Kerrotteko naiset mikä on paras teille sanottu iskurepliikki?

Anonyymi-ap

Onko se "voisin jättää vaimoni vuoksesi", "otatko lisää juomaa", "I love you", "oletko koskaan kokeillut vesipatjaa","tule ylös, saat lisää juomaa","otatko teetä vai kahvia ","onko tänään onnenpäiväni "."nyt se tapahtui - olen rakastunut"

Vai joku muu?

7

270

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

”Aion paistaa sulle aamupalaksi vohveleita”

• Anonyymi

Mennäänkö meille vai teille tai kenties ..... eri teille 👀🫣

• Anonyymi

esu täällä terve. minä sain nykyisen mielitiettyni kiinnostumaan minusta hyvin hyvin klassisella lauseella. käytkö täällä usein. satuimme törmäämään prisman tiskillä ja tilasimme kumpikin sienisalaattia ulosmyyntitiskiltä. siitä alkoi juttelumme. olemme vesimiehiä kumpainen ja kyllä ymmärrämme toisiamme täydellisesti.

jäbät muistakaa
      1 käytte suihkussa
      2 kainalot ja pymppyrä kuntoo
      3 tukka ja parta jiiriin
      4 siistit vaatteet
      5 ei pervoja juttuja tai muuta negaa
      6 ette puhu putinista tai trumpista
      7 kerrotte sotilasarvonne ja vähän armeijajuttuja, muttei liikaa
      8 tehkää hyvä tirripaisti jos nainen tulee kotiisi
      9 keskustelkaa ajankohtaisista aiheista
      10 olkaa herrasmiehia ja tarjotkaa naiselle koko ilta, vähän punhoo ja valhoo lasiin

siitä se lähtee. esu50v.

• Anonyymi

"Käytkö täällä usein?" Huomaa kyllä, että olet seniori-ikäinen. Tuo kulunut lause tuskin nykynaisiin uppoaa!! Et osaa edes kirjoittaa! :D :D

• Anonyymi

Noin yleisellä tasolla kaikki iskurepliikit ovat ihan idioottimaisia. En pidä lähestymistyylistä, jossa tarvitaan tuollaisia jäänsärkijöitä ja varsinkin one linerit saavat lähinnä pääni särkemään. Yksi toimiva avaus on ja se on erilaiset versiot siitä, että "onko tämä paikka vapaa/voiko tähän istua/mahtuuko tähän/jne".

• Muistelen että en ole saanut yhtäkään kaunotarta antautumaan iskurepliikillä. Olen saanut kaunottaria antautumaan pelkällä katseeni+ilmeeni mahdilla, kohdistamattomalla flirtillä, kohdistetulla flirtillä, jalkapelillä (pöydän alla), ropeloimalla (pöydän ääressä, auton takapenkillä, bussin takapenkillä, sekä erään kerran istuskellessamme vierekkäin 11,4 km korkeudessa) ynnä manipuloimalla välittäjänaisia.

• Anonyymi

Kosketteleminen on erittäin hyvä menetelmä hurmata kaunotar, eli saada hänen ja myös oma hormonitoiminta käynnistettyä/nostettua suurelle teholle.

Enää on harvoja mahdollisuuksia tanssia, mutta kun on, niin hitaita tanssiessa mies voi ropeloida kädellään/käsillään hyvinkin kattavasti sekä voi kehollaan tunnustella kehollaan laaksoja ja kukkuloita, usein voi helposti myöskin jopa suudella/imeä korvanipukaa, kaulaa tai niskaa.

Koskettelu on myös hyvä sen kannalta että vastauksia on vain kaksi, ja ne ovat melko lailla selkeitä kummatkin, ja kun vastaus on positiivinen niin siitä yleensä riennetään täydellistämään suhde rakastelemalla, mahdollisimman pian.

Jos ei voi tanssia niin kosketteluun on paljon mahdollisuuksia, miehen pitää vaan varoa että ei käy kuin vast'kään eräälle liigalätkänpelaajalle, jolle luettiin syyttömänä vuoden mittainen #metoo vankeustuomio siksi että nuori nainen änkesi syliinsä istumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe