Moi, olen kolmekymppinen mies ja tiettyjen sanojen käyttäminen itsestäni tai yleisestikin aiheuttaa minussa nolouden ja häpeän tunnetta. Tällaisia sanoja ovat esimerkiksi hävettää, nolottaa, jännittää, pelottaa yms. En ole keksinyt syytä tälle. Mietin vain että voiko taustalla olla jotain huolestuttavaa jos jolla kulla täällä olisi kokemusta/tietoa asiasta
Tiettyjen sanojen käyttäminen itsestä hävettää
Anonyymi-ap
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole huolestuttavaa. Jotkut vaan eivät halua edes itselleen myöntää olevansa noloja, vaikka mokaavat täysillä. Toiset taas toteavat turhankin helposti, että nyt nolottaa, mutta jatkavat sen jälkeen paremmalla onnella.
Kaikki ihmiset mokaavat joskus, eikä siitä yleensä sen suurempaa numeroa tehdä. Ei omia mokia tarvitse korostaa ja muiden vielä vähemmän. - Anonyymi
Mitä pahaa pelottamisessa on? Tai jännittämisessä?
Ainakin minua joskus jännittää, joskus jopa pelottaa. Ja tässä ollaan.
Usein helpottaa, kun sanoo ääneen, että pelottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846