Elämän eväiden toiminnasta

Anonyymi-ap

Miksi elämän eväät kantaa säkkikaupalla tavaraa sellaisille ihmisille,joilla olisi varaa ostaa tavarat itse. Monet, jotka vaivautuvat tulemaan paikalle ja jonottavat kylmässä ilmassa, jäävät täysin ilman. Siellä on pienituloisia eläkeläisiä ja työttömiä, jotka tarvitsisivat ruokaa, mutta ruokaa kannetaan kotiinkuljetuksena rikkaille. Toiminta alkaa muistuttaa Orpon hallitusta, jossa rikkaille annetaan verohelpotuksia ja köyhiltä otetaan se vähänkin pois, mitä heillä on.

8

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisivat vain kaikille halukkaille tavarat kotiin, jotta ei tarvitsisi kallista bensaa kuluttaa. Tänä iltana kun viimeksi tulleet joutuivat lähtemään tyhjin käsin pois. Voisitteko ensin jakaa niille, jotka vaivautuvat sinne tulemaan ja sitten jos jää, vietäisiin kotiinkuljetuksena? Ne kenelle viedään tavarat kotiin, eivät suinkaan ole vähävaraisia.

• Anonyymi

Sitä en ymmärrä kun monet tulevat autoilla ja varsin uusillakin niin miten se raha riittää sen käyttämiseen, mutta ei ruokaan kuitenkaan? Lisäksi ulkomaalaisten määrä jonossa on kasvannut räjähdysmäisesti. Ei paljoa suomea kuule enää siellä.

• Anonyymi

Ajan uudella Teslalla komeasti soppajonoon 🤠

• Anonyymi

Tilaan kotiikuljetuksen!

• Anonyymi

Täyttä totta on aloittajan kirjoitus, lopettaa joutaisi koko jakelu. Menevätkö pussit oikeisiin kohteisiin.Nälkä kasvaa syödessä ,ahneus sen myötä..

• Anonyymi

Tilaa ja maksa kaupasta ruoka kotiin toimitettuna, niin ei tarvitse valittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Muistan itsekin tapauksen ajalta, jolloin Oljenkorsi-yhdistys jakoi ruoka-apua Keskustan ala-asteella. Eräs rikas nainen käytti ruoka-apua hyväksi siten, että hän tuotatti tavaraa itselleen minun kauttani. Naisella oli rahaa vaikka millä mitalla, mutta hän halusi vain säästää lisää rahaa. Tuomissani tavaroissa oli ns. punalaputettuja tavaroita. Nainen repi kaikki hintalaput pois, jotta hänen tytär ei näkisi, että äiti käyttää alennustuotteita. Lopulta sanoin naiselle, että ensi kerralla hän saa itse tulla hakemaan ruoka-apua. Nainen sanoi sitten minulle, että ei hän ilkeä tulla ja eihän hän itse asiassa tarvitse ruoka-apua, koska on hänellä rahaa, millä ostaa ruokaa.

• Anonyymi
      UUSI

Rikas on ruoka-avun ansainnut työnteolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe