kortteleita, liikaa ihmisen "luomaa".

Jasu

• Anonyymi

Oot niin hiljaa ollut koko päivän, että luulin sut pidätetyn Tampereen Sinimustaliikkeen kapinassa, mutta ei kai sitten kun oot jo vapaalla jalalla kirjoittelemassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot niin hiljaa ollut koko päivän, että luulin sut pidätetyn Tampereen Sinimustaliikkeen kapinassa, mutta ei kai sitten kun oot jo vapaalla jalalla kirjoittelemassa

Mulla on tekemistä noitten eläinystävien kanssa. Menee tunteja päivässä niitten parissa. Välillä on sylissäkin kukin vuorollaan paijattavana ja kun eläimiä on paljon, menee aikaakin niihin paljon, jos haluaa hyvää niille tarjota. 🙂

Jasu

• Anonyymi

Käyn useita kertoja vuodessa Helsingissä työreissussa. Ihan kiva siellä on käydä, tapaan samalla esim siellä asuvia ystäviä lounaalla, mutta koskaan ei ole herännyt halua asua siellä. Liian ärsykkeiden ympäristö asumiseen eli vähintäänkin pitäisi asua jossain reunamilla ja sitten taas ärsyttäisi pitkät matkat joka suuntaan.

• Anonyymi

minulla kun tuo tupakan lopettaminen on nyt projektina niin no kun lakritastan makuista nikotiinipurkkaa oli suussa niin hoitajat voi ottaa pois opetaarion ajaksi sen

• Anonyymi

mpmoom jassilom kitti lim jpotakat pttavat siista åpos kpmlom öalrotsam ,aliosem molpmootoåirili,om kps se haittailee jotain..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe