Kävin helsinkisä tänään liki kymmen vuoden jälkeen, enkä oo sittemmin käynyt kun sieltä muutin. Kyl ihmismiäli on sitten ihmeellinen. Ei millään meinannut enää muistaa, mitenbsiellä liikutaan ja mikä katu johtaa minnekin. Olin koko ajan jotenkin eksyksissä vaikka aikoinaan siellä asuinkin toistakymmentä vuotta. Mutta sen taas muistan miksi sieltä aikoinaan lähdin! Ihan yhtä pska paikka oli kuten aikaisemminkin ja taas ei tarvi muutamaan vuoteen lähteä tunnuselemaan fiiliksiä. Ei jäänyt yhtään ikävä kun sieltä taas pääsin ruuhkasumpusta kehä 3:n ulkopuolelle!
Kävin tänään stadissa
17
198
Vastaukset
- Anonyymi
Mjaa
Tuusulaan vai Järvenpäähän?
(En tunne ketään, joka Södiksestä tänne postais.)
(hihitystä) - Anonyymi
Kaikki vihaavat helsinkiläisiä, vaikka heitä on vain kourallinen Helsingissä.
Emme me täällä kuoppia kaivele, vaan ne muut.
(hirn) - Anonyymi
minä kun olin ailmien leikkauksessa, niin... lääkäri sräki sanoi... tavallisia oireita noinkin rankan jutun jälkeen, ei huolestua..
- Anonyymi
aitpööa eo lammata ,rmm' ta,åereeööe jeto ö'jhtee lpryoy åpos
- Anonyymi
Joo se on ihan ska paikka
- Anonyymi
Liian levoton paikka. Apinoitakin aivan liikaa.
- Anonyymi
Aika monta miljoonaa euroa pitäisi maksaa, jotta tuonne kuhinaan muuttaisin.
- Anonyymi
Joo. Vajaan kilometrin matka autolla kesti noin puoltoistatuntia. Vappuörveltäjiä oli liikkeellä ja esti kunniallisten autolijoiden liikkumisen
- Anonyymi
Niin aina hyvä muistaa, et on ainoa miljoona kaupunki Suomes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin aina hyvä muistaa, et on ainoa miljoona kaupunki Suomes!
Miljoona? Kovasti on sitten apinat lisääntyneet viime vuosina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miljoona? Kovasti on sitten apinat lisääntyneet viime vuosina.
Kaikkihan tänne etelään tuntuu pakkautuvan ja varmaan joukossa on aina tietty prowentti niitä mainitsemiasi apinoitakin?
- Anonyymi
Mä kävin Vantaalla just vast äsken ja se taas on piskuinen unelias kylä. Suomessa kaikki on maalaiskyliä maailman suuriin maihin verraten, mutta Helsinki on mullekin liikaa.
Liikaa ihmisiä, liikaa kortteleita, liikaa ihmisen "luomaa".
Jasu- Anonyymi
Oot niin hiljaa ollut koko päivän, että luulin sut pidätetyn Tampereen Sinimustaliikkeen kapinassa, mutta ei kai sitten kun oot jo vapaalla jalalla kirjoittelemassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot niin hiljaa ollut koko päivän, että luulin sut pidätetyn Tampereen Sinimustaliikkeen kapinassa, mutta ei kai sitten kun oot jo vapaalla jalalla kirjoittelemassa
Mulla on tekemistä noitten eläinystävien kanssa. Menee tunteja päivässä niitten parissa. Välillä on sylissäkin kukin vuorollaan paijattavana ja kun eläimiä on paljon, menee aikaakin niihin paljon, jos haluaa hyvää niille tarjota. 🙂
Jasu
- Anonyymi
Käyn useita kertoja vuodessa Helsingissä työreissussa. Ihan kiva siellä on käydä, tapaan samalla esim siellä asuvia ystäviä lounaalla, mutta koskaan ei ole herännyt halua asua siellä. Liian ärsykkeiden ympäristö asumiseen eli vähintäänkin pitäisi asua jossain reunamilla ja sitten taas ärsyttäisi pitkät matkat joka suuntaan.
- Anonyymi
minulla kun tuo tupakan lopettaminen on nyt projektina niin no kun lakritastan makuista nikotiinipurkkaa oli suussa niin hoitajat voi ottaa pois opetaarion ajaksi sen
- Anonyymi
mpmoom jassilom kitti lim jpotakat pttavat siista åpos kpmlom öalrotsam ,aliosem molpmootoåirili,om kps se haittailee jotain..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337