Aihetulppa

Anonyymi-ap

Kärsin viattomasta aihetulpasta, jonka on aiheuttanut liiallinen rällääminen yöelämässä. Päässäni tuntuu majailevan kummallinen humina ja raajani ovat vetelät. Kuitenkin himottaisi sanoa jotain.

Joku joskus sanoi minulle, etten koskaan puhu seksistä, vaikka tekstini ovat hyvin eroottissävytteisiä ja kiinteitä kauniissa muodossaan.

Pitäisikö korjata tilanne?

(hihitystä)

29

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos pysyisin tuolla kummallisella Välimeren saarella, jossa eilen piipahdin, ja katselisin edelläni kävelevää naista, kun tämä astelee pitkin kapeita katuja - silloin tällöin seiniä hipoen - yllään kevyt kesämekko, jonka hän on lautalla saanut tahrituksi Campariin, niin voitaisiin sanoa, että hän jaksaisi kävellä huipulle vaivatta, sillä niin kauniit hänen alastomat säärensä ovat ja olkalaukkunsa kevyt. Ainoa painava seikka hänessä on laukun hinta.

(hirn)

• Anonyymi

No niin

Heti tuli parempi ja kevyempi olo. Huminakin vaihtui meren kohinaksi.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin

Heti tuli parempi ja kevyempi olo. Huminakin vaihtui meren kohinaksi.

(hihitystä)

Hattupäivät

Kyllä minä taidan antaa hänelle hatun, mahdollisimman näyttävän, sillä muuten hän saattaa saada auringonpimahduksen.

Kas noin.

Eikö näytäkin tyylikkäältä.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hattupäivät

Kyllä minä taidan antaa hänelle hatun, mahdollisimman näyttävän, sillä muuten hän saattaa saada auringonpimahduksen.

Kas noin.

Eikö näytäkin tyylikkäältä.

(reps)

Mjoo

En tosissaan tiedä onko kirjallisuudessa mitään mainintaa siitä että alusvaatteet saattavat näkyä läpi ohuen kankaan alta. En todellakaan muista. Ehkä sellaista mainintaa ei ole. Mutta nyt näkyy. En tiedä tietääkö nainen itse tämän.

Saatan olla kuitenkin kysymättä tätä, sillä se ei ole taktisesti järkevää.

Jokaisen kissan kohdalla hän pysähtyy juttelemaan. Hän puhuu sujuvasti Italiaa - roomalaisittain murtaen

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

En tosissaan tiedä onko kirjallisuudessa mitään mainintaa siitä että alusvaatteet saattavat näkyä läpi ohuen kankaan alta. En todellakaan muista. Ehkä sellaista mainintaa ei ole. Mutta nyt näkyy. En tiedä tietääkö nainen itse tämän.

Saatan olla kuitenkin kysymättä tätä, sillä se ei ole taktisesti järkevää.

Jokaisen kissan kohdalla hän pysähtyy juttelemaan. Hän puhuu sujuvasti Italiaa - roomalaisittain murtaen

(hihitystä)

Kengät

Strombolin kadut ovat varsin mielikuvitukselliset, ahtaat, mutkittelevat ja jyrkät. On portaita portaiden perään, kiviä, kivetyksiä ja kaiteita toinen toisensa jälkeen. Avonaisesta ikkunasta kurkistelee ulos mummo, jolla on leveä hymy, muttei hampaita. Hänellä on liina päässään ja kahvikuppi kädessään, kun ohitsmme hänet hyvän päivän toivotuksilla. Meno on möykkyistä, horjuvaa ja hauskaa. Pidän erityisesti Strombolista edelläni keinuvan lantion vuoksi. En missään nimessä haluaisi olla matkanjohtaja, sillä edelläkävijät eivät näe mitään.

Seinät tuntuvat puhuvan minulle.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kengät

Strombolin kadut ovat varsin mielikuvitukselliset, ahtaat, mutkittelevat ja jyrkät. On portaita portaiden perään, kiviä, kivetyksiä ja kaiteita toinen toisensa jälkeen. Avonaisesta ikkunasta kurkistelee ulos mummo, jolla on leveä hymy, muttei hampaita. Hänellä on liina päässään ja kahvikuppi kädessään, kun ohitsmme hänet hyvän päivän toivotuksilla. Meno on möykkyistä, horjuvaa ja hauskaa. Pidän erityisesti Strombolista edelläni keinuvan lantion vuoksi. En missään nimessä haluaisi olla matkanjohtaja, sillä edelläkävijät eivät näe mitään.

Seinät tuntuvat puhuvan minulle.

(naurua)

Pöytä

Lyhyen keskustelun jälkeen meille osoitettiin pöytä, joka kaikista kuuluisin pöytä koko maailmassa.

Hän katseli pöytää, sitten kosketti sitä ja istuutui alas tuolille, joka oli maailman toiseksi kuuluisin tuoli. Kuuluisin tuoli oli Vatikaanissa.

Hän ei sanonut mitään. Hän katseli merelle ja oli kuin perillä.

Jos nyt kysyisin, niin en ymmärtäisi vastausta. En oikeastaan edes halunnut tietää mitä hän ajatteli, sillä niin kaukaiselta tällainen ajatus tuntui.

Hänellä on maailman kauneimmat silmät. Ja näiden kauniiden silmien takana maailman kaunein mieli.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöytä

Lyhyen keskustelun jälkeen meille osoitettiin pöytä, joka kaikista kuuluisin pöytä koko maailmassa.

Hän katseli pöytää, sitten kosketti sitä ja istuutui alas tuolille, joka oli maailman toiseksi kuuluisin tuoli. Kuuluisin tuoli oli Vatikaanissa.

Hän ei sanonut mitään. Hän katseli merelle ja oli kuin perillä.

Jos nyt kysyisin, niin en ymmärtäisi vastausta. En oikeastaan edes halunnut tietää mitä hän ajatteli, sillä niin kaukaiselta tällainen ajatus tuntui.

Hänellä on maailman kauneimmat silmät. Ja näiden kauniiden silmien takana maailman kaunein mieli.

(hihitystä)

Hän

Kuinka häntä kuvailisin, kun hän ei ole läsnä.

Kun ensimmäisen kerran näin hänet, kaikki maailman lamput syttyivät ja tähdet syntyivät. Kaikki se hämärä, missä olin vaeltanut, päättyi tähän järkyttävään, loputtomaan rakkauteeni häntä kohtaan.

Minusta tuli valo vain nähdessäni hänet kadulla.

Loppu on historiaa, sanotaan, mutta itse en yhdy moiseen.

(hihitystä)

• Anonyymi

Minäki oon palstasetä aina halunnu käydä bileissä

• Anonyymi

Tai saunomassa eiku missä kaikkialla olen ollutkaan kaveeraamassa toisten esimiesten kanssa

• Anonyymi

aihetulppa, ei mopon sytytystulppa, vaan aivokupla, ilmakupla aivoissa.

• Anonyymi

Sun pitää juoda itsesi mukavaksi. Tarpeeksi paljon kun juot niin tajunta laajenee niin paljon, että kuupa meinaa räjähtää.

Mikäli se ei riitä, niin täältäpäin löytyy taikasieniä niin paljon, kuin kehtaa kerätä. Kyllä lähtee tulpat, estot, maine, kunnia ja moraali.

>simiti<

• Anonyymi

Mjoo

Joo siis mä en edes tunne ketään kuppiin sylkijää, sillä he jollain kummallisella tavalla välttelevät minua.

Juuri tämän vuoksi olen täällä, eli laajentaakseni tajuntaani.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Joo siis mä en edes tunne ketään kuppiin sylkijää, sillä he jollain kummallisella tavalla välttelevät minua.

Juuri tämän vuoksi olen täällä, eli laajentaakseni tajuntaani.

(naurua)

Tokikin kannattaa varovasti aloittaa sinkut-palstalta. Pienen harjoittelun jälkeen voi siirtyä maailman menoa incel-palstalle.

Ja kun luulee nähneensä jo ihmisten kaikkein synkimmätkin ajatukset on aika siirtyä vauva.fi sivustolle.

Itsehän olen kaikki jo käynyt läpi ja oppinut itsestänikin paljon. Vielä kun saisi ne tietyt fyysisessä elämässä tehdyt rikokset ja sekoilut tekemättömäksi.

Ei niitä saa tekemättömäksi, ei vaikka tuomiot on jo kärsitty. Ne seuraavat loppuelämän mukana kuin mustat aaveet.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tokikin kannattaa varovasti aloittaa sinkut-palstalta. Pienen harjoittelun jälkeen voi siirtyä maailman menoa incel-palstalle.

Ja kun luulee nähneensä jo ihmisten kaikkein synkimmätkin ajatukset on aika siirtyä vauva.fi sivustolle.

Itsehän olen kaikki jo käynyt läpi ja oppinut itsestänikin paljon. Vielä kun saisi ne tietyt fyysisessä elämässä tehdyt rikokset ja sekoilut tekemättömäksi.

Ei niitä saa tekemättömäksi, ei vaikka tuomiot on jo kärsitty. Ne seuraavat loppuelämän mukana kuin mustat aaveet.

>simiti<

Mjaa

En nyt ole järin innostunut minkäänlaisesta nettidebatista, sillä ihmiset eivät voi antaa minulle mitään sellaista, jonka olen kadottanut.

Eli vähän kuin pitkä itkuvirsi, jonka alku on sen loppu.

Mutta tulipahan koettua, nähtyä ja siivilöityä. Ei siis elämä hukkaan mene, jos jotain oleellista jää näkemättä.

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

En nyt ole järin innostunut minkäänlaisesta nettidebatista, sillä ihmiset eivät voi antaa minulle mitään sellaista, jonka olen kadottanut.

Eli vähän kuin pitkä itkuvirsi, jonka alku on sen loppu.

Mutta tulipahan koettua, nähtyä ja siivilöityä. Ei siis elämä hukkaan mene, jos jotain oleellista jää näkemättä.

(hirn)

Perustelut

Elämä käsitteenä on abstraktio, joka tuottaa todellisuutta omaksi huvikseen.

Elämä ei ole mikään vakava juttu, vaikka kuinka koskisi.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustelut

Elämä käsitteenä on abstraktio, joka tuottaa todellisuutta omaksi huvikseen.

Elämä ei ole mikään vakava juttu, vaikka kuinka koskisi.

(reps)

Kun hän ei sanonut mitään

Istuimme pöydässä siemailemassa merta ympärillämme, kunnes oli sanottava jotain.

Hän sanoi, mutta en kuullut sitä. Hän kertoi, mutta laskutoimitusta en ymmärtänyt.

Lopulta hän piirsi serviettiin kuvan, jollainen minä olin.

Maailmani romahti, sen sillat putosivat mereen ja sähköt poikkesivat toisistaan.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun hän ei sanonut mitään

Istuimme pöydässä siemailemassa merta ympärillämme, kunnes oli sanottava jotain.

Hän sanoi, mutta en kuullut sitä. Hän kertoi, mutta laskutoimitusta en ymmärtänyt.

Lopulta hän piirsi serviettiin kuvan, jollainen minä olin.

Maailmani romahti, sen sillat putosivat mereen ja sähköt poikkesivat toisistaan.

(hihitystä)

Hauskaa

Siis Funis on parhaimmillaan pienessä fyllassa, eli nousukiidossa.

Onkohan liian aikaista?

(reps)

• Anonyymi

Niin no aivokupla, mutta elämä on sinnittelyä aina kuin sintti valtamererssä.

Itse tuosta iloinen kun silmien leikkaus ok, tärkeä juttu voin jatkaa nyt kohta sitten elämän sinnitelyä eli suunnitelmia.

• Anonyymi

Tuohan kuulostaa mukavalta, että lääketiede on voinut auttaa. Itsekin kekkuloin kirjoittelemassa vain ja ainoastaan kehittyneen lääketieteen ansiosta.

>simiti<

• Anonyymi

hyvä juttu sitten amerikan aavikkopaikat... hirmumyrskytään eivät pääse Teksasiin tain Nevadaankaan

• Anonyymi

Mjoo

Kun tätä Yhdysvaltojen olemusta puretaan, niin se vastaa.

Vastasinko minä?

(hihitystä)

• Anonyymi

niin kengistä tarkasti silmilläni huomasin.. pitää lankata kenkulit ehkäpä, pplölyyntyunne pastasti maailman menossa

• Anonyymi

kerron yhden vihjeen kun lankkailet ja kiillotat kenkiä, niin kattaa olla alushousuillakin, kun se lankkijuttu tarhraa vaatteitaikin helposti

• Anonyymi
    • "...tekstini ovat hyvin eroottissävytteisiä ja kiinteitä kauniissa muodossaan."

Yleensä seksijutut roiskitaan silmille nesteen muodossa, mutta kiinteä ejakulointi
      muistuttaa jo Jumalten teatteria.

• Anonyymi

Toi oli hyvä!

Ihana palsta!

(naurua)

• Anonyymi

tuollainen peli-juffuni.. jos katsoxs... niihin jalokiviin voi laitaa erilaisia kuvia mitä yhdistää niitä, niin no voisi tulla hauska hauska peli

kuin joku bejeweled, mura erilaisilla

• Anonyymi

jjoo joku tuollainenkin missä yhdisgtellään jutuja pelissä erilaisia juttuja mistä eripisteitä..

• Anonyymi

niin tuollaisessa pwliszä wi mikään omakuva mikä tahansa kukuv a niitä yhdisää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe